chucky.swe Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 [youtube-old]oOxsNAjeN-A[/youtube-old] BOOM BOOM BOOM! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 BOOM BOOM BOOM! Haha, den är fan underbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 BOOM BOOM BOOM! Hahaha jag gillar hur dem två där framme tittar på varandra och sedan "headbangar" (typ vid 1:12) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 [youtube-old]IKZJM737Zl0[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 Fyfan va nasty, måste ha varit roligt att tvätta bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 Fyfan va nasty, måste ha varit roligt att tvätta bort. [youtube-old]Rq1W7dQYQu8[/youtube-old] orkade inte klicka på länken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 Fyfan va nasty, måste ha varit roligt att tvätta bort. THATS DISGUSTING!!! 5 STARS!!!! Den här måste ni bara se! [youtube-old]oL6JBWgTLHM[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 Den här måste ni bara se! [youtube-old]oL6JBWgTLHM[/youtube-old] Vad var kul? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 Den här måste ni bara se! [youtube-old]oL6JBWgTLHM[/youtube-old] Jävligt snygga jeans måste jag säga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 Vad var kul? Han knockar sig själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 Vad var kul? Ser du inte hur stocken han kastar träffar honom i bakhuvudet? Hur lyckat som helst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 Så jävla ballt! [youtube-old]cfwsSDU6dRI[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 Så jävla ballt! haha, så jävla coolt! Det är lite som några gjorde i Sthlm tror jag, härmade en reklam där alla "skjuter" alla på stan. Någon som vet vilken video jag menar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 Så jävla ballt! [youtube-old]cfwsSDU6dRI[/youtube-old] Sjuuukt grymt! haha, så jävla coolt! Det är lite som några gjorde i Sthlm tror jag, härmade en reklam där alla "skjuter" alla på stan. Någon som vet vilken video jag menar? Vet vilken, dock var den inte så 'bra'. Orkar inte leta upp den nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 haha, så jävla coolt! Det är lite som några gjorde i Sthlm tror jag, härmade en reklam där alla "skjuter" alla på stan. Någon som vet vilken video jag menar? [youtube-old]u298uBYxM8E[/youtube-old] :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 [youtube-old]u298uBYxM8E[/youtube-old] :o Hahahaha!! Bam, bang boom hahah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 [youtube-old]TLkbh2Nw7ws&NR=1[/youtube-old] Robert Mustafa Gustavsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 Det här är ett videoklipp på när min syrra var tre år gammal. Hon har just klistrat upp kuvert på väggen med tejp, vilket morsan inte blev alldeles för glad åt (eftersom tejpen kunde riva upp tapeten ordentligt). Trots det så insåg hon hur dråpligt det skulle vara att se efteråt, så istället för att säga till syrran att hon gjort fel så hämtade hon kameran och gav "utskällningen" på film. [youtube-old]zDJEKOlB_z4[/youtube-old] Syrran hälsar att ni "måste kommentera, annars får de inte titta!" "App. Va haja jott." "Fö att dä va... fint?" Och sen, den underbara slingringen från situationen: "Eeuumm.... Igelkott!" :o Hoppas ni tyckte den var kul... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 Det här är ett videoklipp på när min syrra var tre år gammal. Hon har just klistrat upp kuvert på väggen med tejp, vilket morsan inte blev alldeles för glad åt (eftersom tejpen kunde riva upp tapeten ordentligt). Trots det så insåg hon hur dråpligt det skulle vara att se efteråt, så istället för att säga till syrran att hon gjort fel så hämtade hon kameran och gav "utskällningen" på film. Syrran hälsar att ni "måste kommentera, annars får de inte titta!" "App. Va haja jott." "Fö att dä va... fint?" Och sen, den underbara slingringen från situationen: "Eeuumm.... Igelkott!" :o Hoppas ni tyckte den var kul... Haha, slingringen var ju bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 Det här är ett videoklipp på när min syrra var tre år gammal. Hon har just klistrat upp kuvert på väggen med tejp, vilket morsan inte blev alldeles för glad åt (eftersom tejpen kunde riva upp tapeten ordentligt). Trots det så insåg hon hur dråpligt det skulle vara att se efteråt, så istället för att säga till syrran att hon gjort fel så hämtade hon kameran och gav "utskällningen" på film. Syrran hälsar att ni "måste kommentera, annars får de inte titta!" "App. Va haja jott." "Fö att dä va... fint?" Och sen, den underbara slingringen från situationen: "Eeuumm.... Igelkott!" :o Hoppas ni tyckte den var kul... Haha lite småkul Undrar hur roliga alla filmer man har där man gjort knäppa saker egentligen är för andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts