Jump to content

Humortråden!

StellHell
 Share

Recommended Posts

[youtube-old]rpBTQqMSwKA[/youtube-old]

Är jag en dålig människa om jag säger att jag skrattar åt det här? ^_^

EDIT: Men vafan, "No longer available" :confused:

EDIT2: Då gör vi så här: http://www.youtube.com/watch?v=rpBTQqMSwKA

Om du garvar åt det där så är du bara tragisk och dum i huvudet. Tror du hon har valt att se ut sådär? Jävla idiot. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du garvar åt det där så är du bara tragisk och dum i huvudet. Tror du hon har valt att se ut sådär? Jävla idiot. >_<

Och varför får du för dig att han skrattar åt utseendet? Jag ser inte att han har skrivit att han skrattar åt utseendet. Han kan skratta åt sjungandet.

Fördomar är dåliga att ha.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och varför får du för dig att han skrattar åt utseendet? Jag ser inte att han har skrivit att han skrattar åt utseendet. Han kan skratta åt sjungandet.

Fördomar är dåliga att ha.

Jasså? Tror du han hade skrattat lika mycket om det satt en blondin med stora bröst där som såg helt normal ut?

Vad i helvete tänker du med, det vet vi båda två att han garvar åt hur hon ser ut och kanske möjligvis lite hur hon sjunger. Men det blir att han skrattar åt det faktum att hon är utvecklingsstörd/missbildad.

Så håll käft innan jag gör en hip-hop diss till dig. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jasså? Tror du han hade skrattat lika mycket om det satt en blondin med stora bröst där som såg helt normal ut?

Vad i helvete tänker du med, det vet vi båda två att han garvar åt hur hon ser ut och kanske möjligvis lite hur hon sjunger. Men det blir att han skrattar åt det faktum att hon är utvecklingsstörd/missbildad.

Så håll käft innan jag gör en hip-hop diss till dig. >_<

Det hade vart roligare om det var en blondin som sjöng och dansade sådär. För stora pattar har båda två.

Med denna person blir det inget skoj för sången blir som den blir pågrund av missbildningen i ansiktet. Att hon inte kan dansa beror på missbildningen i ryggen.. Ja jävlar, ge mig nu en video på en snygg blondin som sjunger/dansar sådär så jag kan få skratta lite!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ska fundera på det, om Mordos fortsätter så är det inte mer än rätt.

Har du gjort fler än den, förresten? Du får gärna lägga upp dem igen. ^_^

"...och far din ser ut att komma från Borås..." >_<

Stellhell:

[youtube-old]JNiV5sLWHvA[/youtube-old]

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det hade vart roligare om det var en blondin som sjöng och dansade sådär. För stora pattar har båda två.

Med denna person blir det inget skoj för sången blir som den blir pågrund av missbildningen i ansiktet. Att hon inte kan dansa beror på missbildningen i ryggen.. Ja jävlar, ge mig nu en video på en snygg blondin som sjunger/dansar sådär så jag kan få skratta lite!

Betyder det att du håller med mig? >_<

Har du gjort fler än den, förresten? Du får gärna lägga upp dem igen. :(

"...och far din ser ut att komma från Borås..." :confused:

Nej inga fler, men jag har planerat att recorda endel nu på lovet. Vi borde införa en "rap-battle" tråd på forumet, där man gör disslåtar tillvarandra. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har du gjort fler än den, förresten? Du får gärna lägga upp dem igen. :confused:

"...och far din ser ut att komma från Borås..." ^_^

Stellhell:

Nej nej nej.. Inte sjunga på bruten engelska. Jag sa dessutom en snygg blondin. Hon ska sjunga "utvecklingsstört" och dansa likaså. (Alltså bete sig som en utvecklingsstörd utan att vara det).

Betyder det att du håller med mig? >_<

Nja, du är ju utvecklingsstörd så ville inte såra dina känslor.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor