Jump to content

Humortråden!

StellHell
 Share

Recommended Posts

Haha, jag håller på att rensa ut lite gamla lådor och skit. Har hittat en jävla massa vykort, grattiskort, osv, en del så gamla som från lågstadiet. Ett av korten är från min f.d bästa polare,. Det är skickat från Öland och lyder såhär.

"Hej Jacob. Jag

har badat i havet.

Det smakar skit

om vattnet.

Jag leker med

de andra barnen

Hälsningar

M******"

:):D:w000t::doh:

Kommer ihåg när min farbror läste vykortet, han låg fan och vred sig av skratt. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, jag håller på att rensa ut lite gamla lådor och skit. Har hittat en jävla massa vykort, grattiskort, osv, en del så gamla som från lågstadiet. Ett av korten är från min f.d bästa polare,. Det är skickat från Öland och lyder såhär.

"Hej Jacob. Jag

har badat i havet.

Det smakar skit

om vattnet.

Jag leker med

de andra barnen

Hälsningar

M******"

:):D:w000t::doh:

Kommer ihåg när min farbror läste vykortet, han låg fan och vred sig av skratt. :lol:

Hahahahaha! :lol::lol: Jag skrattade högt. :D Han var säkert på Talludden, där smakar vattnet bajs.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det roliga är att man inte kan ha stålsträngad gitarr i -_-

Det är ju samma sak som nylon/nylån, och felstavningen är bara en sak som gör det ännu roligare, fast det kanske inte var kul :lol:

Så då skrev han ju rätt, vad är då det roliga? :lol:

Men jag har sett strängar gjorda av nån sorts metall, brukar vara nån av nylon och nån av metall på en gitarr väl?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor