VenoM Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 Say hello to me, snygga killen_14. VA? JAG HATAR DIG JUE eller snygga killen_14 that is Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 Lugna ner er killar, jag tycker vi planerar en organiserad forumraid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 Lugna ner er killar, jag tycker vi planerar en organiserad forumraid. Sounds good to me! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 Lugna ner er killar, jag tycker vi planerar en organiserad forumraid. Vi håller på för fullt jue Organiserat? Neeh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 Vem är den där Y-Kram idioten på forumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 (redigerad) Vem är den där Y-Kram idioten på forumet? Hultan? VAD DET NÅN SOM BLEV MODELATOR? Redigerad 6 januari, 2008 av SAvenom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 Jag tror inte ni behöver gissa så länge för att hitta mig, iomed att jag inte reggat mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 Mr. Plopp har utfört sitt jobb. Den är så dålig, att jag sitter och skrattar åt den. GTA 2 Bomb A Car Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 (redigerad) Läs denna tråd Jag blev modelator. Vem tar på sig ansvaret för vissa meddelanden där? Modelator! Det är ju ett suveränt ord! Det kan rentav ersätta de slitna uttrycken "reservmoderator" och "låtsasmoderator"! Modelator, -n, -erna Person som väldigt gärna vill bli moderator på ett forum och gör allt för att framstå som en modell för övriga forumiter genom att flitigt rapportera inlägg, anmärka små skrivfel och inte helt diskret berätta att han/hon har moderator-ambitioner. "Jag skriver i den här tråden om jag vill! Jävla modelatorer!" "Har du sett Twebab? Snacka om modelator alltså!" "-Hej, är det här Vardagssnack? -Nej det här är modelatoriet. -Åh fan. -Svordom. Reported. Ingen skriver här." Ni minns denna? Miss Teen USA. Det här är vad som egentligen pågår i hennes huvud... ... och såhär skulle hon agera under ett samtal till SOS Alarm. When in doubt, spela afrikakortet. Redigerad 6 januari, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 http://www.youtube.com/watch?v=bQsIXMszP_w&NR=1 Din dotter.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 Kamoflashe. I has it. --- Kamoflashe. Let me showz u it. --- Clows my eyz n ther u go, invizbl. --- Invizbl kitteh - forgot 2 clowz his eys. Några förslag jag kom på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 (redigerad) Du har blivit avstängd från detta forum. Kontakta webmastern eller administratören för mer information. Från http://grandtheftautos.forum24.se/grandtheftautos.html alltså. Redigerad 6 januari, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 Från http://grandtheftautos.forum24.se/grandtheftautos.html alltså. Tihihih, jag blev inte avstängd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 (redigerad) Modelator! Det är ju ett suveränt ord! Det kan rentav ersätta de slitna uttrycken "reservmoderator" och "låtsasmoderator"! Modelator, -n, -erna Person som väldigt gärna vill bli moderator på ett forum och gör allt för att framstå som en modell för övriga forumiter genom att flitigt rapportera inlägg, anmärka små skrivfel och inte helt diskret berätta att han/hon har moderator-ambitioner. "Jag skriver i den här tråden om jag vill! Jävla modelatorer!" "Har du sett Twebab? Snacka om modelator alltså!" "-Hej, är det här Vardagssnack? -Nej det här är modelatoriet. -Åh fan. -Svordom. Reported. Ingen skriver här." When in doubt, spela afrikakortet. W0rd! Nu vet vi det. Det finns inga ''låtsasmoderatorer'' längre. Från och med denna stund kallas de Modelatorer. Modell. Korrekt. Jag är ingen modell. JAG E MODERATOR PÅ GTASIDAH SÅ JAG STENGA ALLA FÖR AT SEDAN STENGA NER SIDAN HELLT. EDIT: Btw, han som driver skiten och lägger ut videos är inte en P12:a. Han är tio år, så passa på grabbah Redigerad 6 januari, 2008 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 EDIT: Btw, han som driver skiten och lägger ut videos är inte en P12:a. Han är tio år, så passa på grabbah Haha, 10!! Undrar om han klarar av svenskan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 Kan man bli bannad om man är gäst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 Kan man bli bannad om man är gäst? ip..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 Haha, 10!! Undrar om han klarar av svenskan... Det som är så kul är att småbarn försöker driva ett forum. Dom vet inte ens hur man gör. Det är också helt och hundra procent onödigt att vara moderator eftersom man inte kan låsa trådar eller ens editera inlägg. Admin säger att moderatorer inte kan det, men att jag skall skriva ''låst'' i onödiga trådar och skicka ett PM till honom så han kan låsa tråden. Aja, jag vill bara få chansen att logga på som admin och stänga ner forumet. Förresten, vem är EnevaR på bajsforumet? Någon här ifrån antar jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 (redigerad) EnevaR=RavenE ' Redigerad 6 januari, 2008 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts