Tweak Skrivet 4 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2008 Det måste vara natthumor, för jag lovar, imorn kommer det inte vara roligt. Jag och en polare satt i vent, jag skickade den här bilden till honom: Jag kan inte sluta skratta. Fan, alltså.. Hyyyyynden. Det är så jävla roligt. Ingen bild av mig, men texten har jag lagt dit.. Hahaha! Åh. Att sitta i vent med polare och skicka roliga bilder och gapskratta tillsammans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 4 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2008 [youtube-old]dyFhtJKsrd4&feature[/youtube-old] Så jävla klockrent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 5 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2008 Inte Speciellt kul men jävligt ballt! Click me hard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 5 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2008 "I en annan del av Köping"-Tobbe är på Kålmården. [youtube-old]pAMjmu9741s[/youtube-old] "Jag hittar nog fan bättre än dig!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 5 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2008 "I en annan del av Köping"-Tobbe är på Kålmården. pAMjmu9741s "Jag hittar nog fan bättre än dig!" Tobbe är för skön, skrattade som fan när jag såg det i söndags. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 5 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2008 "I en annan del av Köping"-Tobbe är på Kålmården. [youtube-old]pAMjmu9741s[/youtube-old] "Jag hittar nog fan bättre än dig!" Tobbe regerar hela serien "vi kan gå ut och titta så ni känner er trygga" "äh, håll käften på dig, vafan" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 5 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2008 "I en annan del av Köping"-Tobbe är på Kålmården. [youtube-old]pAMjmu9741s[/youtube-old] "Jag hittar nog fan bättre än dig!" Han är så skön! ! "Å jävlar... Jävla djurjävel!" Kärlek till Tobbe, verkligen xD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 5 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2008 Har aldrig sett I en annan del av köping, men efter det där kommer jag verkligen titta.. Fyfan vad jag skrattade.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2008 Vem är rädd för spindlar? http://newmedia.funnyjunk.com/pictures/spider-that-could-probably-eat-you.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 5 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2008 [youtube-old]lT1mkKQT2Tc[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 5 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2008 ÅÅÅH<3 Du kan smyga du minsann! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 5 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2008 Den andra kartongfilmen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 5 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2008 (redigerad) Redigerad 5 februari, 2008 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2008 Synd om Machmut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2008 Vem är rädd för spindlar? http://newmedia.funnyjunk.com/pictures/spi...bly-eat-you.jpg Terapi och KBT hjälpte tydligen inte märker jag nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2008 Terapi och KBT hjälpte tydligen inte märker jag nu. Vore bra elakt om jag skickade den där nästa gång du trippar på LSD, va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2008 Vore bra elakt om jag skickade den där nästa gång du trippar på LSD, va? Eh, ja. Faktiskt. Jag fick en ångestattack när jag såg den nu nykter. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 5 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2008 Denna blir aldrig dålig [youtube-old]btWmeQljU48[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 5 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2008 [youtube-old]z3U0udLH974[/youtube-old] Åh, man blir så...så...obeskrivligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 5 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2008 Åh, man blir så...så...obeskrivligt. Undertext till den vore kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts