emo Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Master Chief plays Halo 3 online [youtube-old]LTxO_pgMqys&feature=related[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Master Chief plays Halo 3 online -Your mom had -3 kills in bed last night. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 (redigerad) Master Chief plays Halo 3 online [youtube-old]LTxO_pgMqys&feature=related[/youtube-old] Stupid fucking snowbound! Redigerad 16 februari, 2008 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 (redigerad) Master Chief plays Halo 3 online Klassiker. This better not be snowbound again. Go to hell. Stupid fucking snowbound. Veto this shit you assholes. God damnit, everyone press X this map is fucking gay if you dont press X it means you're gay fucking press X you faggots press it mother fucker fuck fuck fuck fuck fuck. --- Lasse Gjertsen vs Teknologi. Redigerad 16 februari, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 [youtube-old]AJy-0Lw4Nak[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 [youtube-old]UFWUdd6l8fs[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Sveriges framtid. [youtube-old]jvOzX7UC1-o[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 [youtube-old]1dwdcxDVDh0[/youtube-old] [youtube-old]Fs2zEOLj6Og[/youtube-old] [youtube-old]LfK2sKnINCw[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Sveriges framtid. [youtube-old]jvOzX7UC1-o[/youtube-old] Rasisthumor, kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Rasisthumor, kul. Han vill bara provocera. Skit i honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Han vill bara provocera. Skit i honom. Va fan. Filmen är ju rolig, dom har fejkslagsmål. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Va fan. Filmen är ju rolig, dom har fejkslagsmål. Haha... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Rasisthumor, kul. Haha... Men cry me a river för fan. Jag värderar inte folk efter ras. Ni båda kanske missade deras desperata försök att se så coola ut som möjligt. Att dom sedan kallar sig Kurd 4 Life och halva filmen visar en somalier är ännu mer humoristiskt. Plus att jag gått i samma skola som många av dessa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Men cry me a river för fan. Jag värderar inte folk efter ras. Ni båda kanske missade deras desperata försök att se så coola ut som möjligt. Att dom sedan kallar sig Kurd 4 Life och halva filmen visar en somalier är ännu mer humoristiskt. Plus att jag gått i samma skola som många av dessa. Jag kanske missminner mig, men jag har för mig att du har uttalat dig främlingsfientligt tidigare och därav uppfattade detta som rasisthumor. Kan som sagt ha tagit dig för något annan, sorry. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Jag kanske missminner mig, men jag har för mig att du har uttalat dig främlingsfientligt tidigare och därav uppfattade detta som rasisthumor. Kan som sagt ha tagit dig för något annan, sorry. Nej, seriöst har Vinnie nog aldrig varit främlingsfientlig faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 (redigerad) Nej, seriöst har Vinnie nog aldrig varit främlingsfientlig faktiskt. Aaa jag tänker på vinne_cool tror jag... --- http://static.pici.se/pictures/pgkyAbOPU.jpg Fniss. Jag har ätit korv i pannaka/våffla på en pinne i ett enormt varuhus (MBK) i Bangkok... Jag bara stannade vid ståndet och garvade och garvade ännu mer när jag åt den och kände vilken sjuk grej det var, så fel! Nej nej nej, tre månader på thaikäk och skumma västerländska matefterlikningar får en att älska det svenska köket... Redigerad 16 februari, 2008 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Achmed the dead terrorist [youtube-old]4y-waHLz-TU[/youtube-old] Rolig dockteater. Skrattade rakt ut några gånger. Kolla själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Achmed the dead terrorist [youtube-old]4y-waHLz-TU[/youtube-old] Rolig dockteater. Skrattade rakt ut några gånger. Kolla själv. Den är rätt gammal. Nu behöver ingen mer säga det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Achmed the dead terrorist Rolig dockteater. Skrattade rakt ut några gånger. Kolla själv. Kontrar med Peanut, tycker själv att han är roligare än Achmed. Kan bero på att Achmed är väldigt uttjatad. [youtube-old]IZjMgbRUsZM[/youtube-old] http://www.youtube.com/results?search_quer...mp;search_type= Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts