Vice. Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Gillar ljudeffekterna skarpt... [youtube-old]bz301[/youtube-old] Verkar inte funka så: http://www.youtube.com/watch?v=AO40_znoFKU&feature=bz301 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Weener; Upp med dissen mot Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Är jag en dålig människa om jag säger att jag skrattar åt det här? Inte alls! sålänge du inte skrattar åt missbildade människor offentligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Länken i argmuntetations-tråden fungerar inte. Vill höra den igen. Lägg upp pl0x http://ww2.beffo.se/upload/fil/?fil=043_We..._till_Siana.mp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 http://ww2.beffo.se/upload/fil/?fil=043_We..._till_Siana.mp3 Hahahah, alltså. Weener är wunderbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Nämen, så ni säger. Vad sägs om att vi startar en tråd där man lägger upp låtar man gör typ? Så kan man posta massa skit och dissa varandra and shit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 http://ww2.beffo.se/upload/fil/?fil=043_We..._till_Siana.mp3 Sjukt underbar! Så bra du rimmar och sjunger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Är jag en dålig människa om jag säger att jag skrattar åt det här? http://ww2.beffo.se/upload/pic~/4zczicvjbyde.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Nämen, så ni säger. Vad sägs om att vi startar en tråd där man lägger upp låtar man gör typ? Så kan man posta massa skit och dissa varandra and shit? LOUNGE -08! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Är jag en dålig människa om jag säger att jag skrattar åt det här? http://ww2.beffo.se/upload/pic~/4zczicvjbyde.JPG Åt vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Jasså? Tror du han hade skrattat lika mycket om det satt en blondin med stora bröst där som såg helt normal ut? Som jag känner Marky, ja. Faktiskt. Vad i helvete tänker du med, det vet vi båda två att han garvar åt hur hon ser ut och kanske möjligvis lite hur hon sjunger. Men det blir att han skrattar åt det faktum att hon är utvecklingsstörd/missbildad. Du drar förhastade slutsatser ändå. Jag vet att han skrattade åt det, men du hoppade på honom utan någon som helst anledning i princip. Och du har börjat gjort det mer ofta på forumet, hoppa på folk utan anledning och 'dissar' dem. Du är ungefär lika tragisk som Tweak. Så håll käft innan jag gör en hip-hop diss till dig. Puss, du är så gullig när du är arg. Och hade du inte varit arg hade du aldrig skrivit så 'rått' såvida du inte har svårt med vokabuläret, så då drar jag bara den FÖRHASTADE SLUTSATSEN att du blev arg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Och du har börjat gjort det mer ofta på forumet, hoppa på folk utan anledning och 'dissar' dem. Du är ungefär lika tragisk som Tweak. Kom det från rätt käft tro? Förövrigt kan du inom dom närmaste timmarna förvänta dig en stor fet diss i mp3-format rätt i fejjan på dig, Babben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Kom det från rätt käft tro? Förövrigt kan du inom dom närmaste timmarna förvänta dig en stor fet diss i mp3-format rätt i fejjan på dig, Babben. Det kom från rätt käft, för jag är en hycklare. Slöseri på tid I'd say. Men visst, go for it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Är jag en dålig människa om jag säger att jag skrattar åt det här? Nejdå, det är okej att skratta åt missfoster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Nejdå, det är okej att skratta åt missfoster. Vad är det för fel på honom? Ser ju ut att vara en trevlig snubbe... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Vad är det för fel på honom? Ser ju ut att vara en trevlig snubbe... Hahaha åh Vice. Det är Marky, alltså. Mordos, varför är jag tragisk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Hahaha åh Vice. Det är Marky, alltså. Mordos, varför är jag tragisk? Och varför skulle vi skratta år Marky? Han ser ju ut som vem som helst. Taskiga ni är mot honom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Marky ser ut som Marky. Punkt slut. Hehe, smått rolig denna. [youtube-old]h6FZ3_-XVv8[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Och varför skulle vi skratta år Marky? Han ser ju ut som vem som helst. Taskiga ni är mot honom... För det första: var skrattade jag åt Marky? De skojade lite förstår du, eftersom han la upp en film på ett mongo och skrattade åt henne gav de igen med samma mynt för att visa att det var fel. Eller tyckte de att han var ful. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 För det första: var skrattade jag åt Marky? De skojade lite förstår du, eftersom han la upp en film på ett mongo och skrattade åt henne gav de igen med samma mynt för att visa att det var fel. Eller tyckte de att han var ful. Hehe jasså. Bara undrade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts