Jump to content

Humortråden!

StellHell
 Share

Recommended Posts

Hahahahaha! :D Huckabee förklarar hur fel evolutionen är <_<

[youtube-old]n-BFEhkIujA[/youtube-old]

Ser inget underligt i det.

Han hoppar inte på någon som tycker annorlunda än han själv, det enda han gör är att förklara sin egen åsikt. Ska du hänga ut en muslim som förklarar hur han tror att världen uppstått?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sånt man skrattar högt åt på DAGEN, trots att det egentligen är natthumor, är jäkligt bra humor! :D Varning utfärdas, titta inte på denna när folk sover omkring dig! :D

[youtube-old]Uea8k5sJ5qg[/youtube-old]

"6 billion beats per minute tempo - when I'm drunk."

"You'd better not be watching this because you will DIE. I mean, people die even when I play solos during BALLADS, so think about what this video can do to you. It won't just kill you. It will kill you in your AFTERLIFE. And, your next life. And, probably rape your soul in the process. And it will proceed to sleep with your girlfriend" <_<:lol:

"Consider yourself warned, noob!"

Kolla in den här också, den är rätt läcker den med. <a href="http://uk.youtube.com/watch?v=evTTHS9hwvU&...feature=related" target="_blank">http://uk.youtube.com/watch?v=evTTHS9hwvU&...feature=related</a>

"Okay, so I'm pretty much, amazing, but anyway like I said: You can't really play that fast 'cause I'm just so... fast, y'know..." :lol:

Påminner om Chuck Norris-humor, fast man i detta fall låter personen skryta själv :angry:

EDIT:

Så jävla smaklöst. Skillnad mot grabben för några sidor sen som grät av tacksamhet för att han FICK sin 360. :D

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

EMIL I LÖNNEBERGA ZOMBIE INVASION

[youtube-old]z5cl4NRs4aE[/youtube-old]

Detta måste vara en av de roligaste filmerna jag någonsin sett. Så proffsigt gjord!

"Och där stog han i mörkret på prästgårn, och han hade inget huvud"

"Den förste som kommer, den dräper jag"

SE DEN FÖR DIN EGEN SKULL!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oh fyfan va störd kille, lyssna på denna!

Har du lust att slänga upp en .rar på den där gången då du ringde till en döv turkkärring som skrek i telefonen och hennes man ville inte gå med i Svenska För Invandrare. <_<

Redigerad av Lajnux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

EMIL I LÖNNEBERGA ZOMBIE INVASION

[youtube-old]z5cl4NRs4aE[/youtube-old]

Detta måste vara en av de roligaste filmerna jag någonsin sett. Så proffsigt gjord!

"Och där stog han i mörkret på prästgårn, och han hade inget huvud"

"Den förste som kommer, den dräper jag"

SE DEN FÖR DIN EGEN SKULL!

Hahah fan va bra. <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor