Boomer Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 Snacka om att döda en bra låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Karlsson på taket [Crack Remix] [youtube-old]G3PluVoJzZg[/youtube-old] Emil I Lönneberga [Crack Remix] [youtube-old]vYrObkTrcBg&feature=related[/youtube-old] Saltkråkan [Crack Remix] [youtube-old]cBZXjo3-Tak&feature=related[/youtube-old] Något gamla men enligt mig de roligaste dubbningarna på Youtube. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 (redigerad) . Redigerad 11 april, 2008 av Stammper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferrari Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 (redigerad) Karlsson på taket [Crack Remix] [youtube-old]G3PluVoJzZg[/youtube-old] Något gamla men enligt mig de roligaste dubbningarna på Youtube. Karlsson på taket är bäst! "öö du ja e trött på den här jävla skiten nu!" haha Redigerad 26 februari, 2008 av Ferrari Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Karlsson på taket [Crack Remix] Något gamla men enligt mig de roligaste dubbningarna på Youtube. En bit av mig dog när jag såg det där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R8N Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 [youtube-old]ClCmO42_tQ0[/youtube-old] Fick mig att skratta till Är väl natthumorn som börjar slå in. Haha precis Roligaste var ju delfinen när den gurglar. Går inte att hålla sig där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 För er som faktiskt kan använda 10 minuter åt att skratta: [youtube-old]dnCyQqcBPt4[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Fin sång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 För er som faktiskt kan använda 10 minuter åt att skratta: Underbart flum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 (redigerad) Redigerad 26 februari, 2008 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 27 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2008 (redigerad) Snobben snubben turns MUSLIM Redigerad 27 februari, 2008 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 27 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 27 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2008 [youtube-old]L61T8LhfBkQ[/youtube-old] Jobbigt läge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 27 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2008 (redigerad) [youtube-old]ClCmO42_tQ0[/youtube-old] Fick mig att skratta till Är väl natthumorn som börjar slå in. Kan inte på något sett beskriva hur mycket jag skrattade när delfinen gurglade. Fy vilken härlig film! Resten var skitkul men delfinen stal showen. Redigerad 27 februari, 2008 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 27 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2008 Roligt barnprogram Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 27 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 27 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2008 [youtube-old]jnqdz8pH-hA[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2008 (redigerad) Björn Gustavsson - Kärlekssången Gammal. Men rolig. Redigerad 27 februari, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 27 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2008 För er som faktiskt kan använda 10 minuter åt att skratta: [youtube-old]dnCyQqcBPt4[/youtube-old] "Om jag var en superhjälte, då skulle jag ha haft en EGEN CYKEL!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts