MyStiC Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Detta var en av dom bästa ägningarna jag sett, all time. En kille kaxar med en tjej på tunnelbanan och...ja..resten får ni se själva! http://www.break.com/index/subway-punk-gets-owned.html Tråkigt nog är den fake, tagen ifrån en reklamfilm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Ladies, he's single! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Ladies, he's single! OH-EM-GEE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Tråkigt nog är den fake, tagen ifrån en reklamfilm. Om jag gjort en reklamfilm hade jag fixat bättre kvalité Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 (redigerad) http://img.4chan.org/b/src/1203791354536.jpg Edit: Valle-Balle, varför tror du att dem gör den i sådär kvalité? Det är för att vi ska tro det är en verklig händelse och på så sätt tycker vi det är en bra reklam och får en positiv attityd till företaget som gjort den eller produkten som hävs fram. Det är en bra reklamidé. Redigerad 23 februari, 2008 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Om jag gjort en reklamfilm hade jag fixat bättre kvalité Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Hahaha, det här är natthumor så det dånar om det! Det är fan guld värt. Satt och kollade på den här igår, halv fem på morgonen, halvfull och skittrött. Ni kan tro att jag och min polare garvade så vi tjöt! Men som sagt, natthumor. Så spara den gärna! [youtube-old]uIY3TemTpaM[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Arnolds kladdiga vardag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Hahaha, det här är natthumor så det dånar om det! Det är fan guld värt. Satt och kollade på den här igår, halv fem på morgonen, halvfull och skittrött. Ni kan tro att jag och min polare garvade så vi tjöt! Men som sagt, natthumor. Så spara den gärna! [youtube-old]uIY3TemTpaM[/youtube-old] Det roliga var väll retard-polisen som snubblade, va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Det roliga var väll retard-polisen som snubblade, va? Det var det enda jag skrattade åt i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Det roliga var väll retard-polisen som snubblade, va? Ja, det var hon som skulle vara rolig. Samt att hon tar sig för ryggen sen när hon gått fram till killen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Det roliga var väll retard-polisen som snubblade, va? Retard? Det intrycket fick inte jag iaf. Tänk dig för innan du skriver sådana dumma och onödiga saker nästa gång. --- Folk som ramlar eller gör sig illa är natthumor, ja. Klockan är för tidig för sånt nu. Får se den igen lite senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Hahaha, det här är natthumor så det dånar om det! Det är fan guld värt. Satt och kollade på den här igår, halv fem på morgonen, halvfull och skittrött. Ni kan tro att jag och min polare garvade så vi tjöt! Men som sagt, natthumor. Så spara den gärna! [youtube-old]uIY3TemTpaM[/youtube-old] -- Klassiker [youtube-old]rElxRbrPaRQ[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Retard? Det intrycket fick inte jag iaf. Tänk dig för innan du skriver sådana dumma och onödiga saker nästa gång. - - - Gammal Apotekarnes- reklam, gick på bio i slutet av 70- talet. [youtube-old]EckzGCDvowc[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Tänkte precis posta en serious business-bild, lol. Furries and their Escalade [youtube-old]-CWJgT5NTWg[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 Tänkte precis posta en serious business-bild, lol. Furries and their Escalade [youtube-old]-CWJgT5NTWg[/youtube-old] Fuck yeah furries is the shit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 (redigerad) Ifall ni inte har sett den än.. Björn Gustafsson var KUNG på kvällens Melodifestival. [youtube-old]0etFwqjuO6Y[/youtube-old] Edit: Funkar inte streamingen? http://www.youtube.com/watch?v=0etFwqjuO6Y "Du är strösslet på en glass - du är det roliga i hasch" "Du är hej och skepp ohoj, du är sodastreamad Oboy Du är allt en man kan få, du är bättre än Die Hard 2" Redigerad 24 februari, 2008 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 Ifall ni inte har sett den än.. Björn Gustafsson var KUNG på kvällens Melodifestival. "Du är strösslet på en glass - du är det roliga i hasch" "Du är hej och skepp ohoj, du är sodastreamad Oboy Du är allt en man kan få, du är bättre än Die Hard 2" Tänkte just slänga upp den. 27centimeter@hotmail.com ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 Han är ju riktigt jävla skön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 Vaf.. De har redan tagit bort två videor med det klippet från youtube. Den här ska nog funka: http://www.youtube.com/watch?v=-xVymuBSBl0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts