Merkky Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Har du haft en dålig dag!? Ingen jämfört mot den här killen! Okej det är vidrigt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Andvänd kondom! Blev utnämnd till årets reklam 2006 i Europa. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 (redigerad) Andvänd kondom! Blev utnämnd till årets reklam 2006 i Europa. ^^ Nu förstår jag varför Kondomer är bra German Coast Guard Riktigt gammal och riktigt rolig Lite Japp reklamer Japp ger dig extra energi 1 Japp ger dig extra energi 2 Japp ger dig extra energi 3 Japp ger dig extra energi 4 Och det är 4olika reklam snuttar Redigerad 8 januari, 2007 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Lite Japp reklamer Japp ger dig extra energi 1 Japp ger dig extra energi 2 Japp ger dig extra energi 3 Japp ger dig extra energi 4 Och det är 3 olika reklam snuttar Fyfan älska japp reklamerna. och älskar låten som spelas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 What we are Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Världens minsta land är till salu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 What we are Såå sanningsenlig! ----- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Världens minsta land är till salu. .hahahaha ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Bwahah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Lena PH talar ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Världens minsta land är till salu. Skulle lätt köpa om jag hade pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Lena PH talar ut Är det lämpligt att Lena Ph anspelar på sex när hon sjunger barnlåtar? Ställningen just nu: Ja (52.6 %) Nej (47.4 %) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 ”Jag skulle dö om jag såg min muffla i tidningen" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Mamma kom hem med ett kvitto för några månader sedan och nu när jag har hela min mobil på datorn så kan jag väl slänga upp den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Mamma kom hem med ett kvitto för några månader sedan och nu när jag har hela min mobil på datorn så kan jag väl slänga upp den Typ som när jag kolla bank lån åt min moster och pris i månaden blev 1337 ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Nånsin vart såhär full? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Dåliga bortförklaringar av idrottare som dopad sig: ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Javier Sotomayor, världsrekordhållaren i höjdhopp, åkte dit för kokainmissbruk 1999. Hans förklaring: - Det är maffians fel. Kubas regering skyllde på CIA. Sotomayor blev avstängd ett år.Justin Gatlin, sprintkungen som vann 100 meter i OS 2004, hade testosteronvärden som var alldeles för höga.Hans förklaring: - En hämndlysten massör använde en trasa som innehöll testosteron. Förklaringen höll inte - och Gatlin stängdes av ett år. Förre tjeckiske tennisstjärnan Petr Korda blev testad positivt för nandrolon 1998.Hans förklaring: - Det måste komma från kalvbiffen jag åt på en restaurang. En förklaring som inte höll, eftersom hans mängd nandrolon motsvarade 40 kalvar om dagen i 20 år. Ett års avstängning blev straffet. Friidrottaren Dennis Mitchell, som tagit tre OS-medaljer, togs också med för mycket testosteron. Hans förklaring: - Jag har druckit för många öl och haft sex med min fru. Förklaringen gav Mitchell två års avstängning. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Daniel Plaza, också en friidrottare skyllde också på sex efter att han testats positivt för nandrolon. [*]Hans förklaring: - Jag har haft oralsex med min gravida fru. Nandrolonet kommer därifrån eftersom gravida producerar ämnet naturligt. Förklaringen höll inte och Plaza blev avstängd två år. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Cyklisten Tyler Hamilton åkte fast för bloddoping 1998. [*]Hans förklaring: - Det måste komma från min olika gener. Kanske från min mor eller från ett tvillingfoster. Under den ett två år långa avstängningen fanns tid att fundera för Hamilton. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Jag gillar Petr Korda's , den där med kalvarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Sjuk biljardkille. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 (redigerad) Nu förstår jag varför Kondomer är bra German Coast Guard Riktigt gammal och riktigt rolig Lite Japp reklamer Japp ger dig extra energi 1 Japp ger dig extra energi 2 Japp ger dig extra energi 3 Japp ger dig extra energi 4 Och det är 4olika reklam snuttar Japp har de bästa reklamerna någonsin... jag kan inte minnas någon reklamserie jag skrattat mer åt. Det var när reklampauser kunde vara något annat än en ren plåga. Någon som vet vad den svarta killen heter? Eller vad tjejen i reklamen vid strandgymmet heter? Redigerad 9 januari, 2007 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Nånsin vart såhär full? Haha! Den var bra. Vaknar upp och ser att han är gift och har barn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts