Jump to content

Humortråden!

StellHell
 Share

Recommended Posts

Tacksam pöjk får ett xbox 360.

Man blir ju nästan lite rörd, tänk om flera av dagens barn kunde reagera såhär när man får saker.

"I can't believe this is happening" :D

Men ändå, det är rätt bra ovanligt med sån tacksamhet :) Snacka om rörd liten grabb; "that must have cost you a fortune!" :D Men han verkar ju haft värre födelsedagar - lyssna i slutet, vad säger de om att han inte längre är i sjukhus?

Min kompis fick en 360 i julklapp, men han hade önskat sig en PS3 :lol: Vete tusan hur jag själv skulle reagera, men jag skulle vara i rejält samvetskval. Jag vet att det "must have cost you a fortune" och att jag borde vara väldigt tacksam, men är det raka motsatsen mot vad man vill ha, vad gör man då? Försöker se jätteglad ut och byter in den nästa dag? Min kompis såg iaf glad ut och sa att det var en jättefin present, men sen var han ju tvungen att fråga "men... det här är ju... inte en PS3? :w000t: ". Han fick som svar att PS3orna var slut i butiken så han fick den där istället. Det märkliga är att han behåller den - trots att han redan har ett Wii - och så ska han SJÄLV köpa en PS3! :o

En grabb med pengar och dåligt socialliv, skulle jag tycka :w000t:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tacksam pöjk får ett xbox 360.

Man blir ju nästan lite rörd, tänk om flera av dagens barn kunde reagera såhär när man får saker.

Haha! :D

"Don't break the box"

"Don't break the box"

"I can't believe this is happening" :lol:

Men ändå, det är rätt bra ovanligt med sån tacksamhet :) Snacka om rörd liten grabb; "that must have cost you a fortune!" :D Men han verkar ju haft värre födelsedagar - lyssna i slutet, vad säger de om att han inte längre är i sjukhus?

Min kompis fick en 360 i julklapp, men han hade önskat sig en PS3 :o Vete tusan hur jag själv skulle reagera, men jag skulle vara i rejält samvetskval. Jag vet att det "must have cost you a fortune" och att jag borde vara väldigt tacksam, men är det raka motsatsen mot vad man vill ha, vad gör man då? Försöker se jätteglad ut och byter in den nästa dag? Min kompis såg iaf glad ut och sa att det var en jättefin present, men sen var han ju tvungen att fråga "men... det här är ju... inte en PS3? :w000t: ". Han fick som svar att PS3orna var slut i butiken så han fick den där istället. Det märkliga är att han behåller den - trots att han redan har ett Wii - och så ska han SJÄLV köpa en PS3! :o

En grabb med pengar och dåligt socialliv, skulle jag tycka :w000t:

Så kände jag nu när jag fyllde arton. Mamma och pappa hade köpt en klocka, jag är inte en klockbärare och visste att jag inte skulle använda den. Men samtidigt tog det emot så mycket att säga att att man aldrig kommer använda den och att det är bäst att lämna tillbaka. :(

NIIIIIIIIIIINTENDO SIIIIIXTY F.... nej juste, det är ju en annan film.

Hahahaha! :)

Men visst påminde tjejen om den tjejen som är med i N64-filmen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åh, jag älskar mina vänner.

Jag har varit hemma från skolan idag för jag är ganska så jättesjuk. Vi ska ha ett lan hemma hos Kalle på sportlovet i 4 dagar och alla längtar så jäkla mycket, det ska bli så sjukt skönt att slippa all stress från skolan och bara få sitta i ett mörkt rum med 4 skitbra kompisar och verkligen slappna av. I alla fall!

Idag ringde tre kompisar och berättade hur de från min jättestora skola med 1500 elever, mitt på dagen, har gått in i ett olåst klassrum och hittat en jättestor whiteboard-tavla. De tog på sig mössor och luvor för det finns övervakningskameror lite här och där på min skola och sedan så bar de helt enkelt ner den för alla trappor från fjärde våningen, höll den mellan sig och cyklade hem. Vi ska tydligen ha den att rita upp taktiker på CS med under lanet. :w000t:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åh, jag älskar mina vänner.

Jag har varit hemma från skolan idag för jag är ganska så jättesjuk. Vi ska ha ett lan hemma hos Kalle på sportlovet i 4 dagar och alla längtar så jäkla mycket, det ska bli så sjukt skönt att slippa all stress från skolan och bara få sitta i ett mörkt rum med 4 skitbra kompisar och verkligen slappna av. I alla fall!

Idag ringde tre kompisar och berättade hur de från min jättestora skola med 1500 elever, mitt på dagen, har gått in i ett olåst klassrum och hittat en jättestor whiteboard-tavla. De tog på sig mössor och luvor för det finns övervakningskameror lite här och där på min skola och sedan så bar de helt enkelt ner den för alla trappor från fjärde våningen, höll den mellan sig och cyklade hem. Vi ska tydligen ha den att rita upp taktiker på CS med under lanet. :w000t:

Så nu måste hundra elever som ska ha lektioner i den där salen lida för att ni ska ha roligt och rita Cs taktiker? :- [[[[[

:w000t:

Redigerad av Xazzi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor