kicken Skrivet 29 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2008 http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1945645.ab ''36-åring åtalad för sex med damcykel'' FAIL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2008 (redigerad) Hahahahaha! Huckabee förklarar hur fel evolutionen är [youtube-old]n-BFEhkIujA[/youtube-old] Redigerad 1 mars, 2008 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 1 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2008 Hahahahaha! Huckabee förklarar hur fel evolutionen är [youtube-old]n-BFEhkIujA[/youtube-old] Ser inget underligt i det. Han hoppar inte på någon som tycker annorlunda än han själv, det enda han gör är att förklara sin egen åsikt. Ska du hänga ut en muslim som förklarar hur han tror att världen uppstått? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2008 (redigerad) :lol: http://ww2.beffo.se/upload/pic~/ji43j23k9scm.jpg [youtube-old]sO75NJcGCqA&feature=related[/youtube-old] Det verkar ordna sig för Jonathan till slut Redigerad 2 mars, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 2 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2008 (redigerad) Sånt man skrattar högt åt på DAGEN, trots att det egentligen är natthumor, är jäkligt bra humor! Varning utfärdas, titta inte på denna när folk sover omkring dig! [youtube-old]Uea8k5sJ5qg[/youtube-old] "6 billion beats per minute tempo - when I'm drunk." "You'd better not be watching this because you will DIE. I mean, people die even when I play solos during BALLADS, so think about what this video can do to you. It won't just kill you. It will kill you in your AFTERLIFE. And, your next life. And, probably rape your soul in the process. And it will proceed to sleep with your girlfriend" "Consider yourself warned, noob!" Kolla in den här också, den är rätt läcker den med. <a href="http://uk.youtube.com/watch?v=evTTHS9hwvU&...feature=related" target="_blank">http://uk.youtube.com/watch?v=evTTHS9hwvU&...feature=related</a> "Okay, so I'm pretty much, amazing, but anyway like I said: You can't really play that fast 'cause I'm just so... fast, y'know..." Påminner om Chuck Norris-humor, fast man i detta fall låter personen skryta själv EDIT: Det verkar ordna sig för Jonathan till slut Så jävla smaklöst. Skillnad mot grabben för några sidor sen som grät av tacksamhet för att han FICK sin 360. Redigerad 2 mars, 2008 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2008 Klassiker! [youtube-old]Xe1a1wHxTyo[/youtube-old] ".. when we got home our dad would cut us in halv with a breadknife!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 2 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2008 [youtube-old]pPoKaoJu0m4&feature=related[/youtube-old] [youtube-old]JUPzN7tp7bQ&feature=related[/youtube-old] Teamfortress skoj! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 2 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2008 Walker Texas Ranger Kolla 6:09, skratta så jag nästan föll av stolen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 2 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2008 Teamfortress skoj! Haha! Frågesporten var bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 Hahahahaha! Huckabee förklarar hur fel evolutionen är [youtube-old]n-BFEhkIujA[/youtube-old] GO USA! Alltså jag trodde iaf att de som ställde upp hade något vett i huvudet. (ja jag säger att troende är dumma i huvudet, iaf om man är på hans nivå) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 Klassiker! [youtube-old]Xe1a1wHxTyo[/youtube-old] ".. when we got home our dad would cut us in halv with a breadknife!" Älska! [youtube-old]vSgRkBWNlBo[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 Fy fan vad jag älskar Eurocop Radio. <_< http://www.soundclick.com/bands/page_songI...;songID=5579703 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 EMIL I LÖNNEBERGA ZOMBIE INVASION [youtube-old]z5cl4NRs4aE[/youtube-old] Detta måste vara en av de roligaste filmerna jag någonsin sett. Så proffsigt gjord! "Och där stog han i mörkret på prästgårn, och han hade inget huvud" "Den förste som kommer, den dräper jag" SE DEN FÖR DIN EGEN SKULL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 Oh fyfan va störd kille, lyssna på denna! [youtube-old]PYUbUvzlvFw&feature=related[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 (redigerad) Oh fyfan va störd kille, lyssna på denna! Har du lust att slänga upp en .rar på den där gången då du ringde till en döv turkkärring som skrek i telefonen och hennes man ville inte gå med i Svenska För Invandrare. Redigerad 3 mars, 2008 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 EMIL I LÖNNEBERGA ZOMBIE INVASION [youtube-old]z5cl4NRs4aE[/youtube-old] Detta måste vara en av de roligaste filmerna jag någonsin sett. Så proffsigt gjord! "Och där stog han i mörkret på prästgårn, och han hade inget huvud" "Den förste som kommer, den dräper jag" SE DEN FÖR DIN EGEN SKULL! Hahah fan va bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 ''36-åring åtalad för sex med damcykel'' Fyfan vad ja skrattade Välkommen tillTexas, reportern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 Kanske gammal, men sjukt kul [youtube-old]FFscNQmCyJQ[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 Ja jag skrattade iaf. Då ska tilläggas att jag inte tycker att Michael Jackson är dålig. Och att han har en motbjudande penis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 Fyfan vad ja skrattade Välkommen tillTexas, reportern Det där är ju bara fjantigt då reportern inte ens märkte att hon hade en pistol. Aftonbladet gör berg av grus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts