RavenE Skrivet 10 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2008 (redigerad) <a href="http://ww2.beffo.se/upload/pic~/emycsgn1ndpk.jpg" target="_blank">http://ww2.beffo.se/upload/pic~/emycsgn1ndpk.jpg</a> Åh, Zits är kung! Redigerad 10 mars, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2008 (redigerad) Måste bara slänga in en klassiker till... XD Uuuunderbara kläder! [youtube-old]yIUSi1Z51pU[/youtube-old] Redigerad 10 mars, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 10 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2008 Jag är säkert den ända som skrattar åt sånt här. Tycker det är så roligt när han skriker "motha fucka", "fuck you niggah" i bakgrunden [youtube-old]ZmgE9csoMek[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Ja, eftersom förra försvann så igen; [youtube-old]RxIAg-lMd-U[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Har säkert varit uppe tidigare, men guu' vad jag garvar just nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 (redigerad) Haha. Redigerad 11 mars, 2008 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Har säkert varit uppe tidigare, men guu' vad jag garvar just nu! http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/nyg9inon5flj.gif Haha! Will Smith is the shit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Detta är ganska "omoget" men jag skrattar åt det, troligen för att jag är trött. (kanske har blivit postat förr.) [youtube-old]vB7PycBfJbk[/youtube-old] Finns fler episoder, om någon vill se mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Ja, eftersom förra försvann så igen; [youtube-old]RxIAg-lMd-U[/youtube-old] Ganska rolig faktiskt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 [youtube-old]gdgExEkzMr8&feature=related[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 [youtube-old]512E6tKksxc[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 Adrian Göransson heter min brossa. Välkommen till forumet! (du är inte min brossa va?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 Adrian Göransson heter min brossa. Välkommen till forumet! (du är inte min brossa va?) Så länge din brorsa inte är född 1994 så kan du nog vara lugn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 Så länge din brorsa inte är född 1994 så kan du nog vara lugn. -82, men han kan dra en rövare, han är en rackare. Ska kolla när jag kommer hem... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 (redigerad) The Moment of Truth! (10 min lång) [youtube-old]FzZWqYWhdQw[/youtube-old] Vad sa han? [youtube-old]jl23e_5eaO4[/youtube-old] Redigerad 12 mars, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 The Moment of Truth! (10 min lång) [youtube-old]FzZWqYWhdQw[/youtube-old] Vad sa han? [youtube-old]jl23e_5eaO4[/youtube-old] Film 1. Tragiskt att det förstöra en famils liv så, även om det är rätt åt henne Film 2. Men han säger ju faktiskt Sitta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 Film 1. Tragiskt att det förstöra en famils liv så, även om det är rätt åt henne Film 2. Men han säger ju faktiskt Sitta 1. Precis. 2. I know. Lite kul att det är samma tjej som spydde i det andra klippet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 The Moment of Truth! (10 min lång) [youtube-old]FzZWqYWhdQw[/youtube-old] Vad sa han? Varför ställe upp i det där? Jag menar, oavsätt om man svarar ja, eller nej så får ju alla reda på svaret. Pengakåta idioter imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 Lämna Carola ifred! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 Spaniens bidrag till ESC 08: Chiki Chiki [youtube-old]hd5kCPJEQIc[/youtube-old] Tror seriöst att jag ska rösta på spanien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts