Juster Skrivet 22 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2008 Detta kan väl ändå inte vara sant, eller? Jo det är sant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 22 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2008 Detta kan väl ändå inte vara sant, eller? Haha, jo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2008 Jo det är sant Haha, jo? Okej, bara något jag inte stött på tidigare då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2008 [youtube-old]XFDDIQFkz7E[/youtube-old] Det är få program som kommer idag som kan mäta sig med Kalle Anka, dom här kortfilmerna var höjdpunkten på disneytimmen när man var liten. Och Kalle var fan ond ibland Det är den där filmen de tog ur programmet på julafton pga att det var för våldsamt, löjligt... Kollar alltid på det på Danska kanalen, där det fortfarande visas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2008 http://www.bubbagump.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2008 [youtube-old]XFDDIQFkz7E[/youtube-old] Det är få program som kommer idag som kan mäta sig med Kalle Anka, dom här kortfilmerna var höjdpunkten på disneytimmen när man var liten. Och Kalle var fan ond ibland Åh, jag älskar de där filmerna. Okej, bara något jag inte stött på tidigare då. Själv fick jag lära mig det för bara några veckor sedan. Vi hade engelska, det var sista lektionen på veckan och alla var trötta.. Ganska många kassa gay-skämt uppstod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 22 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2008 (redigerad) Underbara! Redigerad 22 mars, 2008 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 22 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 22 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2008 NATTHUMOR: två filmer jag och en polare gjort [youtube-old]OrXmaHtFCpg[/youtube-old] [youtube-old]klH0vdaDcpM[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 22 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2008 Disneydags hette det väl? Ja, nu när du säger det så stämmer det nog. Det är den där filmen de tog ur programmet på julafton pga att det var för våldsamt, löjligt... Kollar alltid på det på Danska kanalen, där det fortfarande visas... Åfan, hade ingen aning om det, trodde desstom att Kalle Anka på julafton var råsvenskt. Två andra sköna snubbar är Beavis & Butthead, så jävla underbara. [youtube-old]8vNAKuBXZ1U[/youtube-old] Kolla, typ 6 min in, när dom kollar på Scatman, they should have a name for this kind of music, they already are a name for it, it called crap Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2008 Det är få program som kommer idag som kan mäta sig med Kalle Anka, dom här kortfilmerna var höjdpunkten på disneytimmen när man var liten. Och Kalle var fan ond ibland Laddade hem ett pack på 5 gb med ett antal sådana kortfilmer. Kärlek. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2008 Space Jam! [youtube-old]FFLMzetE768[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 23 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2008 (redigerad) Knapp.nu har bytt namn eller sådär till nånting annat. Detta meddelandet hade de på sin sida. Knapp.NU har blivit Fat Statement (www.fatstatement.com). Vi gör fortfarande knappar och vi är samma killar*. * = Att vi inte har en enda tjej anställd i företaget beror inte på att vi är kvinnodiskriminerande, utan på att vi är sjukt gay Redigerad 23 mars, 2008 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2008 Knapp.nu har bytt namn eller sådär till nånting annat. Detta meddelandet hade de på sin sida. Knapp.NU har blivit Fat Statement (www.fatstatement.com). Vi gör fortfarande knappar och vi är samma killar*. * = Att vi inte har en enda tjej anställd i företaget beror inte på att vi är kvinnodiskriminerande, utan på att vi är sjukt gay Hahahahahaha. Jag vill ha nytt avsnitt av Knappnytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2008 [youtube-old]V8JqUzUsowk[/youtube-old] Blir aldrig dålig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 23 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2008 Hahahahahaha. Jag vill ha nytt avsnitt av Knappnytt. Knew you'd like it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 23 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2008 I lol'd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2008 Kom att tänka på en ganska hyfsad ordvits jag hörde förra veckan. Vi var ett 40-tal personer från skolan (blandade klasser) i ett klassrum, och vi skulle ha sexualundervisning med några läkarstudenter. Vi hade precis slagit oss ner, och studenterna hade gjort några tappra försök till att få igång en diskussion med oss, men vi var ovanligt tröga och satt mest tysta allihop. Plötsligt rasar en stor hög med snö och is ner från fönsterbrädet ovanför (solen låg på så det hade börjat smälta). Det dundrar till som fan och allihop hoppar till och blir tystare än vanligt (hann inte riktigt förstå vad som hade hänt). Då släpper en kille den, enligt mig klockrena, kommentaren: "Höhö, snacka om icebreaker". Jag skrattade ganska mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2008 Kom att tänka på en ganska hyfsad ordvits jag hörde förra veckan. Vi var ett 40-tal personer från skolan (blandade klasser) i ett klassrum, och vi skulle ha sexualundervisning med några läkarstudenter. Vi hade precis slagit oss ner, och studenterna hade gjort några tappra försök till att få igång en diskussion med oss, men vi var ovanligt tröga och satt mest tysta allihop. Plötsligt rasar en stor hög med snö och is ner från fönsterbrädet ovanför (solen låg på så det hade börjat smälta). Det dundrar till som fan och allihop hoppar till och blir tystare än vanligt (hann inte riktigt förstå vad som hade hänt). Då släpper en kille den, enligt mig klockrena, kommentaren: "Höhö, snacka om icebreaker". Jag skrattade ganska mycket. Haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 23 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2008 [youtube-old]kVSshzbAj_Y[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts