guardian Skrivet 17 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2008 [youtube-old]Ply51IWDe40[/youtube-old] Om jag vore han hade jag självmant sökt mig till ett vårdhem och aldrig mer visat mig ute Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 18 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2008 (redigerad) Det är så tragiskt så jag skrattar. Men, skulle inte vi gjort samma sak om vi var tillbaka i den åldern? Redigerad 18 mars, 2008 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2008 [youtube-old]SYVSi94AvKs[/youtube-old]' 10 things Noel Gallagher loves/hates. I fokkin' hate that. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2008 (redigerad) Det är så tragiskt så jag skrattar. Men, skulle inte vi gjort samma sak om vi var tillbaka i den åldern? Värre! Jag och brossan satt och snackade om det där i helgen faktiskt, och hade vi träffat oss själva som små, idag, hade jag stämplat mig själv (och brossan) som psyksjuka... Haha, nej jag tror att alla ungar är lite... "underliga" ibland. Har inte ni gjort helt absurda grejer när ni var små...? Redigerad 18 mars, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 18 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2008 (redigerad) [youtube-old]SYVSi94AvKs[/youtube-old]' 10 things Noel Gallagher loves/hates. I fokkin' hate that. Haha! Noel är ju en av världens skönaste människor! Edit: Liams lista över vad han hatar är riktigt najs! [youtube-old]s0noXR1B3Bc[/youtube-old] Edit2: Men... Så hann jag inte lägga till det! Redigerad 18 mars, 2008 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2008 Haha! Noel är ju en av världens skönaste människor! Finns en med Liam också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 18 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2008 http://img291.imageshack.us/img291/163/namnlsxn3.th.png hihi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 18 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2008 http://img291.imageshack.us/img291/163/namnlsxn3.th.png hihi Skitroligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2008 http://img291.imageshack.us/img291/163/namnlsxn3.th.png hihi HAHHAHAHAHAAAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 18 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2008 Do The Hustle!! [youtube-old]7TsRdkrxl4g[/youtube-old] Ingen kommentar? [youtube-old]k45CeBlNB7w[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 18 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2008 Do The Hustle!! Tuungt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 18 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2008 (redigerad) Denna tyckte jag var rolig. Jan Stenmark äger! Redigerad 18 mars, 2008 av Misterwhoopee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 Inget jättehumoristiskt, men i alla fall: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2082885.ab (TV-licens för mobiltelefoner) Så jag mailade detta till radiotjänst: Hej, Jag läste att det ska införas TV-licens för datorer och mobiler för att de går att använda som TV-mottagare. Det är helt logiskt eftersom TV-licensen gäller ägande av föremål och inte en tjänst, vilket inte är logiskt alls. Jag har en kompis som har en bildskärm som kan ta emot analoga frekvenser. Den går altså inte att använda som TV-mottagare. Ska han betala TV-licens?, isåfall varför? Fortsättning följer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 Telefonkuppen mot Björn Gustafsson. Haha, hur smart är man om man går ut med sådant i förtid? Nej, han lär ju inte byta nummer? Nejdå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 [youtube-old]ZvUgizukSMw&NR=1[/youtube-old] Följ den röda pricken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 ZvUgizukSMw&NR=1 Följ den röda pricken! Jo, säkert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 (redigerad) Följ den röda pricken! Inte det minsta förutsägbart... Redigerad 19 mars, 2008 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 ricardo säger: wat ricardo säger: whatsop lisk&don't. säger: PENIS. ricardo säger: mother fock..! lisk&don't. säger: ;D lisk&don't. säger: TOUCH ITTTT. ricardo säger: why are you scared..! ricardo säger: give my yur as.! ricardo säger: your ass..! Det värsta är att han är seriös... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 [youtube-old]3zvGRNu08B4[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 HAHAHA FYFAN busringning till pedofil http://landslide.nu/showthread.php?t=3099 "hur ofta går du på gym då?" "3-4 gånger i veckan" "ÅEÅÅEHHHH vad läckert." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts