Eudoros Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 http://carlotta.gotlib.goteborg.se/zoom/264_2/GM_15279_bild1.jpg Natthumor! Va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 http://carlotta.gotlib.goteborg.se/zoom/264_2/GM_15279_bild1.jpg Natthumor! AAAAAAAAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHA, EN SKEEEEEEEED, AAAHHAHAHAHAHAHAHHA!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Natthumor! trött: check dålig humor: check Men jag förstår det ändå inte :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 First I was then I was and the I was vaj så seriözs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 vaj så seriözs? Efter att ha läst ditt inlägg och din nya signatur fick jag mig ett skratt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 (redigerad) Waaahahahahahahahah [youtube-old]U1trkBh92bk[/youtube-old] Redigerad 27 januari, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 http://carlotta.gotlib.goteborg.se/zoom/26...15279_bild1.jpg Natthumor! Jaha? Waaahahahahahahahah :lol: :lol: U1trkBh92bk Haha! "I like.. I like bacon..." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Va? AAAAAAAAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHA, EN SKEEEEEEEED, AAAHHAHAHAHAHAHAHHA!!! Världens sämst humorutmärkelse går till mig D: Grunden ligger i det att jag tyckte det var roligt att posta en sked mitt i natten för jag visste att ni skulle gå loss på det. Sedan småskrattar jag t.o.m nu åt den skeden. Ungefär, vem lägger ut en sked i en humortråd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Världens sämst humorutmärkelse går till mig D: Grunden ligger i det att jag tyckte det var roligt att posta en sked mitt i natten för jag visste att ni skulle gå loss på det. Sedan småskrattar jag t.o.m nu åt den skeden. Ungefär, vem lägger ut en sked i en humortråd? Det där var nästan det värsta jag har hört i ett humor sammanhang. Att posta någon random grej för att man vet att ingen annan skulle göra det är inte kul, inte alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Världens sämst humorutmärkelse går till mig D: Grunden ligger i det att jag tyckte det var roligt att posta en sked mitt i natten för jag visste att ni skulle gå loss på det. Sedan småskrattar jag t.o.m nu åt den skeden. Ungefär, vem lägger ut en sked i en humortråd? Om vi säger såhär. Det var på tok för random för att vara roligt, försök få in nått mindre random nästa gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 (redigerad) Om vi säger såhär. Det var på tok för random för att vara roligt, försök få in nått mindre random nästa gång w0rd up, bro! Kicken är för random i sina skämtningar, sänk randomhetsgraden på skämten Kicken så ska du se att mina smilband börjar röra på sig. Här har vi natthumor av högsta klass. [youtube-old]prtsIbjTjQc[/youtube-old] Dock såg jag den mitt i natten på ett lan, kanske det bidrog till det komiska i situationen, vad vet jag? Edit : Det absolut roligaste i videon är ju den lilla apan, särskilt det absolut sista han kläcker ur sig. Och minen på det. Oslagbart! Redigerad 27 januari, 2008 av Weener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Underbar reklam [youtube-old]LkJRaIZCqrQ&[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Dvärgliga terroriserar Swebus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Dvärgliga terroriserar Swebus Haha, smart i och för sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Klassiker! [youtube-old]DCqvYaxJv24[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Klassiker! [youtube-old]DCqvYaxJv24[/youtube-old] Oooooookey.... WTF!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Rambo fo' sho'! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Dvärgliga terroriserar Swebus "och en tom kartong som hade innehållit en mp3-spelare försvunnit." Bra gjort av tjuvarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Men just being Men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Men just being Men Fick mig inte att röra en min Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts