Jump to content

Humortråden!

StellHell
 Share

Recommended Posts

Jag tror han skojade. I alla fall om vredesutbrottet. :wub:

Nja, lite arg blev jag allt. Jag tål bara inte att man slösar skattemedel! Det borde vara skottpengar på sådana!

Fast nu var det ju iofs inte DU som har gjort något så ta inte åt dig. ^_^

Umberto är upplärd i finländska fascistskolor där alla elever presterar mångfaldigt bättre än i Sverige och ser ner på oss svenskar som inte tar det hela med så stort allvar...

Oh, the drama. Mini-Marx skriver, hur var det nu... "förstås lite för att provocera" igen, eh? :lol:

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men NU är du direkt irriterande.

*ignore*

Gör det dig så upprörd? Det handlar om en whiteboard, de har ju en massa fler! Självklart skulle det inte fungera om alla gjorde så men det gör ju inte heller alla. Vi "makar up" för det här på en massa andra sätt, kan jag känna. Men jag kanske bara försöker hitta en ursäkt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hakar på.

http://60cent.bilddagboken.se/ ;)

Eller, okej.. Det är synd att skratta åt killen. Han bor i den lilla hålan där jag gick på högstadiet, men jag har inte sett honom en enda gång på riktigt. Med andra ord har han gått på någon särskola, vilket innebär att han inte har alla indianer i kanoten. :mellow:

Men jag måste säga att det är väldigt kul att se hans bilder ändå. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hakar på.

Eller, okej.. Det är synd att skratta åt killen. Han bor i den lilla hålan där jag gick på högstadiet, men jag har inte sett honom en enda gång på riktigt. Med andra ord har han gått på någon särskola, vilket innebär att han inte har alla indianer i kanoten. :mellow:

HAHAHAHA :P "I want grillzzzz"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hakar på.

Haha, han hade lagt upp en bild på en apa och under den stod det "Maan..jag fattar inte detta..till och med den Figuren Ä snyggare än jag=O Äde djävulen själv som har Skapat mig eller??=O de Ä inte klokt asså=O =''''( ja Ä inte värd ett skit!! if Y'all gonna be happier if am gone,,i should goo away...i have nothing to get from this life people.. I always gonna be A Lonley Mothafucka='( ( and I know that Y'all wanna se me dead)"

:P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor