Jump to content

Humortråden!

StellHell
 Share

Recommended Posts

Kontrar med Peanut, tycker själv att han är roligare än Achmed. Kan bero på att Achmed är väldigt uttjatad.

[youtube-old]IZjMgbRUsZM[/youtube-old]

<a href="http://www.youtube.com/results?search_query=Jeff+dunham+peanut&search_type=" target="_blank">http://www.youtube.com/results?search_quer...mp;search_type=</a>

Haha, den var ju riktigt bra!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan vad löjlig du är. :)

Jag hade inga nintendovänner bara. ^_^

Aw :(

Anyway, man krossar block i Mario genom att hoppa upp och slå huvudet i dem, för att få mynt. Eller bara för skojs skull. Svamparna och sköldpaddorna på bilden är fiender i spelet, som man hänsynslöst dödar.

Redigerad av AngryAxel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan vad man inte saknar 80-talet. ^_^

[youtube ]HLP1WgIm6GM[/youtube ]

Well, musiken var ju fem gånger bättre än allt som spelas i Melodifestivalen, fast angående klädstilen finns det bara en smiley: icon8_700622_0.gif

Kameramannen hade ju fokuserat på mjölkmaskinerna mer än ansiktet i alla fall, jag såg typ 7 closeups på dem medan jag inte såg en enda closeup som visade ögon, mun etc. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Well, musiken var ju fem gånger bättre än allt som spelas i Melodifestivalen, fast angående klädstilen finns det bara en smiley: icon8_700622_0.gif

Kameramannen hade ju fokuserat på mjölkmaskinerna mer än ansiktet i alla fall, jag såg typ 7 closeups på dem medan jag inte såg en enda closeup som visade ögon, mun etc. :)

Dom var hypnotecerande fula.. Jag skulle också fastnat med kameran där om jag hade vart kameramannen. Vårtgårdarna syns lite här och var.. Ett under att dom inte trillade ur.. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor