Skotten_31 Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 Shut up i hack you!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 Shut up i hack you!! HAHAHAHAH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 "Borttappad signatur söker sin ägare. Känner du till ägaren? Skriv då ned namnet så den kommer till rätta!" VEM ÄR BADASS?! VEM ÄR BADASS?! VEM ÄR DEN VITA NEGERN?! YOYOYOYOYOYO! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 When Google's parents leave town... [youtube-old]VgQMTLKmwrA[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 When Google's parents leave town... [youtube-old]VgQMTLKmwrA[/youtube-old] Underbar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 Nu händer det saker i den lilla byn Åtvidaberg utanför Linköping. http://www.corren.se/archive/2008/1/25/jk7l9pinwfzi84b.xml – Jag hörde ett krasande ljud och såg en bil som körde rakt in genom entrédörrarna, säger en av cheferna i banklokalen, till TT. Jag förstod att det här inte var någon vanlig kund som skulle besöka banken och jag rusade därifrån till polisstationen som ligger tio meter härifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 Arnold Schwarzenegger Japanese Ad [youtube-old]9zvv2hqBY04[/youtube-old] [youtube-old]KGx1F1PGdE8[/youtube-old] [youtube-old]QNfhNW0GDew[/youtube-old] "Chin chin poi poi" ska tydligen betyda "penisförmåga", ungefär. Kanske är old news men jag stötte på dom igår i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 (redigerad) Arnold Schwarzenegger Japanese Ad *Skrämmande Youtube filmer* "Chin chin poi poi" ska tydligen betyda "penisförmåga", ungefär. Kanske är old news men jag stötte på dom igår i alla fall. *gulp* tappade all respect för Arnold just nu... Redigerad 25 januari, 2008 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 When Google's parents leave town... [youtube-old]VgQMTLKmwrA[/youtube-old] Skön som fan, men jag hängde inte med riktigt.. Vem var killen i frack? Och var inte 4chan där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 Skön som fan, men jag hängde inte med riktigt.. Vem var killen i frack? Och var inte 4chan där? Killen i frack var askJeeves Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 Oprah bli slagen och typ "våldtagen" [youtube-old]vUAZCc12ZZQ[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 Tänkte skapa en tråd, men det är det inte värt. Scary ändå. Klick! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 Oprah bli slagen och typ "våldtagen" [youtube-old]vUAZCc12ZZQ[/youtube-old] Scary Movie 4? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 Scary Movie 4? Japp... Satt och tänkte på det jag med Rolig iallafall [youtube-old]GuMMfgWhm3g[/youtube-old] ------------------------------------------------------------------------ Haha fasiken vad roliga dom är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 [youtube-old]p1ZPqFQP6gE[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 (redigerad) The Amazing Racist [youtube-old]enZJngQqqVk[/youtube-old] ooh yeah http://img152.imageshack.us/img152/4885/revojenboobms4.gif Redigerad 26 januari, 2008 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 (redigerad) En spelnörd som klagar. Natthumor? Trist. The Amazing Racist Skapligt taskigt! Redigerad 26 januari, 2008 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 (redigerad) Lite LOL på detta. Hade nästan redigerat klart min film och arbetat hade tagit in timme (iofs inte lång tid alls då det gäller filmredigering) och sedan laggar det ihop. Frågar hur man tvångsstänger ner programet och får det vanliga svaret av läraren ''Jadu..... *tänker* *tänker*... Du kan ju ta och fundera över det.'' Sedan går avskummet där ifrån som kronan på verket. Hatar då man får ett sånt svar. Detta kom upp då jag startade om den. JAG HATAR MACDATORER OC INKOMPETENTA LÄRARE!! EDIT: Kunde inte låta bli att ta ett kort med mobilen. Det är så jävla typiskt. Alltid problem med MACdatorerna, och lärarna vet inte hur ma åtgärdar något. Våran fd. Samlärare hade MAC hemma och ville ha mac på skolan också. Inte ens han förstår sig på dem riktigt. Dynga. Dynga. Redigerad 26 januari, 2008 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 [youtube-old]rXLHWmjA5IE[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 If Guild Wars Was Anime I lol'd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts