Jump to content

Humortråden!

StellHell
 Share

Recommended Posts

hahahahaa kicken :teehee:

Om jag fattar det rätt så är det nån skola, Estniska skolan då, som har gett sina elever varsin personlig sida och den där killen gjorde det där? Skön kille :) '

*edit* Kollade igenom resten av sidorna ungarna hade fått.. måste vara en skola för speciella barn :confused:

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hahahahaa kicken :teehee:

Om jag fattar det rätt så är det nån skola, Estniska skolan då, som har gett sina elever varsin personlig sida och den där killen gjorde det där? Skön kille :) '

*edit* Kollade igenom resten av sidorna ungarna hade fått.. måste vara en skola för speciella barn :confused:

Hahaha. Håller med. Alla sidor är ju rätt roliga, men den där var ta mig banbrytande. Så bra :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Något som är smått humoristiskt är ju den nya designen på bilddagboken. Men roligast är alla de hundratals "ta tillbaka gamla bilddagboken!!!"-trådar som skapats i forumet. :)

Det börjar likna Lunarstorm mer och mer, känns det som, och det är riktigt illa.

Som om inte det vore illa nog, är det snö och kallt utav bara helvete ute. Skitdag.

Förlåt för offtopic :confused: .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Något som är smått humoristiskt är ju den nya designen på bilddagboken. Men roligast är alla de hundratals "ta tillbaka gamla bilddagboken!!!"-trådar som skapats i forumet. :teehee:

Ja, jag älskar det! :confused: Det skapas nya sådana varje minut. :)

Edit:

The Kings of Youtube

[youtube-old]vqP5E1jF81s[/youtube-old]

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En fördel med nya bilddagboken är att människor med rolig avatar äger sig själva:

Haha, snyggt! :confused:

Edit: Märkte en bugg/jobbig sak där: Skriver man en kommentar så fungerar det inte längre att trycka tab och sen enter för att skicka det. Trycker man tab nu så hoppar markören fram ett snäpp i textrutan bara. :)

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor