Mathias Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Heh. [youtube-old]xDgAoVjmmwg[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Heh. För att fortsätta på Vem vill bli mijonär-temat. Kanske inget man skrattar åt, men som ändå frambringar ett leende. [youtube-old]hr3tsMCrQgo[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Patetiska norrmän. [youtube-old]jiAk5vqvn3A[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 För att fortsätta på Vem vill bli mijonär-temat. Kanske inget man skrattar åt, men som ändå frambringar ett leende. Skön snubbe! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 The Lawyer - I Wanna Mmm Ni måste se den! [youtube-old]iNLsn_LfcV4[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Lite LOL på detta. Hade nästan redigerat klart min film och arbetat hade tagit in timme (iofs inte lång tid alls då det gäller filmredigering) och sedan laggar det ihop. Frågar hur man tvångsstänger ner programet och får det vanliga svaret av läraren ''Jadu..... *tänker* *tänker*... Du kan ju ta och fundera över det.'' Sedan går avskummet där ifrån som kronan på verket. Hatar då man får ett sånt svar. Detta kom upp då jag startade om den. JAG HATAR MACDATORER OC INKOMPETENTA LÄRARE!! EDIT: Kunde inte låta bli att ta ett kort med mobilen. Det är så jävla typiskt. Alltid problem med MACdatorerna, och lärarna vet inte hur ma åtgärdar något. Våran fd. Samlärare hade MAC hemma och ville ha mac på skolan också. Inte ens han förstår sig på dem riktigt. Dynga. Dynga. Ni slipper i alla fall använda UNIX på era datorer. DET är dåliga datorer. Mig veterligen ska Mac vara mer pålitliga än Windows. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 För att fortsätta på Vem vill bli mijonär-temat. Kanske inget man skrattar åt, men som ändå frambringar ett leende. [youtube-old]hr3tsMCrQgo[/youtube-old] Har sett den förut, men det är fortfarande najs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Jag och DimpZ i en MSN konversation. Lite randomtalk bara. erik. säger: Frodo ligger och slappar i mitt rum Dennis säger: Shit Dennis säger: Gandalf ligger i min säng Det är min hund som heter Frodo. Kanske natthumorn som börjar slå in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Jag och DimpZ i en MSN konversation. Lite randomtalk bara. erik. säger: Frodo ligger och slappar i mitt rum Dennis säger: Shit Dennis säger: Gandalf ligger i min säng Det är min hund som heter Frodo. Kanske natthumorn som börjar slå in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Jag och DimpZ i en MSN konversation. Lite randomtalk bara. erik. säger: Frodo ligger och slappar i mitt rum Dennis säger: Shit Dennis säger: Gandalf ligger i min säng Det är min hund som heter Frodo. Kanske natthumorn som börjar slå in First I was then I was and the I was Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 First I was then I was and the I was Men fan, jag och DimpZ tyckte det var kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 (redigerad) Men fan, jag och DimpZ tyckte det var kul Säg det igen klockan 4 inatt så ska vi se. Nu, neh. Redigerad 26 januari, 2008 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Men fan, jag och DimpZ tyckte det var kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Men fan, jag och DimpZ tyckte det var kul Du har fortfarande sämsta humorn i världen, darling. Jag har sagt det till dig hur många gånger som helst på MSN och varje gång svarar du "palla" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Men fan, jag och DimpZ tyckte det var kul Jag också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Matorla Titta filmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 (redigerad) Matorla Titta filmen HAHA! "Kamera, Den har kamera, Jag ska sälja, Jag ska, Jag, Sälja, Jag ska sälja min Matorla" typ! Redigerad 26 januari, 2008 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Jag och DimpZ i en MSN konversation. Lite randomtalk bara. erik. säger: Frodo ligger och slappar i mitt rum Dennis säger: Shit Dennis säger: Gandalf ligger i min säng Det är min hund som heter Frodo. Kanske natthumorn som börjar slå in Jag skrattade. Jag är trött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 (redigerad) Jag skrattade. Jag är trött. Jag tvåar det! (edit: Wow ett dubbelmeningsgrejsigt uttryck.. Kewl!) Redigerad 26 januari, 2008 av Friberg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 http://carlotta.gotlib.goteborg.se/zoom/264_2/GM_15279_bild1.jpg Natthumor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts