Jump to content

Humortråden!

StellHell
 Share

Recommended Posts

Läs denna tråd

Jag blev modelator. :) Vem tar på sig ansvaret för vissa meddelanden där? B)

Modelator! Det är ju ett suveränt ord! Det kan rentav ersätta de slitna uttrycken "reservmoderator" och "låtsasmoderator"!

Modelator, -n, -erna

Person som väldigt gärna vill bli moderator på ett forum och gör allt för att framstå som en modell för övriga forumiter genom att flitigt rapportera inlägg, anmärka små skrivfel och inte helt diskret berätta att han/hon har moderator-ambitioner.

"Jag skriver i den här tråden om jag vill! Jävla modelatorer!"

"Har du sett Twebab? Snacka om modelator alltså!"

"-Hej, är det här Vardagssnack?

-Nej det här är modelatoriet.

-Åh fan.

-Svordom. Reported. Ingen skriver här."

When in doubt, spela afrikakortet. B)

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Modelator! Det är ju ett suveränt ord! Det kan rentav ersätta de slitna uttrycken "reservmoderator" och "låtsasmoderator"!

Modelator, -n, -erna

Person som väldigt gärna vill bli moderator på ett forum och gör allt för att framstå som en modell för övriga forumiter genom att flitigt rapportera inlägg, anmärka små skrivfel och inte helt diskret berätta att han/hon har moderator-ambitioner.

"Jag skriver i den här tråden om jag vill! Jävla modelatorer!"

"Har du sett Twebab? Snacka om modelator alltså!"

"-Hej, är det här Vardagssnack?

-Nej det här är modelatoriet.

-Åh fan.

-Svordom. Reported. Ingen skriver här."

When in doubt, spela afrikakortet. B)

W0rd! Nu vet vi det. Det finns inga ''låtsasmoderatorer'' längre. Från och med denna stund kallas de Modelatorer. Modell. Korrekt. Jag är ingen modell.

JAG E MODERATOR PÅ GTASIDAH SÅ JAG STENGA ALLA FÖR AT SEDAN STENGA NER SIDAN HELLT.

EDIT: Btw, han som driver skiten och lägger ut videos är inte en P12:a. Han är tio år, så passa på grabbah :)

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, 10!! :)

Undrar om han klarar av svenskan...

Det som är så kul är att småbarn försöker driva ett forum. Dom vet inte ens hur man gör. Det är också helt och hundra procent onödigt att vara moderator eftersom man inte kan låsa trådar eller ens editera inlägg. Admin säger att moderatorer inte kan det, men att jag skall skriva ''låst'' i onödiga trådar och skicka ett PM till honom så han kan låsa tråden. Aja, jag vill bara få chansen att logga på som admin och stänga ner forumet.

Förresten, vem är EnevaR på bajsforumet? Någon här ifrån antar jag?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor