kicken Skrivet 13 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2008 Haha, natthumorn börjar slå in. Har spelat upp denna 5 gånger och skrattat högt varenda gång. [youtube-old]s7onIlL4KIw[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 13 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2008 Haha, natthumorn börjar slå in. Har spelat upp denna 5 gånger och skrattat högt varenda gång. [youtube-old]s7onIlL4KIw[/youtube-old] Jag fattar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 13 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2008 (redigerad) Jag fattar inte. Hahaha. Alltså, han i vitt kommer ju och går köksvägen. Han lurar bort målvakten totalt och han ska tydligen precis lägga in den (eller möjligtvis göra ett var till runt buren) när målvakten trippar honom så han faller och pucken går av misstag in i målet. Inte av misstag, men ändå, alltså, du förstår. Men vilken fin tripping av målvakten alltså. Redigerad 13 mars, 2008 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 14 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 14 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2008 HAhhaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2008 Fick mail idag. "Hej du! Vi vill bara tipsa om vår webbplats www.svedimf.3w.se. Vi är förbundet för den, som känner sig som en delfin i en människokropp. Känner du någon som känner så, så meddela gärna att vi finns. Ha det så bra! Vänlig hälsning, Svenska delfin-i-människokropp-förbundet www.svedimf.3w.se" Ja just det, det ja. Bäst jag tipsar alla mina bekanta som känner så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2008 Fick mail idag. "Hej du! Vi vill bara tipsa om vår webbplats www.svedimf.3w.se. Vi är förbundet för den, som känner sig som en delfin i en människokropp. Känner du någon som känner så, så meddela gärna att vi finns. Ha det så bra! Vänlig hälsning, Svenska delfin-i-människokropp-förbundet www.svedimf.3w.se" Ja just det, det ja. Bäst jag tipsar alla mina bekanta som känner så. Haha, den där har jag känt till ett tag och det roliga är att det INTE är ett skämt. Vi har ringt jourlinjen och snyftat och fått så vacker stöd så av den fula gubben som äger sidan. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 14 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2008 Fick mail idag. "Hej du! Vi vill bara tipsa om vår webbplats www.svedimf.3w.se. Vi är förbundet för den, som känner sig som en delfin i en människokropp. Känner du någon som känner så, så meddela gärna att vi finns. Ha det så bra! Vänlig hälsning, Svenska delfin-i-människokropp-förbundet www.svedimf.3w.se" Ja just det, det ja. Bäst jag tipsar alla mina bekanta som känner så. My god vad jag garvade läs FAQ frågorna undrar om det finns någon organisation för GHB:are (gorillas in human body) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2008 Känner några WHB:are Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2008 Känner några WHB:are Hur är det med dig egentligen? Lider du av någon slags sjuklig obsession av hundar/vargar? Seriously. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2008 Hur är det med dig egentligen? Lider du av någon slags sjuklig obsession av hundar/vargar? Seriously. Vad? Sa ju inte att jag var det XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2008 Vad? Sa ju inte att jag var det XD Nej men jag undrar. För allt i ditt liv verkar mer eller mindre vara hund/varg-relaterat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2008 WHB? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 14 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2008 Nej men jag undrar. För allt i ditt liv verkar mer eller mindre vara hund/varg-relaterat. Så sant som det är sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 14 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2008 WHB? Wolf in a Human Body Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2008 Wolf in a Human Body Aha. Well, då håller jag med de föregående talarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 14 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2008 (redigerad) Vattos Freestylos [youtube-old]uv5_YRTI4J4[/youtube-old] Vet inte om den är postat nyligen men sjukt kul Redigerad 14 mars, 2008 av xXxGemagexXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2008 (redigerad) Nej men jag undrar. För allt i ditt liv verkar mer eller mindre vara hund/varg-relaterat. Hmm kanske.. Men jag skulle mer kalla det en livsstil Redigerad 14 mars, 2008 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 15 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2008 Lettlands bidrag är inte att leka med heller. [youtube-old]D9CF3UrSp40[/youtube-old] Det är min bildlärares son. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts