Stammper Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 Två kristna kreationister blir totalägda av Rational Response Sqaud! [youtube-old]D-rKiGJrcNw[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 Ghahaa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 Dagens poll på Softmupparna made me lol. http://img116.imageshack.us/img116/5799/pollct7.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 (redigerad) Dagens poll på Softmupparna made me lol. *bild* dom är alltid roliga! Redigerad 5 mars, 2008 av Juster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Dagens poll på Softmupparna made me lol. Haha, en av anledningarna till att jag loggar in där ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Garfield minus garfield "Who would have guessed that when you remove Garfield from the Garfield comic strips, the result is an even better comic about schizophrenia, bipolor disorder, and the empty desperation of modern life? Friends, meet Jon Arbuckle. Let’s laugh and learn with him on a journey deep into the tortured mind of an isolated young everyman as he fights a losing battle against lonliness in a quiet American suburb." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Finns ju idioter som ställt upp i American Idol genom åren, men den här tar nog priset. [youtube-old]omfx3pVuzDk&feature=related[/youtube-old] Kolla blicken på snubben alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Tyckte denna lista var rätt rolig. Lista över filmklichéer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Ni som har bdb lär fatta. http://pici.se/pictures/NjvtGAMwA.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Ni som har bdb lär fatta. http://pici.se/pictures/NjvtGAMwA.png Haha! Bra som fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2008 (redigerad) Redigerad 6 mars, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 6 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2008 Ni som har bdb lär fatta. Hahahaha, så rätt, så rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 6 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2008 Jag tycker den är rolig iallafall ducati Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 6 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2008 Jag tycker den är rolig iallafall ducati Vart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2008 Jag tycker den är rolig iallafall ducati Klockren! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2008 At first I was like: Vart? But then... ..Eller nej. Jag fatttar fortfarande inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 6 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2008 Ni som har bdb lär fatta. http://pici.se/pictures/NjvtGAMwA.png Härlig kille! "Jag hatar: * Folk som missbrukar kommatecken eller misstar dem för kolon * Folk som missbrukar "dock" och gammaldags/formella uttryck i fel benämning * Sensmoraliska fakta som slutar med meningen "tänk på det nästa gång du..." * Married with children / Våra värsta år" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2008 (redigerad) Härlig kille! "Jag hatar: * Married with children / Våra värsta år" Redigerad 6 mars, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 6 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2008 En mindre våg av tjuvisar. Klicka för större bilder. Vilket stöldskydd. Bra tänkt! Det är ju ingen som kan ta dom. Tagen i självaste ICA Maxi i Eskilstuna Ingen kommentar Ingen svett på träd, hahahaha. Annorlunda marknadsföring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts