emo Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 (redigerad) Achmed the dead terrorist Rolig dockteater. Skrattade rakt ut några gånger. Kolla själv. Hahaha den var riktigt skön! Achmed är mycket skönare än nöten, han bara är skrikig och jobbig Redigerad 17 februari, 2008 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Kontrar med Peanut, tycker själv att han är roligare än Achmed. Kan bero på att Achmed är väldigt uttjatad. [youtube-old]IZjMgbRUsZM[/youtube-old] <a href="http://www.youtube.com/results?search_query=Jeff+dunham+peanut&search_type=" target="_blank">http://www.youtube.com/results?search_quer...mp;search_type=</a> Haha, den var ju riktigt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Knutby! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 NATTHUMORVARNING!!! Tillfredställelse i polishus/polisbil http://www.flashback.info/showthread.php?t=620280 (läs det fyndiga andra inlägget) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Haha, true! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Jag fattar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Jag fattar inte. Suck.. Aldrig spelat super mario? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Suck.. Aldrig spelat super mario? 3-4 gånger kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 3-4 gånger kanske. Herregud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 (redigerad) Herregud. Fan vad löjlig du är. Jag hade inga nintendovänner bara. Redigerad 17 februari, 2008 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 (redigerad) Fan vad löjlig du är. Jag hade inga nintendovänner bara. Aw Anyway, man krossar block i Mario genom att hoppa upp och slå huvudet i dem, för att få mynt. Eller bara för skojs skull. Svamparna och sköldpaddorna på bilden är fiender i spelet, som man hänsynslöst dödar. Redigerad 17 februari, 2008 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Fan vad löjlig du är. Jag hade inga nintendovänner bara. Nej, helt seriöst.. Herregud. Jag har aldrig träffat någon som inte har spelat super mario tills ögon och fingrar blött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Mer super mario humor http://ww2.beffo.se/upload/pic~/img817/1183158566698.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 (redigerad) Fan vad man inte saknar 80-talet. [youtube-old]HLP1WgIm6GM[/youtube-old] Darth Vader-parodi med orginalskådespelarens röst! Måste ses! [youtube-old]6A0rwG39Jzk[/youtube-old] Redigerad 17 februari, 2008 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Fan vad man inte saknar 80-talet. [youtube-old]HLP1WgIm6GM[/youtube-old] Darth Vader-parodi med orginalskådespelarens röst! Måste ses! [youtube-old]6A0rwG39Jzk[/youtube-old] Känner igen låten starkt Extremt osnygg kvinna dessutom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Fan vad man inte saknar 80-talet. [youtube ]HLP1WgIm6GM[/youtube ] Well, musiken var ju fem gånger bättre än allt som spelas i Melodifestivalen, fast angående klädstilen finns det bara en smiley: Kameramannen hade ju fokuserat på mjölkmaskinerna mer än ansiktet i alla fall, jag såg typ 7 closeups på dem medan jag inte såg en enda closeup som visade ögon, mun etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Well, musiken var ju fem gånger bättre än allt som spelas i Melodifestivalen, fast angående klädstilen finns det bara en smiley: Kameramannen hade ju fokuserat på mjölkmaskinerna mer än ansiktet i alla fall, jag såg typ 7 closeups på dem medan jag inte såg en enda closeup som visade ögon, mun etc. Dom var hypnotecerande fula.. Jag skulle också fastnat med kameran där om jag hade vart kameramannen. Vårtgårdarna syns lite här och var.. Ett under att dom inte trillade ur.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 "Sjukaste du runkat till"-tråden på Flashback: När man e pårökt kan man runka till nästan vadsomhelst. Stog nere i köket och blev grymt kåt på köksbordet och hela köket, så vafan, drog en runk och gick sedan runt i hela huset och tände på diverse möbler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 United States of BOOM HEADSHOT [youtube-old]YDgeNfxKHF0&feature=related[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts