Jump to content

Humortråden!

StellHell
 Share

Recommended Posts

Master Chief plays Halo 3 online

Klassiker. :):lol:

This better not be snowbound again. Go to hell. Stupid fucking snowbound.

Veto this shit you assholes.

God damnit, everyone press X this map is fucking gay if you dont press X it means you're gay fucking press X

you faggots press it mother fucker fuck fuck fuck fuck fuck.

:ermm:

---

Lasse Gjertsen vs Teknologi.

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Rasisthumor, kul.

Haha... :confused:

Men cry me a river för fan. Jag värderar inte folk efter ras. Ni båda kanske missade deras desperata försök att se så coola ut som möjligt. Att dom sedan kallar sig Kurd 4 Life och halva filmen visar en somalier är ännu mer humoristiskt. Plus att jag gått i samma skola som många av dessa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men cry me a river för fan. Jag värderar inte folk efter ras. Ni båda kanske missade deras desperata försök att se så coola ut som möjligt. Att dom sedan kallar sig Kurd 4 Life och halva filmen visar en somalier är ännu mer humoristiskt. Plus att jag gått i samma skola som många av dessa.

Jag kanske missminner mig, men jag har för mig att du har uttalat dig främlingsfientligt tidigare och därav uppfattade detta som rasisthumor. Kan som sagt ha tagit dig för något annan, sorry.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, seriöst har Vinnie nog aldrig varit främlingsfientlig faktiskt.

Aaa jag tänker på vinne_cool tror jag...

---

Jag har ätit korv i pannaka/våffla på en pinne i ett enormt varuhus (MBK) i Bangkok... Jag bara stannade vid ståndet och garvade och garvade ännu mer när jag åt den och kände vilken sjuk grej det var, så fel!

Nej nej nej, tre månader på thaikäk och skumma västerländska matefterlikningar får en att älska det svenska köket...

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor