MrNoNja Skrivet 17 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2008 Skulle städa lite och behövde nått att lyssna på, Tobbe räddade situationen: [youtube-old]3uDamlbcFlQ&hl&[/youtube-old] Så härligt alltså! "Jävlar, åjävla-djurjävel" Hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 17 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2008 Skolvakterna, Del 1 [youtube-old]cQ4U7Kun2nI[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 17 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2008 HAHAHAHA! Jag dör! OST!!! ost är gott, ost gör livet lättare,ost gör-dig glad så ta en 50 lapp och KÖP OOOOOOOOOSSSSSSSSTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2008 (redigerad) hahahahaa kicken Om jag fattar det rätt så är det nån skola, Estniska skolan då, som har gett sina elever varsin personlig sida och den där killen gjorde det där? Skön kille ' *edit* Kollade igenom resten av sidorna ungarna hade fått.. måste vara en skola för speciella barn Redigerad 17 mars, 2008 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 17 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2008 hahahahaa kicken Om jag fattar det rätt så är det nån skola, Estniska skolan då, som har gett sina elever varsin personlig sida och den där killen gjorde det där? Skön kille ' *edit* Kollade igenom resten av sidorna ungarna hade fått.. måste vara en skola för speciella barn Hahaha. Håller med. Alla sidor är ju rätt roliga, men den där var ta mig banbrytande. Så bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 17 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2008 "fattar du inte svenska? är du från norrköping eller?!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 17 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2008 Något som är smått humoristiskt är ju den nya designen på bilddagboken. Men roligast är alla de hundratals "ta tillbaka gamla bilddagboken!!!"-trådar som skapats i forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2008 Något som är smått humoristiskt är ju den nya designen på bilddagboken. Men roligast är alla de hundratals "ta tillbaka gamla bilddagboken!!!"-trådar som skapats i forumet. Den nya är verkligen sjukt dålig, vad tänker de med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2008 Något som är smått humoristiskt är ju den nya designen på bilddagboken. Men roligast är alla de hundratals "ta tillbaka gamla bilddagboken!!!"-trådar som skapats i forumet. Stämmer ju. Fan vad ful den är. Och svår att hitta på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 17 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2008 Den nya är verkligen sjukt dålig, vad tänker de med? Det undrar jag med. Sjukt ful och opraktisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2008 Vist den är ful, och jag tycker också det är komiskt med alla fjortisar som vill ha tillbaks gamla... Nu funkar iaf sidan, vilket den inte gjorde först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 17 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2008 Något som är smått humoristiskt är ju den nya designen på bilddagboken. Men roligast är alla de hundratals "ta tillbaka gamla bilddagboken!!!"-trådar som skapats i forumet. Det börjar likna Lunarstorm mer och mer, känns det som, och det är riktigt illa. Som om inte det vore illa nog, är det snö och kallt utav bara helvete ute. Skitdag. Förlåt för offtopic . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2008 (redigerad) Något som är smått humoristiskt är ju den nya designen på bilddagboken. Men roligast är alla de hundratals "ta tillbaka gamla bilddagboken!!!"-trådar som skapats i forumet. Ja, jag älskar det! Det skapas nya sådana varje minut. Edit: The Kings of Youtube [youtube-old]vqP5E1jF81s[/youtube-old] Redigerad 17 mars, 2008 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 17 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2008 Killen är 15 bast [youtube-old]TNd0_ctaOSk&feature=related[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2008 Ja, jag älskar det! Det skapas nya sådana varje minut. Edit: The Kings of Youtube [youtube-old]vqP5E1jF81s[/youtube-old] Milo Ventimiglia! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2008 Vist den är ful, och jag tycker också det är komiskt med alla fjortisar som vill ha tillbaks gamla... På vilket sätt är det 'komiskt'? Du är en ganska tråkig människa, va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2008 En fördel med nya bilddagboken är att människor med rolig avatar äger sig själva: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2008 (redigerad) En fördel med nya bilddagboken är att människor med rolig avatar äger sig själva: Haha, snyggt! Edit: Märkte en bugg/jobbig sak där: Skriver man en kommentar så fungerar det inte längre att trycka tab och sen enter för att skicka det. Trycker man tab nu så hoppar markören fram ett snäpp i textrutan bara. Redigerad 17 mars, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 17 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2008 En fördel med nya bilddagboken är att människor med rolig avatar äger sig själva: HAHAHA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 17 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2008 [youtube-old]Ply51IWDe40[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts