Weener Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 [youtube-old]aCXmYMPEAlc[/youtube-old] Ich bin very kass at this. Men det är en sjuhelvetes rolig film! Tio sätt att ta livet av sig på en o samma gång. HAHA, Killen är ett geni! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 Ich bin very kass at this. Men det är en sjuhelvetes rolig film! Tio sätt att ta livet av sig på en o samma gång. Lasse Gjertsen! världens kreativaste man, eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 Notorius H.I.T. [youtube-old]feLqz1udhtY[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 30 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2008 Knappast men kanske , och definitivt Finn ett fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 30 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2008 (redigerad) Knappast men kanske , och definitivt Finn ett fel. menar du episode 1 å 2 har du gjort bort dig =) Såg nu, Forest, Crazy fun! [youtube-old]rBBWMRRWOrM[/youtube-old] Redigerad 30 januari, 2008 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 30 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2008 Knappast men kanske , och definitivt Finn ett fel. Berätta? Att den inte finns till PS3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2008 Knappast men kanske , och definitivt Finn ett fel. Priset? Kostar 399 på webhallen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 30 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2008 (redigerad) Knappast men kanske , och definitivt Finn ett fel. Du menar "Forest" va? EDIT: FerkurZ skrev visst det. Redigerad 30 januari, 2008 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 30 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2008 Du menar "Forest" va? Ja Som sagt, inget "lol" men det finns bra dumma människor på Blocket. Det här var ju ett extremt lindrigt exempel iofs. Men att inte dubbelkolla sin annons innan man sätter ut den tycker jag är bra korkat. Och har man inte tillräcklig koll för att veta vad ett spel heter är det väl inte svårt att kolla på framsidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 30 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2008 (redigerad) Hur får jag en film direkt i posten? Har försökt med tre olika metoder nu. Redigerad 30 januari, 2008 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 30 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2008 Ja Som sagt, inget "lol" men det finns bra dumma människor på Blocket. Det här var ju ett extremt lindrigt exempel iofs. Men att inte dubbelkolla sin annons innan man sätter ut den tycker jag är bra korkat. Och har man inte tillräcklig koll för att veta vad ett spel heter är det väl inte svårt att kolla på framsidan? Är iofs ett ganska lätt ord å stava fel på..Och alla verkade ju förstå ändå =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 30 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2008 En riktig klassiker! Kommentatorn Bjørge Lillelien efter att Norge besegrat England i en VM-kvalmatch 1981. [youtube-old]PqZTP8-8wIs[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2008 Hur får jag en film direkt i posten? Har försökt med tre olika metoder nu. Du tar den sista "koden" i länken. Säg att du vill länka "http://www.youtube.com/watch?v=InZNBcJTmWs" till en film, då använder du det fetmarkerade, alltså "InZNBcJTmWs", till taggen. [youtube-old]InZNBcJTmWs[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 30 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2008 (redigerad) Du tar den sista "koden" i länken. Säg att du vill länka "<a href="http://www.youtube.com/watch?v=" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=</a>InZNBcJTmWs" till en film, då använder du det fetmarkerade, alltså "InZNBcJTmWs", till taggen. Tack så mycket --- ITG Rally 08 En film jag och några polare i klassen gjorde som ett svenskaprojekt, slutade faktiskt med ett MVG Vissa finner den rolig, men det betyder inte att alla gör det. [youtube-old]GfgRaX5Et2w[/youtube-old] Redigerad 30 januari, 2008 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 30 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2008 Tack så mycket --- ITG Rally 08 En film jag och några polare i klassen gjorde som ett svenskaprojekt, slutade faktiskt med ett MVG Vissa finner den roligt, men det betyder inte att alla gör det. [youtube-old]GfgRaX5Et2w[/youtube-old] Haha, Grym vid för att vara Gjord-i-skolan-film. Påminner mig om att vi ska göra en film snart om krovar i multimedia Jaja, grym vid iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 30 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2008 Haha, Grym vid för att vara Gjord-i-skolan-film. Påminner mig om att vi ska göra en film snart om krovar i multimedia Jaja, grym vid iallafall Vad är krovar för något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 30 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2008 Haha, Grym vid för att vara Gjord-i-skolan-film. Påminner mig om att vi ska göra en film snart om krovar i multimedia Jaja, grym vid iallafall Haha, man tackar Vad är krovar för något? Kanske korvar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 30 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2008 Tack så mycket --- ITG Rally 08 En film jag och några polare i klassen gjorde som ett svenskaprojekt, slutade faktiskt med ett MVG Vissa finner den rolig, men det betyder inte att alla gör det. HAHA! Älskar dendär filmen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 30 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2008 HAHA! Älskar dendär filmen! Bara för att du är med i den, right? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 30 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2008 Tack så mycket --- ITG Rally 08 A fellow IT-G:are! Vilken skola? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts