eliizar Skrivet 7 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2008 Hej då min bajskorv! [youtube-old]yFaOPbmt3Ik&eurl[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2008 Hej då min bajskorv! yFaOPbmt3Ik&eurl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 7 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2008 Hej då min bajskorv! [youtube-old]yFaOPbmt3Ik&eurl[/youtube-old] Vilket helvete att skita varje dag för honom/henne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 7 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2008 (redigerad) Det roligaste är ju när de kastar en 1-kilos planka på isen och säger "den håller den håller". Lyssna på kamerakillens garv i slutet. Redigerad 7 mars, 2008 av Yukoai Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 [youtube-old]20qB1dXAM78[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 8 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 Utlänning sjunger Boten Anna. Ett gott skratt utlovas ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 (redigerad) 20qB1dXAM78 Aj aj aj. - mounsieööör Edit: Redigerad 8 mars, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 8 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 (redigerad) Dom flesta har nog sett dessa men jag kan inte sluta skratta! Omogen frukt Konserverad frukt Fruktsoppa Havets frukt Tropisk frukt Fruit basket Rotfrukt Hahaha, sjukt bra ju! Edit: http://www.youtube.com/watch?v=vIhq8O8C-qo...feature=related Redigerad 8 mars, 2008 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 [youtube-old]UqF7pZn9VHw[/youtube-old] OOOOUUEH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 8 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 [youtube-old]dKa6hAP-Iog[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 lol, något ni småpojkar aldrig kommer lyckas med. Jag tyckte iaf det var jävligt skoj! Fan >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 8 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 Fan >_> gb2 12chan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 dKa6hAP-Iog "...och då är det alltså tonåring som ska in på lodrät 3!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 8 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 (redigerad) Lite småkul Också lite småkul Redigerad 8 mars, 2008 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 Också lite småkul Haha, vafan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 9 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 Peter Stormare sjunger om sin näsa. Det roliga är ju att han t.o.m laddat upp det helt själv. [youtube-old]CJhDhno05h0[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 9 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 Udda reklamfilm^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 9 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 (redigerad) HUupBg6Kw0A Det roligaste är ju när de kastar en 1-kilos planka på isen och säger "den håller den håller". De kunde gott ha klipp bort de första 80% av filmen men annars var den mycket underhållande. http://img.flashback.info/images/smilies2/yes.gif 20qB1dXAM78 Hehe. . You could hear it and if you're a man you could feel it! http://icanhascheezburger.files.wordpress....lane-window.jpg dKa6hAP-Iog Pff! "Tomtarnas vaktparad", jo tjena.. Det där stycket heter för helvete Marche Militaire! Btw. Det där skämtet om att slå en sjua efterapades i Robins här om veckan. Kul klipp för övrigt. Fan >_> Slutsats: Gizmo gillar barnporr. ---------- Vad är det i väskan? Svaret presenteras i slutet av filmen. [youtube-old]ZAYl--85YH8[/youtube-old] Redigerad 9 mars, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 Slutsats: Gizmo gillar barnporr. Stellan med i så fall! och de gör jag inte alls >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 9 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 Stellan med i så fall! och de gör jag inte alls >_> Någon måste ju posta 7-åringar i "cutest girl in your folder"-trådarna... =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts