Jump to content

Humortråden!

StellHell
 Share

Recommended Posts

Du menar "Forest" va?

Ja :rolleyes: Som sagt, inget "lol" men det finns bra dumma människor på Blocket. Det här var ju ett extremt lindrigt exempel iofs. Men att inte dubbelkolla sin annons innan man sätter ut den tycker jag är bra korkat. Och har man inte tillräcklig koll för att veta vad ett spel heter är det väl inte svårt att kolla på framsidan?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja ;) Som sagt, inget "lol" men det finns bra dumma människor på Blocket. Det här var ju ett extremt lindrigt exempel iofs. Men att inte dubbelkolla sin annons innan man sätter ut den tycker jag är bra korkat. Och har man inte tillräcklig koll för att veta vad ett spel heter är det väl inte svårt att kolla på framsidan?

Är iofs ett ganska lätt ord å stava fel på..Och alla verkade ju förstå ändå =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du tar den sista "koden" i länken. Säg att du vill länka "<a href="http://www.youtube.com/watch?v=" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=</a>InZNBcJTmWs" till en film, då använder du det fetmarkerade, alltså "InZNBcJTmWs", till taggen.

Tack så mycket ;)

---

ITG Rally 08

En film jag och några polare i klassen gjorde som ett svenskaprojekt, slutade faktiskt med ett MVG ;)

Vissa finner den rolig, men det betyder inte att alla gör det. :wub:

[youtube-old]GfgRaX5Et2w[/youtube-old]

Redigerad av Pixiegnom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack så mycket :wub:

---

ITG Rally 08

En film jag och några polare i klassen gjorde som ett svenskaprojekt, slutade faktiskt med ett MVG ;)

Vissa finner den roligt, men det betyder inte att alla gör det. ^_^

[youtube-old]GfgRaX5Et2w[/youtube-old]

Haha, Grym vid för att vara Gjord-i-skolan-film. Påminner mig om att vi ska göra en film snart om krovar i multimedia ;)

Jaja, grym vid iallafall

Länk till kommentar
Dela på andra sidor