Weener Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 Så nu måste hundra elever som ska ha lektioner i den där salen lida för att ni ska ha roligt och rita Cs taktiker? :- [[[[[ Ofta man lider när skolan får förluster. Jag vill min skola bara ont! SKöna vänner du har Tweak! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 Ofta man lider när skolan får förluster. Jag vill min skola bara ont! SKöna vänner du har Tweak! Det drabbar ju även dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 Det drabbar ju även dig Ja, i att jag kanske får inställd lektion. NAJS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 http://www.actiontrip.com/images/deerhit.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 AAAAAHAHAHAHAHHA KOBNAJS PÅ TAKET!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 http://www.doubleviking.com/videos/page0.html/7976.html & http://www.cracked.com/article_15898_if-va...ere-honest.html . Haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 (redigerad) AAAAAHAHAHAHAHHA KOBNAJS PÅ TAKET!!! AHHAHAHAHAHAHAA!!!! :lol: Edit: Ok, seriously, I dont get it, skribb? Redigerad 12 februari, 2008 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 En pizzabagares drömorder. Risk att det blivit postad förut. [youtube-old]tdKsiSUPzHk&feature=related[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 Åh, jag älskar mina vänner. Jag har varit hemma från skolan idag för jag är ganska så jättesjuk. Vi ska ha ett lan hemma hos Kalle på sportlovet i 4 dagar och alla längtar så jäkla mycket, det ska bli så sjukt skönt att slippa all stress från skolan och bara få sitta i ett mörkt rum med 4 skitbra kompisar och verkligen slappna av. I alla fall! Idag ringde tre kompisar och berättade hur de från min jättestora skola med 1500 elever, mitt på dagen, har gått in i ett olåst klassrum och hittat en jättestor whiteboard-tavla. De tog på sig mössor och luvor för det finns övervakningskameror lite här och där på min skola och sedan så bar de helt enkelt ner den för alla trappor från fjärde våningen, höll den mellan sig och cyklade hem. Vi ska tydligen ha den att rita upp taktiker på CS med under lanet. Ja, haha, det där var ju förbannat roligt. Arrrgh! Jag blir så ARG!! *Får vredesutbrott à la kicken* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 Ja, haha, det där var ju förbannat roligt. Arrrgh! Jag blir så ARG!! *Får vredesutbrott à la kicken* Take a chill-pill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 Take a chill-pill. Jag tror han skojade. I alla fall om vredesutbrottet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 Jag tror han skojade. I alla fall om vredesutbrottet. Mjo, var nog ganska medveten om det. Spann vidare på det. Men nu i efterhand kanske jag borde ha lagt dit någon smiley, blev ruskigt otydligt och med mitt vanliga betéende så är det inte lätt att veta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 (redigerad) En pizzabagares drömorder. Risk att det blivit postad förut. Kul att han snabbt avslutade samtalet när pizzabagaren läste upp hans telefonnummer. Ganska trist busringning, annars. Redigerad 12 februari, 2008 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 Ganska trist busringning, annars. I hold with to one hundred per cent! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 En pizzabagares drömorder. Risk att det blivit postad förut. Pallade inte lyssna på hela, och när jag hörde vad den gick ut på så känndes det kanske old. Tycker BU GAY ringningen är roligare. >> Sikorkad Tant - Bu Gay! (har bäddat!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 Pallade inte lyssna på hela, och när jag hörde vad den gick ut på så känndes det kanske old. Tycker BU GAY ringningen är roligare. >> Sikorkad Tant - Bu Gay! (har bäddat!) Vilken grym stämma hon hade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 Åh, jag älskar mina vänner. Jag har varit hemma från skolan idag för jag är ganska så jättesjuk. Vi ska ha ett lan hemma hos Kalle på sportlovet i 4 dagar och alla längtar så jäkla mycket, det ska bli så sjukt skönt att slippa all stress från skolan och bara få sitta i ett mörkt rum med 4 skitbra kompisar och verkligen slappna av. I alla fall! Idag ringde tre kompisar och berättade hur de från min jättestora skola med 1500 elever, mitt på dagen, har gått in i ett olåst klassrum och hittat en jättestor whiteboard-tavla. De tog på sig mössor och luvor för det finns övervakningskameror lite här och där på min skola och sedan så bar de helt enkelt ner den för alla trappor från fjärde våningen, höll den mellan sig och cyklade hem. Vi ska tydligen ha den att rita upp taktiker på CS med under lanet. Mina skattepengar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 (redigerad) Mina skattepengar.. Det förgyllde min dag i alla fall. Jag satt hemma och mådde jättedåligt och de ringer, hur stolta som helst, och berättar om hela operationen. De har gömt den i Kalles källare nu. Redigerad 12 februari, 2008 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 Det förgyllde min dag i alla fall. Jag satt hemma och mådde jättedåligt och de ringer, hur stolta som helst, och berättar om hela operationen. De har gömt den i Kalles källare nu. Sjukt härliga polare! Hoppas ni kommer ha kul med tavlan. Det är värt att lägga en liten peng för att få höra något sånt. Skit i Kebabs skattepengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 OS i p-böter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts