Vinnie Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 Grotesco Windows CP [youtube-old]aacTBX9oqAE[/youtube-old] 1 kilo mjöl! [youtube-old]GQFqrOEu3Rc[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 (redigerad) jag har inte en susning vad dom säger men det låter kul som fan! [youtube-old]2qLRcTxY4MA[/youtube-old] P-C: Den är så jäkla skön, går den att ladda ner och lägga i mobilen? Redigerad 18 februari, 2008 av Juster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 Jag veeet att den här varit uppe många gånger men jag sitter nu och bokstavligen GRÅTER AV SKRATT! [youtube-old]i2Hn0NWHiKc[/youtube-old] "Du går till McDonalds istället för att gå på lektionerna .. du sitter där och dricker vatten och sånt" Jag dör! Mummel, gruff. Den där lyssnade jag på 2004 för bövelen. Den är inte ens kul längre nu när dom har avslöjat att det var fake. Killen dom ringde till var en svensk som var med på noterna och skådespelade skiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 Mummel, gruff. Den där lyssnade jag på 2004 för bövelen. Den är inte ens kul längre nu när dom har avslöjat att det var fake. Killen dom ringde till var en svensk som var med på noterna och skådespelade skiten. Va? Nej? Källa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 (redigerad) Va? Nej? Källa? Eurocop själva. Hemsidan. Redigerad 18 februari, 2008 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 Va? Nej? Källa? www.eurocop.nu --> Om EC --> FAQ E Abdullah fake? Ja. Abdullah är en karaktär som spelades av en trevlig kille som Bubba hade kontakt med på MSN bland annat. Han fejkade två gånger men han misslyckades vid andra försöket. Tänk kritiskt, alla samtal kan i teorin vara fejk (för vi skiter i att kolla) Lyssnar man på andra gången de ringer honom hör man tydligt att han fejkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 1 kilo mjöl! [youtube-old]GQFqrOEu3Rc[/youtube-old] ETT KILO MJÖÖÖL!!! DÅÅ FÅÅÅR NIIII EENN GAFFELTRUCK!!!!!!!!!!! Så jävla sjuk den där serien är, det är synd att jag missade rubbet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 Inte så mycket humor, mer fashierande. [youtube-old]rn8ULJGboOE[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 Någon som kan översätta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 Någon som kan översätta? Varför, när jag lyssnar på en go' låt, håller jag på att lyssna på den hela tiden? Det är för att det är en svensk låt. Tror jag, men hans meningsbyggnad är seriously fucked up. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 (redigerad) Någon som kan översätta? http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/thumbs/1ad54zdypqu5.jpg Haha, snyggt skrivet. Kollade lite i hans dagbok, och hittade http://ahmadabbas.bilddagboken.se/index.ph...DEmY3VycmltZz0x Har sett flera sådana "fall". Varför tar dom inte bara printscreen? Redigerad 19 februari, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 http://artfiles.art.com/images/-/I-Noticed-That-Youre-Gangster-Im-Pretty-Gangster-Myself-Magnet-C13110303.jpeg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 (redigerad) Kina erbjöd USA 10 miljoner kvinnor. Redigerad 19 februari, 2008 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 (redigerad) http://img.4chan.org/b/src/1203436368198.jpg LAWL Redigerad 19 februari, 2008 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 Kina erbjöd USA 10 miljoner kvinnor. * Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 Kina erbjöd USA 10 miljoner kvinnor. What a generous offer. borde inte det räknas som människohandel eller är det en gåva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 Senaste lajvfilmen jag klippte ihop igårkväll, blev nöjd som fan! [youtube-old]D7RSYT8nW5M[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 Senaste lajvfilmen jag klippte ihop igårkväll, blev nöjd som fan! [youtube-old]D7RSYT8nW5M[/youtube-old] Hmmmm. Jag tycker den är lite för privat för att man ska roas eller intresseras av den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 1 kilo mjöl! [youtube-old]GQFqrOEu3Rc[/youtube-old] Hahaha! Helt galet! Vad hette serien och när gick den? Btw, vad sa killen på gaffeltrucken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 Hahaha! Helt galet! Vad hette serien och när gick den? Btw, vad sa killen på gaffeltrucken? jag tyckte att han sa det ballar ur eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts