Kebab Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 [youtube-old]InZNBcJTmWs[/youtube-old] Hahahahahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Haha, jag håller på att rensa ut lite gamla lådor och skit. Har hittat en jävla massa vykort, grattiskort, osv, en del så gamla som från lågstadiet. Ett av korten är från min f.d bästa polare,. Det är skickat från Öland och lyder såhär. "Hej Jacob. Jag har badat i havet. Det smakar skit om vattnet. Jag leker med de andra barnen Hälsningar M******" Kommer ihåg när min farbror läste vykortet, han låg fan och vred sig av skratt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 F*n vad coolt! Kan man posta youtube filmer direkt nu?! När blev det ändrat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 F*n vad coolt! Kan man posta youtube filmer direkt nu?! När blev det ändrat? Idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Idag. Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 [youtube-old]MuZ59CUBkwY[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Haha, jag håller på att rensa ut lite gamla lådor och skit. Har hittat en jävla massa vykort, grattiskort, osv, en del så gamla som från lågstadiet. Ett av korten är från min f.d bästa polare,. Det är skickat från Öland och lyder såhär. "Hej Jacob. Jag har badat i havet. Det smakar skit om vattnet. Jag leker med de andra barnen Hälsningar M******" Kommer ihåg när min farbror läste vykortet, han låg fan och vred sig av skratt. Hahahahaha! Jag skrattade högt. Han var säkert på Talludden, där smakar vattnet bajs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Korkad Målvakt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Korkad Målvakt! Du använde inte YouTube-koden. Fy skäms! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Du använde inte YouTube-koden. Fy skäms!Måste man vara så himla mainstream hela tiden? Suck. SUCK. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Måste ju testa... [youtube-old]hMqTKA8BxvE[/youtube-old] [youtube-old]H2VDSHkS5tU[/youtube-old] [youtube-old]BrjcMJdEZIQ[/youtube-old] [youtube-old]qDSGmx8c2AM[/youtube-old] [youtube-old]q69-GB6tyok[/youtube-old] [youtube-old]ykpRruJzClg[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Passa dig så du inte har fel strängar på din gitarr Endast till NylÅnsträngad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Passa dig så du inte har fel strängar på din gitarr Endast till NylÅnsträngad Så det roliga är att han använder fel ord, akustisk gitarr skulle det vara? Kul, kul, jag tror jag dör av skratt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Så det roliga är att han använder fel ord, akustisk gitarr skulle det vara? Kul, kul, jag tror jag dör av skratt... Det roliga är nog att man bara får ha "nylånsträngar". Problemet är bara det att det inte finns något material som heter nylån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 (redigerad) Det roliga är nog att man bara får ha "nylånsträngar". Problemet är bara det att det inte finns något material som heter nylån. Så felskrivningen är det roliga, skulle vara Nylon, ja det var ju roligare... Redigerad 21 januari, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Så felskrivningen är det roliga, skulle vara Nylon, ja det var ju roligare... Det roliga är att man inte kan ha stålsträngad gitarr i Det är ju samma sak som nylon/nylån, och felstavningen är bara en sak som gör det ännu roligare, fast det kanske inte var kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Det roliga är att man inte kan ha stålsträngad gitarr i Det är ju samma sak som nylon/nylån, och felstavningen är bara en sak som gör det ännu roligare, fast det kanske inte var kul Så då skrev han ju rätt, vad är då det roliga? Men jag har sett strängar gjorda av nån sorts metall, brukar vara nån av nylon och nån av metall på en gitarr väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 [youtube-old]InZNBcJTmWs[/youtube-old] Hahahahahaha! Du anar inte hur snuskigt kul det där var i morse innan jag gick och lade mig. satt och skrattade ljudligt medans jag höll för munnen för att inte väcka alla i huset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 [youtube-old]InZNBcJTmWs[/youtube-old] Hahahahahaha! Hahahah, satan vad jag garvade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Dum blondin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts