Plaisir Skrivet 8 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2008 xD -Cans you halp me cleen dis glaz plz? -K. I use mah paws k? -K. I sings when we cleen. ----- Klassiker: Carl Lidbom i KU-förhör a30ysyyuGLE Jäkligt bra catchphrases! "Du får inget svar därför det du håller på med är TRAMS!" "Jag tycker ICKE det ankommer på X att fälla såna yttranden när du är här! Du ska VETA HUT när du är här!! PUNKT!" Fan det där vill jag se hela av!! Så jävla kul.. haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 9 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 [youtube-old]BNMlWlRxV1U[/youtube-old] Haha ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 9 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 Klassiker: Carl Lidbom i KU-förhör [youtube-old]a30ysyyuGLE[/youtube-old] Jäkligt bra catchphrases! "Du får inget svar därför det du håller på med är TRAMS!" "Jag tycker ICKE det ankommer på X att fälla såna yttranden här! Du ska VETA HUT när du är här!! PUNKT!" - Nu går jag vidare med mina frågor .. nu går jag vidare med mina frågor.. - Ja, men .. - NU GÅR JAG VIDARE MED MINA FRÅGOR - Men jag är ordföranden och bestämmer hur det här ska ske! Vilken trio! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 9 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 Hahaha! Bästa jag hört på länge! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 9 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 http://img211.imageshack.us/img211/443/kasjugy5.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 http://img211.imageshack.us/img211/443/kasjugy5.jpg Hehehe! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 Haha. --- [youtube-old]Ex9dFBm79_o[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 9 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 Först två klassiker som blivit postade tidigare (säkert). Elmo-emo! [youtube-old]4nRNYG_xM2U[/youtube-old] Duke Nukem! (Omöjlig att tröttna på) [youtube-old]IE3KdcTgrno[/youtube-old] Eh, nja, hur?varför? [youtube-old]pYak2F1hUYA[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 9 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 [youtube-old]Ex9dFBm79_o[/youtube-old] Först två klassiker som blivit postade tidigare (säkert). Elmo-emo! [youtube-old]4nRNYG_xM2U[/youtube-old] Duke Nukem! (Omöjlig att tröttna på) [youtube-old]IE3KdcTgrno[/youtube-old] Riktigt bra alla tre Måste bara älska Tickleme Emo xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Fyfan vilka jävla idiotfanskap... Seriöst, jag blir störd i huvudet av att se dem! Fyyyyyyyyyyy faaan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Fyfan vilka jävla idiotfanskap... Seriöst, jag blir störd i huvudet av att se dem! Fyyyyyyyyyyy faaan! Galet underbart. Helt seriöst så fick jag en kick av att se det där.. Sitter här med högt blodtryck som fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 [youtube-old]4cnm12BoCdk[/youtube-old] Damn du hann >_> Fint när dom sänker FPS för att ljudet ska time:a med munrörelsena "A movie should be seen with it's original sound" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Galet underbart. Helt seriöst så fick jag en kick av att se det där.. Sitter här med högt blodtryck som fan! Håller faktiskt med dig! Adrenalinkicken måste ju vara grym. Och dearas polare står ju brevid, beredd på att hjälpa dem upp om de inte orkar. Någon som vet vad låter heter som spelas? De sjunger vanligtvis på eng. tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 http://www.liveleak.com/view?i=8c7_1201340879 Visar väl ganska tydligt att Irakier kan improvisera och attackera.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Fyfan vilka jävla idiotfanskap... Seriöst, jag blir störd i huvudet av att se dem! Fyyyyyyyyyyy faaan! HERRE-fucking-JÄVLAR! Jag började också skaka lite av det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 (redigerad) [youtube-old]3_yOB0FDZ8A[/youtube-old] Ja va ska man säga Redigerad 10 februari, 2008 av Master_812 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 http://www.ltz.se/bild_arkiv/04/2_00000095504.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 (redigerad) .. Redigerad 10 februari, 2008 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts