Jump to content

Humortråden!

StellHell
 Share

Recommended Posts

Jasså? Tror du han hade skrattat lika mycket om det satt en blondin med stora bröst där som såg helt normal ut?

Som jag känner Marky, ja. Faktiskt.

Vad i helvete tänker du med, det vet vi båda två att han garvar åt hur hon ser ut och kanske möjligvis lite hur hon sjunger. Men det blir att han skrattar åt det faktum att hon är utvecklingsstörd/missbildad.

Du drar förhastade slutsatser ändå. Jag vet att han skrattade åt det, men du hoppade på honom utan någon som helst anledning i princip. Och du har börjat gjort det mer ofta på forumet, hoppa på folk utan anledning och 'dissar' dem. Du är ungefär lika tragisk som Tweak.

Så håll käft innan jag gör en hip-hop diss till dig. >_<

Puss, du är så gullig när du är arg. Och hade du inte varit arg hade du aldrig skrivit så 'rått' såvida du inte har svårt med vokabuläret, så då drar jag bara den FÖRHASTADE SLUTSATSEN att du blev arg.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och varför skulle vi skratta år Marky?

Han ser ju ut som vem som helst. >_<

Taskiga ni är mot honom...

För det första: var skrattade jag åt Marky? ^_^

De skojade lite förstår du, eftersom han la upp en film på ett mongo och skrattade åt henne gav de igen med samma mynt för att visa att det var fel. Eller tyckte de att han var ful.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor