Tackleberry Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 Hahaha! Helt galet! Vad hette serien och när gick den? Btw, vad sa killen på gaffeltrucken? Grotesco. Serien gick på SVT och alla avsnitt fanns tillgängliga på svt.se, men jag tror att dom är borta nu. Borde ju gå att skaffa lätt på "annat sätt" ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 Inte kul mest...sjukt... [youtube-old]9GgWrV8TcUc[/youtube-old] [youtube-old]f-WVQPzy7rA[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 (redigerad) [youtube-old]w9T0zRRWhIc[/youtube-old] Minnen [youtube-old]TNUg3b6FWfs[/youtube-old] Redigerad 19 februari, 2008 av Master_812 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 bilddagboken brukar ju locka till sig diverse störande stolpskott men det häääär är nog seriöst det roligaste jag varit med om. En kvinnlig bekant fick helt plötsligt denna kille på msn (hon vart tillagd för er som inte fatta) och han började direkt tjafsa om att hon skulle bli hans flickvän osv osv.. Till slut gav hon mig hans bilddagboksadress för att jag skulle få kolla in va det va för snubbe.. Och gästboken är helt klart natthumormaterial... http://felipekimi.bilddagboken.se/ Läs och ja, gråt, skratta eller gör båda samtidigt.. Själv kissade jag nog på mig själv litegranna.. (Det blir självklart roligare om man känner någon som blivit utsatt för honom. Men ändå.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 bilddagboken brukar ju locka till sig diverse störande stolpskott men det häääär är nog seriöst det roligaste jag varit med om. En kvinnlig bekant fick helt plötsligt denna kille på msn (hon vart tillagd för er som inte fatta) och han började direkt tjafsa om att hon skulle bli hans flickvän osv osv.. Till slut gav hon mig hans bilddagboksadress för att jag skulle få kolla in va det va för snubbe.. Och gästboken är helt klart natthumormaterial... http://felipekimi.bilddagboken.se/ Läs och ja, gråt, skratta eller gör båda samtidigt.. Själv kissade jag nog på mig själv litegranna.. (Det blir självklart roligare om man känner någon som blivit utsatt för honom. Men ändå.) Tycker synd om honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 (redigerad) Tycker synd om honom. Klart du gör.. Jag tycker synd om dig Redigerad 19 februari, 2008 av Friberg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 bilddagboken brukar ju locka till sig diverse störande stolpskott men det häääär är nog seriöst det roligaste jag varit med om. En kvinnlig bekant fick helt plötsligt denna kille på msn (hon vart tillagd för er som inte fatta) och han började direkt tjafsa om att hon skulle bli hans flickvän osv osv.. Till slut gav hon mig hans bilddagboksadress för att jag skulle få kolla in va det va för snubbe.. Och gästboken är helt klart natthumormaterial... http://felipekimi.bilddagboken.se/ Läs och ja, gråt, skratta eller gör båda samtidigt.. Själv kissade jag nog på mig själv litegranna.. (Det blir självklart roligare om man känner någon som blivit utsatt för honom. Men ändå.) Förstår inte riktigt vad det roliga ska vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 bilddagboken brukar ju locka till sig diverse störande stolpskott men det häääär är nog seriöst det roligaste jag varit med om. En kvinnlig bekant fick helt plötsligt denna kille på msn (hon vart tillagd för er som inte fatta) och han började direkt tjafsa om att hon skulle bli hans flickvän osv osv.. Till slut gav hon mig hans bilddagboksadress för att jag skulle få kolla in va det va för snubbe.. Och gästboken är helt klart natthumormaterial... http://felipekimi.bilddagboken.se/ Läs och ja, gråt, skratta eller gör båda samtidigt.. Själv kissade jag nog på mig själv litegranna.. (Det blir självklart roligare om man känner någon som blivit utsatt för honom. Men ändå.) Öhöhöhö, hörselskadade killar som söker flickvän är kuuuuuligt! Öhöhöööh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Förstår inte riktigt vad det roliga ska vara? Fattade inte heller först, men kolla hans gästbok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Fattade inte heller först, men kolla hans gästbok Ja? Folk säger att dom redan har pojk/flickvän. Några hotmailadresser. Ha..ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Ja? Folk säger att dom redan har pojk/flickvän. Några hotmailadresser. Ha..ha. Jag tyckte det var kul! Du har förmodligen för avancerad humor för såna skämt. Du är ju så grym. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Du har förmodligen för avancerad humor för såna skämt. Du är ju så grym. Javisst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Det är ju tydligen tufft att tycka att hörselskadade och desperata personer som försöker skaffa flickvän på ett desperat sätt är roligt. Fifan va kul azzå!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Jag tyckte det var kul! Du har förmodligen för avancerad humor för såna skämt. Du är ju så grym. Så vi är bara rte på hela forumet som inte är utvecklingsstörda själva?? Typiskt.. Men men till er andra (alltså inte Tweak eller P-C) så kan jag bara säga: Stå på er tjejer Det är ju tydligen tufft att tycka att hörselskadade och desperata personer som försöker skaffa flickvän på ett desperat sätt är roligt. Fifan va kul azzå!!! Nämen braaaaa!! Du förstod ju till sist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Så vi är bara rte på hela forumet som inte är utvecklingsstörda själva?? Typiskt.. Men men till er andra (alltså inte Tweak eller P-C) så kan jag bara säga: Stå på er tjejer Nämen braaaaa!! Du förstod ju till sist Du är ungefär hälften så rolig som du tror du är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Du är ungefär hälften så rolig som du tror du är. Oh nej En P-C som är dum mot mig.. igen.. Jag blir ledsen.. Verkligen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Så vi är bara rte på hela forumet som inte är utvecklingsstörda själva?? Typiskt.. Men men till er andra (alltså inte Tweak eller P-C) så kan jag bara säga: Stå på er tjejer Nämen braaaaa!! Du förstod ju till sist Du skriver som en utvecklingsstörd. Kan vara bra att veta innan du öppnar din käft och snackar skit om andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Du skriver som en utvecklingsstörd. Kan vara bra att veta innan du öppnar din käft och snackar skit om andra. Aaaw... Så gulligt av dig plutten Älskar dig också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Oh nej En P-C som är dum mot mig.. igen.. Jag blir ledsen.. Verkligen.. Oh nej, en Friberg som tror att han är tuffast på forumet är kaxig mot alla.. igen.. Gud vad tufft.. Verkligen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts