Sniper Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Haha, skönaste jag sett på länge! Talk to your kids about sex! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 [youtube-old]rpBTQqMSwKA[/youtube-old] Är jag en dålig människa om jag säger att jag skrattar åt det här? EDIT: Men vafan, "No longer available" EDIT2: Då gör vi så här: http://www.youtube.com/watch?v=rpBTQqMSwKA Om du garvar åt det där så är du bara tragisk och dum i huvudet. Tror du hon har valt att se ut sådär? Jävla idiot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Om du garvar åt det där så är du bara tragisk och dum i huvudet. Tror du hon har valt att se ut sådär? Jävla idiot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 [youtube-old]rpBTQqMSwKA[/youtube-old] Är jag en dålig människa om jag säger att jag skrattar åt det här? EDIT: Men vafan, "No longer available" EDIT2: Då gör vi så här: http://www.youtube.com/watch?v=rpBTQqMSwKA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 <a href="http://www.liveleak.com/view?i=8c7_1201340879" target="_blank">http://www.liveleak.com/view?i=8c7_1201340879</a> Visar väl ganska tydligt att Irakier kan improvisera och attackera.. Humor? :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Inte alls, tänkte bara visa det till eran diskussion, som var för någon sida sen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 [youtube-old]rpBTQqMSwKA[/youtube-old] Är jag en dålig människa om jag säger att jag skrattar åt det här? EDIT: Men vafan, "No longer available" EDIT2: Då gör vi så här: http://www.youtube.com/watch?v=rpBTQqMSwKA hahahaha!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 [youtube-old]rpBTQqMSwKA[/youtube-old] Är jag en dålig människa om jag säger att jag skrattar åt det här? EDIT: Men vafan, "No longer available" EDIT2: Då gör vi så här: http://www.youtube.com/watch?v=rpBTQqMSwKA Hon liknar ju dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Hon liknar ju dig! Sätt på henne en skinnjacka bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Om du garvar åt det där så är du bara tragisk och dum i huvudet. Tror du hon har valt att se ut sådär? Jävla idiot. Och varför får du för dig att han skrattar åt utseendet? Jag ser inte att han har skrivit att han skrattar åt utseendet. Han kan skratta åt sjungandet. Fördomar är dåliga att ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Och varför får du för dig att han skrattar åt utseendet? Jag ser inte att han har skrivit att han skrattar åt utseendet. Han kan skratta åt sjungandet. Fördomar är dåliga att ha. Jasså? Tror du han hade skrattat lika mycket om det satt en blondin med stora bröst där som såg helt normal ut? Vad i helvete tänker du med, det vet vi båda två att han garvar åt hur hon ser ut och kanske möjligvis lite hur hon sjunger. Men det blir att han skrattar åt det faktum att hon är utvecklingsstörd/missbildad. Så håll käft innan jag gör en hip-hop diss till dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Så håll käft innan jag gör en hip-hop diss till dig. Snälla, gör det! Jag har faktiskt börjat lessna lite på "Dissen till Siana". Lyssnat sönder den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Snälla, gör det! Jag har faktiskt börjat lessna lite på "Dissen till Siana". Lyssnat sönder den. Jag ska fundera på det, om Mordos fortsätter så är det inte mer än rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Jasså? Tror du han hade skrattat lika mycket om det satt en blondin med stora bröst där som såg helt normal ut? Vad i helvete tänker du med, det vet vi båda två att han garvar åt hur hon ser ut och kanske möjligvis lite hur hon sjunger. Men det blir att han skrattar åt det faktum att hon är utvecklingsstörd/missbildad. Så håll käft innan jag gör en hip-hop diss till dig. Det hade vart roligare om det var en blondin som sjöng och dansade sådär. För stora pattar har båda två. Med denna person blir det inget skoj för sången blir som den blir pågrund av missbildningen i ansiktet. Att hon inte kan dansa beror på missbildningen i ryggen.. Ja jävlar, ge mig nu en video på en snygg blondin som sjunger/dansar sådär så jag kan få skratta lite! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 (redigerad) Jag ska fundera på det, om Mordos fortsätter så är det inte mer än rätt. Har du gjort fler än den, förresten? Du får gärna lägga upp dem igen. "...och far din ser ut att komma från Borås..." Stellhell: [youtube-old]JNiV5sLWHvA[/youtube-old] Redigerad 10 februari, 2008 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Det hade vart roligare om det var en blondin som sjöng och dansade sådär. För stora pattar har båda två. Med denna person blir det inget skoj för sången blir som den blir pågrund av missbildningen i ansiktet. Att hon inte kan dansa beror på missbildningen i ryggen.. Ja jävlar, ge mig nu en video på en snygg blondin som sjunger/dansar sådär så jag kan få skratta lite! Betyder det att du håller med mig? Har du gjort fler än den, förresten? Du får gärna lägga upp dem igen. "...och far din ser ut att komma från Borås..." Nej inga fler, men jag har planerat att recorda endel nu på lovet. Vi borde införa en "rap-battle" tråd på forumet, där man gör disslåtar tillvarandra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Har du gjort fler än den, förresten? Du får gärna lägga upp dem igen. "...och far din ser ut att komma från Borås..." Stellhell: Länken i argmuntetations-tråden fungerar inte. Vill höra den igen. Lägg upp pl0x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Har du gjort fler än den, förresten? Du får gärna lägga upp dem igen. "...och far din ser ut att komma från Borås..." Stellhell: Nej nej nej.. Inte sjunga på bruten engelska. Jag sa dessutom en snygg blondin. Hon ska sjunga "utvecklingsstört" och dansa likaså. (Alltså bete sig som en utvecklingsstörd utan att vara det). Betyder det att du håller med mig? Nja, du är ju utvecklingsstörd så ville inte såra dina känslor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Nja, du är ju utvecklingsstörd så ville inte såra dina känslor. Passa dig din jävel! Annars lär det inte vara roligt att bo i fagerhult imorgon.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Passa dig din jävel! Annars lär det inte vara roligt att bo i fagerhult imorgon.... Det är aldrig roligt at bo i Fagerhult din jävla downis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts