Jump to content

Humortråden!

StellHell
 Share

Recommended Posts

Va?

AAAAAAAAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHA, EN SKEEEEEEEED, AAAHHAHAHAHAHAHAHHA!!!

:(

Världens sämst humorutmärkelse går till mig D:

Grunden ligger i det att jag tyckte det var roligt att posta en sked mitt i natten för jag visste att ni skulle gå loss på det.

Sedan småskrattar jag t.o.m nu åt den skeden. Ungefär, vem lägger ut en sked i en humortråd?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Grunden ligger i det att jag tyckte det var roligt att posta en sked mitt i natten för jag visste att ni skulle gå loss på det.

Sedan småskrattar jag t.o.m nu åt den skeden. Ungefär, vem lägger ut en sked i en humortråd?

Det där var nästan det värsta jag har hört i ett humor sammanhang. :(

Att posta någon random grej för att man vet att ingen annan skulle göra det är inte kul, inte alls.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om vi säger såhär.

Det var på tok för random för att vara roligt, försök få in nått mindre random nästa gång

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om vi säger såhär.

Det var på tok för random för att vara roligt, försök få in nått mindre random nästa gång

w0rd up, bro! Kicken är för random i sina skämtningar, sänk randomhetsgraden på skämten Kicken så ska du se att mina smilband börjar röra på sig. :(

Här har vi natthumor av högsta klass.

[youtube-old]prtsIbjTjQc[/youtube-old]

Dock såg jag den mitt i natten på ett lan, kanske det bidrog till det komiska i situationen, vad vet jag?

Edit : Det absolut roligaste i videon är ju den lilla apan, särskilt det absolut sista han kläcker ur sig. Och minen på det. Oslagbart! :)

Redigerad av Weener
Länk till kommentar
Dela på andra sidor