Jump to content

Humortråden!

StellHell
 Share

Recommended Posts

Jeez, jag tror jag minns bodybuildar-reklamen! Den måste ha gått när jag var liten! :o

Vad gnäller han om? Jag skulle ha behållit skivan och inte sagt ett knyst. Sen hade jag wärschat spelet. No doubt there. ;)

Men hur soppig får man vara som går hem till honom och inte ens rör vid hunden?! :)

EDIT: En konversation angående samuelzons blindtarm jag tyckte blev kul:

Har hört att de på senare tid gör som tre som titthål, ett vid naveln, ett lite ovanför pubishåret typ och ett till vänster om naveln.
Men om man som du inte har nåt sånt hår då? Blir du utan titthålsskirurgi då? :shifty:(w00t)
Jaja, där det ska vara i alla fall. :huh:
Ouch, jag gjorde bara en snabb bedömning av din avatar... ^_^
Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag och några pals smäller en banger i en tunnel. Ha på ganska hög volym, för det smäller högt !

http://www.youtube.com/watch?v=y2t7PxiijQ4

Inget vad jag genomgick på nyårsnatten.... :D

Jag och min partner stod och kollade på fyverkerier. Plötsligt var det en fet explosiv kula som tog fel kurs och riktade in sig mot oss. Explosionen var av ultimatum!! Det enda vi såg var ett stort ljussken. Och folk som skrek hysteriskt av panik, runt omkring oss. (w00t) Jag hörde inte så mkt eftersom blodet hade blockerat hörseln (av spänning), men min partner hörde att det var en riktig fetingexplosion, trots att han hade lock för öronen.

Det fula var att han stod kvar helt apatisk, medan jag blev livrädd och ville därifrån fort som fan! :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dåliga bortförklaringar av idrottare som dopad sig:

Haha, påminner mig om en gubbe här i samma by som mig som odlade hasch för typ 15 år sedan, och när polisen kom hem till honom och hittade hela planteringen, och krävde en förklaring sa gubben:

"- Jo, men jag har det för att mata mina hästar. Jag använder det aldrig själv, jag testade förr en gång, men jag fick bara ont i magen."

Och nej, polisen trodde inte fullt ut på det. Så han fick ett par år i fängelse. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor