Cyper Skrivet 5 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2008 Läs denna tråd Jag blev modelator. Vem tar på sig ansvaret för vissa meddelanden där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 5 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2008 Läs denna tråd Jag blev modelator. Vem tar på sig ansvaret för vissa meddelanden där? Hahahahahahaha, Diggar stavningen på övriga forumet GTA IV Videio Skikca in videio till GTA IV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 5 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2008 Hahahahahahaha, Diggar stavningen på övriga forumet GTA IV Videio Skikca in videio till GTA IV Jag vet. Försöker leva mig in i rollen. Inte nog med att de anser förfalskade bilder som direkt fakta. Får se vad jag hittar på, kanske blir admin ett tag för att hjälpa till.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 5 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2008 Dom hade tydligen trillers på GTA IV där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 5 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2008 Läs denna tråd Jag blev modelator. Vem tar på sig ansvaret för vissa meddelanden där? HAhaha http://grandtheftautos.forum24.se/grandthe...os-about19.html Jag älskar hur dom avslutar allting i den tråden . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 5 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2008 HAhaha http://grandtheftautos.forum24.se/grandthe...os-about19.html Jag älskar hur dom avslutar allting i den tråden . Jo, jag vet. Det är jag som är Wer btw. Bli medlem och porra lite med dem. Hej!! Jag är en anna modelator på gtas forum!! Vi skall nog bygga upp sajten bra!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 5 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2008 Imponerande franskt vapen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2008 Jo, jag vet. Det är jag som är Wer btw. Bli medlem och porra lite med dem. Man behöver ju inte ens registrera sig för att skriva, hur länge kan ett forum leva på det viset? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 5 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2008 Imponerande franskt vapen! Le hohoho! Detta dök upp för ett tag sedan när man sökte på 'French military victories' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 5 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2008 Man behöver ju inte ens registrera sig för att skriva, hur länge kan ett forum leva på det viset? Rätt så länge. På mitt lades det ut DL's till porr och annat smått och gott. Men som sagt, låter man gäster skriva i hela forumet sjunker kvalitén ännu mer. Well, den är ju nästan på botten så whatever. Nästan inget stämmer där och bägge är för unga för att driva det på egen hand. Livslängden är väl några veckor skulle jag tro. Kanske över två månader tills de lägger av helt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 5 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2008 Jo, jag vet. Det är jag som är Wer btw. Bli medlem och porra lite med dem. Jag känner han som la ut den och den är låst för den skall inte vara i GTA IV forumet. Snart kommer användaren "plopp" och hälsar på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 5 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2008 Le hohoho! Detta dök upp för ett tag sedan när man sökte på 'French military victories' Haha! Påminner mig om den här gamla godingen: French Troops arriving in Iraq Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2008 Hahahaha! Den här garvade jag åt på riktigt. Fan vad han tar i! Fart wake up Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 5 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2008 http://sv.wikipedia.org/wiki/Toaletter_i_Japan Alltså... vafan. Är den skriven för att visa att man skriva hur mycket som helst om ingenting? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 5 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2008 Läs denna tråd Jag blev modelator. Vem tar på sig ansvaret för vissa meddelanden där? Ehum lol? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 5 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2008 HAhaha http://grandtheftautos.forum24.se/grandthe...os-about19.html Jag älskar hur dom avslutar allting i den tråden . Hahahah! Die Führer has spoken! Låt oss alla gå till GTA IV avdelningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 5 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2008 (redigerad) Ehum lol? I know, helt sjukt. Ser bättre ut med siffror som man skriver in. Hahahah! Die Führer has spoken! Låt oss alla gå till GTA IV avdelningen Bossen är inte att leka med. Sjukt nog fick jag modelator-status trots mina bajsigt oseriösa inlägg. Mhm, inväntar att få chansen till att bli admin så jag kan ta bort skiten. Du han EnevaR är lite jobbig!! Han är typ som en 8 åring!! Han skriver i dem forumen man inte får!! Skall ha gäster och kommer ej vara online mer i dag!! Hoppas du kan sköta sidan! EDIT: More to come. Susbob00 | January 05, 2008 (Block User) Psalm 14 For the director of music. Of David. 1 The fool [a] says in his heart, "There is no God." They are corrupt, their deeds are vile; there is no one who does good. 2 The LORD looks down from heaven on the sons of men to see if there are any who understand, any who seek God. Hans sida på YT finns här: http://www.youtube.com/profile?user=Susbob00 Postade nyss en comment (BlacksVideos) om att Gud inte existerar... Redigerad 5 januari, 2008 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 5 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2008 (redigerad) Ni minns denna? Miss Teen USA. Det här är vad som egentligen pågår i hennes huvud... ... och såhär skulle hon agera under ett samtal till SOS Alarm. Redigerad 5 januari, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 5 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2008 http://www.youtube.com/watch?v=w57JLmY5dmw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 5 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2008 Hata FireFox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts