guardian Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 Köra lastbil natthumor dock [youtube-old]goZXF-CgwZg[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 Hade en kännsla av att du skulle bli bannad från något håll för att vara CP Tillåt mig sucka.. googla CP + 4chan så fattar du nog ska du se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 Tillåt mig sucka.. googla CP + 4chan så fattar du nog ska du se. Jag googlade... och allt jag har att säga är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 GAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAA :lol: Typ en förstorad Ewok. Fel quota du din stjärt? [youtube-old]bpGv2UvbBhU[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 (redigerad) Tacksam pöjk får ett xbox 360. Man blir ju nästan lite rörd, tänk om flera av dagens barn kunde reagera såhär när man får saker. Kanske världen blir en bättre plats när den generationen växer upp Redigerad 25 februari, 2008 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 Kanske världen blir en bättre plats när den generationen växer upp Förmodligen..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 [youtube-old]ADZDCtAt7OI[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 Fel quota du din stjärt? [youtube-old]bpGv2UvbBhU[/youtube-old] Haha, där har vi ju ett retard på riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 Jubelidioter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 (redigerad) -- originalmedd. -- Ämne: Re: Alex Schulmans innelista Från: "Peter Wester" <peter.wester@swipnet.se> Datum: 2008.02.22 13.56 Alex, Alex, Alex För mig är och förblir du bara en fånig liten fjant som p g a brist på empati och kunskap ger dig på andra. Ge dig nån gång och visa att du kan något utan att försöka att svartmåla andra. Men det klarar du väl inte. För det är du för obildad. ----- Original Message ----- From: Alexander Schulman <mailto:alex@schulmangruppen.se> To: Peter Wester <mailto:peter.wester@swipnet.se> Sent: Friday, February 23, 2008 8:47 PM Subject: Re: Alex Schulmans innelista Väl rutet! /Alex -- originalmedd. -- Ämne: Re: Alex Schulmans innelista Från: "Peter Wester" <peter.wester@swipnet.se> Datum: 2008.02.24 12.43 Alex, Alex, Alex OK, OK, du har en automatisk svarare. Ännu mer patetiskt. Vågar inte svara de du försöker vända dig till. Ta din välling, kissa och gå och lägg dig. Du är SÅÅÅÅ liten. //Peter ----- Original Message ----- From: Alexander Schulman To: Peter Wester Sent: Sunday, February 24, 2008 1:18 PM Subject: Re: Alex Schulmans innelista MYCKET väl rutet! Alex -- originalmedd. -- Ämne: Re: Alex Schulmans innelista Från: "Peter Wester" <peter.wester@swipnet.se> Datum: 2008.02.24 17.46 Alex Schulmans innelistaHäftigt, du KAN svara. Tyvärr med mycket begränsat ordföråd. Men vad hade man förväntat sig... Ingenting. ----- Original Message ----- From: <alex@schulmangruppen.se> To: "Peter Wester" <peter.wester@swipnet.se> Sent: Sunday, February 24, 2008 6:04 PM Subject: SV: Re: Alex Schulmans innelista Väl rutet! /alex -- originalmedd. -- Ämne: Re: Re: Alex Schulmans innelista Från: "Peter Wester" <peter.wester@swipnet.se> Datum: 2008.02.24 18.11 Men fan, skärp dig barnunge. Kissa och gå och lägg dig om du inte har något bättre att komma med. //Peter ----- Original Message ----- From: <alex@schulmangruppen.se> To: "Peter Wester" <peter.wester@swipnet.se> Sent: Sunday, February 24, 2008 6:17 PM Subject: SV: Re: Re: Alex Schulmans innelista Väl rutet!!! -- originalmedd. -- Ämne: Re: Re: Alex Schulmans innelista Från: "Peter Wester" <peter.wester@swipnet.se> Datum: 2008.02.24 18.22 Ä, det ger inget att prata med dig. Du är för simpel. Har du inget bättre attt komma med lägger jag ner det hela. Du är ju bara patetisk. //Peter ----- Original Message ----- From: <alex@schulmangruppen.se> To: "Peter Wester" <peter.wester@swipnet.se> Sent: Sunday, February 24, 2008 6:40 PM Subject: SV: Re: Re: Alex Schulmans innelista Ät bajs. /Alex HAHAHAHA! En till, om Noel Gallgher. Läs!! http://www.aftonbladet.se/nojesliv/musik/article1917258.ab hahaha Redigerad 25 februari, 2008 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 lol, något ni småpojkar aldrig kommer lyckas med. Jag tyckte iaf det var jävligt skoj! Inte så svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 [youtube-old]imS69BkeofY[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 lol, något ni småpojkar aldrig kommer lyckas med. Jag tyckte iaf det var jävligt skoj! Why don't you have a seat right over there... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...&#entry1767 undrar om det kommer finnas "persin" i GTA4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 (redigerad) Militant Black Guy [youtube-old]6jxjuoG9uYQ[/youtube-old] Redigerad 25 februari, 2008 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 http://www.tiedyeheart.com/img/comic/2.jpg Fniss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 En till, om Noel Gallgher. Läs!! http://www.aftonbladet.se/nojesliv/musik/article1917258.ab hahaha "– Huset ligger nära Blunts kåk, och Noel säger att han inte står ut med tanken på att James Blunt sitter och skriver usla låtar längre ned på gatan." GAHAHAHAHA! Fyfan vad jag älskar bröderna Gallagher. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 [youtube-old]ClCmO42_tQ0[/youtube-old] Fick mig att skratta till Är väl natthumorn som börjar slå in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 Why don't you have a seat right over there... OH SHI- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 [youtube-old]yw0V33_hgr0[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts