Tweak Skrivet 23 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2008 "Borttappad signatur söker sin ägare. Känner du till ägaren? Skriv då ned namnet så den kommer till rätta!" Godfather! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2008 Mouahahahahahahaha! Hur gammal är den där? April 2005 enligt bilddatan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 "Borttappad signatur söker sin ägare. Känner du till ägaren? Skriv då ned namnet så den kommer till rätta!" Muhahahahahahah! *sparar bild för framtida bruk* :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 Tråkigt på kontoret? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 "Borttappad signatur söker sin ägare. Känner du till ägaren? Skriv då ned namnet så den kommer till rätta!" Haha är det inte Godfather? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 Haha är det inte Godfather? Godfather! Jo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 "Borttappad signatur söker sin ägare. Känner du till ägaren? Skriv då ned namnet så den kommer till rätta!" Hahaha, hahhaha och hahahah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 . http://www.partanen.net/gallery/displayima...180&pos=270 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 Bullshit. Visst, att knulla under en vindsnurra kanske är lite störande. Saker som rör sig och låter blablabla.. leka, ja jo Men då är det förfan bara att simma bort en bit om dom befinner sig på ett jävla hav? Hur stor chans är det att bli träffad av is som fastnat på ett vindkraftvärks blad? Hur stor chans är det att bli träffad av is som fastnat på ett vindkraftvärks blad till havs? AMAGDADGAGF! C'mon. Du har inte lärt dig hur ett vindkraftverk fungerar, eller? Det bildas magnetfält runt alla sorters kablage. Om man har en stor massa kraftverk, som måste överföra strömen till land, måste man använda kablar. Tillsammans skapar detta magnetfält som stör fiskarnas navigation. Därmed basta. Jag vet inte om detta var en diss mot vindkraftverk i allmänhet, eller specifikt de ute till havs, men de på land är det fullt möjligt att man blir träffad av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 Du har inte lärt dig hur ett vindkraftverk fungerar, eller? Det bildas magnetfält runt alla sorters kablage. Om man har en stor massa kraftverk, som måste överföra strömen till land, måste man använda kablar. Tillsammans skapar detta magnetfält som stör fiskarnas navigation. Därmed basta. Jag vet inte om detta var en diss mot vindkraftverk i allmänhet, eller specifikt de ute till havs, men de på land är det fullt möjligt att man blir träffad av. Min spaning är att du förknippar vindkraft med vänstern, miljöpartiet, förändringar och att det är allmänt omoderatigt. "Å nej fiskarna kan inte hitta hem!", gråt mig en flod. När en seriös naturförening påstår detta kan jag möjligtvis börja bry mig lite mer än nu... 30 personer har skadats... I så fall borde vi avskaffat lutande hustak för länge sen eftersom folk får istappar i huvudet och dör varje år, DET är ett problem. 30 pers tycker jag låter som en fullt överkomlig siffra för säker energiframställning (till skillnad från kärnkraft). Inte för jag ser det humoristiska i artikeln förutom att den var lite korkad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 (redigerad) Varning!!! Följande inslag är av sexuell natur, känsliga bör ej läsa följande stycke! :lol: Två män och en kvinna sitter i väntrummet hos veterinären med sina hundar. Den första mannens hund frågar den andre mannens hund vad han ska göra hos veterinären.. "Dom ska avliva mig." "Åh nej.. varför då?" Den första hunden säger, "Jo du förstår.. jag har jagat brevbäraren i flera år. Igår fick jag äntligen tag på han och bet han riktigt ordentligt. Därför ska jag få sova in..." Den andra hunden säger, "Min husse har just inrett vårat nya hus, och jag gillade det inte eftersom min lukt inte fanns nånstans. Så när han gick till sängs pissade jag på allt jag kunde hitta för att min lukt skulle komma tillbaks. Imorse upptäckte husse vad jag gjort.. så jag ska också avlivas." Kvinnans hund säger, "Det här är min husses nya flickvän. Hon springer runt i lägenheten naken jämt och ständigt, så imorse när hon skulle böja sig ner i badrummet för att torka upp duschvattnet kunde jag inte hålla mig längre.. så jag hoppa upp på henne bakifrån och gav det till henne riktigt ordentligt!" De två andra hundarna frågar då, "Oj.. så därför ska du också avlivas?" Tjejens hund svarar, "Nej f*n heller, jag ska bara klippa klorna!" Redigerad 24 januari, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 [youtube-old]Ssh71hePR8Q[/youtube-old] :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 (redigerad) Två män och en kvinna sitter i väntrummet hos veterinären med sina hundar. Den första mannens hund frågar den andre mannens hund vad han ska göra hos veterinären.. "Dom ska avliva mig." "Åh nej.. varför då?" Den första hunden säger, "Jo du förstår.. jag har jagat brevbäraren i flera år. Igår fick jag äntligen tag på han och bet han riktigt ordentligt. Därför ska jag få sova in..." Den andra hunden säger, "Min husse har just inrett vårat nya hus, och jag gillade det inte eftersom min lukt inte fanns nånstans. Så när han gick till sängs pissade jag på allt jag kunde hitta för att min lukt skulle komma tillbaks. Imorse upptäckte husse vad jag gjort.. så jag ska också avlivas." Kvinnans hund säger, "Det här är min husses nya flickvän. Hon springer runt i lägenheten naken jämt och ständigt, så imorse när hon skulle böja sig ner i badrummet för att torka upp duschvattnet kunde jag inte hålla mig längre.. så jag hoppa upp på henne bakifrån och gav det till henne riktigt ordentligt!" De två andra hundarna frågar då, "Oj.. så därför ska du också avlivas?" Tjejens hund svarar, "Nej f*n heller, jag ska bara klippa klorna!" Redigerad 24 januari, 2008 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 P-C CENSUERA FÖR TUSAN! MINA KRISTNA ÖGON! VAAAD HAR DU GJOOOORT?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 P-C CENSUERA FÖR TUSAN! MINA KRISTNA ÖGON! VAAAD HAR DU GJOOOORT?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 Lite rivmärken är väll inget man dör av.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 (redigerad) Youtube bomb incoming. Så hysteriskt roligt så jag dör. D; [youtube-old]l4EDs4NvMxk[/youtube-old] [youtube-old]8ddGbN-jzxg[/youtube-old] [youtube-old]E7r2oKKWHSw[/youtube-old] [youtube-old]OLBnDjeM_zo[/youtube-old] Redigerad 24 januari, 2008 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 Youtube bomb incoming. Så hysteriskt roligt så jag dör. D; Classic! Fruktsoppa är dock bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 Firefox baby (ni kan säker göra något smart katt-text bild av den också) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 Firefox baby (ni kan säker göra något smart katt-text bild av den också) Den där bilden kom ju upp första gången runt samma år som nattvarden målades. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts