Henkibojj Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 Haha lite småkul Undrar hur roliga alla filmer man har där man gjort knäppa saker egentligen är för andra. Därav sista raden. Men slingringen var ju läcker! "Igelkott!" Tror jag ska använda den när jag håller på att förlora en diskussion. Kickass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 (redigerad) Därav sista raden. Men slingringen var ju läcker! "Igelkott!" Tror jag ska använda den när jag håller på att förlora en diskussion. Kickass. Haha, ja den var skön. Vet inte om det räddar så mycket att påpeka djur på golvet nu när man är lite äldre dock. Redigerad 3 februari, 2008 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 4 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2008 Hoppas ni tyckte den var kul... Slingringen var underbar! Förövrigt låter din morsa som Pontiak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 4 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2008 ''Det hände förut.. Nu händer det igen..'' Grabben lade ner forumet p.g.a. alla galna gtasajtare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2008 Haha, fyfan vad duktiga människor det finns! [youtube-old]rjLuPAEAJJg[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 4 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2008 [youtube-old]4KUowJzpgxs&rel=1[/youtube-old] I'm fukin' Matt Damon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 4 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2008 Haha, fyfan vad duktiga människor det finns! [youtube-old]rjLuPAEAJJg[/youtube-old] Grym film Undrar hur många ggr dom försökte med en och samma scen^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 4 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2008 [youtube-old]OFVAMwJFXJ4[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 4 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2008 [youtube-old]4KUowJzpgxs&rel=1[/youtube-old] I'm fukin' Matt Damon BWHAHAHA! [youtube-old]OFVAMwJFXJ4[/youtube-old] Man får försöka se det som humor.. Men jag blir mest arg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 4 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2008 (redigerad) gfhfg Redigerad 27 augusti, 2010 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2008 Hahaha, skönaste på länge Älskade precisionsfilmen som P-C postade med. Daamn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 4 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2008 [youtube-old]OFVAMwJFXJ4[/youtube-old] Vilka kloka männ-i-skor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 4 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2008 Haha, fyfan vad duktiga människor det finns! Riktigt imponerande. Skulle väl själv kunna gör de flesta sakerna, men alltså tiden, det måste ha tagit enormt med tid att lyckas. Såg hela dokumentären och det finns inget annat att säga än tragiskt. Men om man lyssnade på Acar så förstog man hur han hade blivit den han är idag. Och nu ser många invandrare upp till honom, trots att han själv inte vill det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 4 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2008 Jag hade skittråkigt så jag tänkte att jag skulle göra en hip hop version av Kavli Räkost reklamen. Kavli Räkost Reklam (Hip Hop) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2008 Jag hade skittråkigt så jag tänkte att jag skulle göra en hip hop version av Kavli Räkost reklamen. Kavli Räkost Reklam (Hip Hop) Passar bättre än originalet i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 4 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2008 Så sant... [youtube-old]o41d6vCuEzo[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2008 (redigerad) Pablo Francisco i en intervju med Aftonbladet. Den mannen alltså. Redigerad 4 februari, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 4 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2008 http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/article1763268.ab Först trodde jag det var någon slags stor miss.. Men sen vart man mer konfunderad över varifrån aftonbladets anställda får sina löner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 4 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2008 Det måste vara natthumor, för jag lovar, imorn kommer det inte vara roligt. Jag och en polare satt i vent, jag skickade den här bilden till honom: Jag kan inte sluta skratta. Fan, alltså.. Hyyyyynden. Det är så jävla roligt. Ingen bild av mig, men texten har jag lagt dit.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2008 Det måste vara natthumor, för jag lovar, imorn kommer det inte vara roligt. Jag och en polare satt i vent, jag skickade den här bilden till honom: Jag kan inte sluta skratta. Fan, alltså.. Hyyyyynden. Det är så jävla roligt. Ingen bild av mig, men texten har jag lagt dit.. Nah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts