Jump to content

Humortråden!

StellHell
 Share

Recommended Posts

Man behöver ju inte ens registrera sig för att skriva, hur länge kan ett forum leva på det viset?

Rätt så länge. På mitt lades det ut DL's till porr och annat smått och gott. Men som sagt, låter man gäster skriva i hela forumet sjunker kvalitén ännu mer.

Well, den är ju nästan på botten så whatever. Nästan inget stämmer där och bägge är för unga för att driva det på egen hand. Livslängden är väl några veckor skulle jag tro. Kanske över två månader tills de lägger av helt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ehum lol?

I know, helt sjukt. Ser bättre ut med siffror som man skriver in.

Hahahah!

Die Führer has spoken!

Låt oss alla gå till GTA IV avdelningen <_<

Bossen är inte att leka med. Sjukt nog fick jag modelator-status trots mina bajsigt oseriösa inlägg.

Mhm, inväntar att få chansen till att bli admin så jag kan ta bort skiten. :mf_doof:

Du han EnevaR är lite jobbig!! Han är typ som en 8 åring!! Han skriver i dem forumen man inte får!! Skall ha gäster och kommer ej vara online mer i dag!! Hoppas du kan sköta sidan!

:doh:^_^:(

EDIT:

More to come.

Susbob00 | January 05, 2008 (Block User)

Psalm 14

For the director of music. Of David.

1 The fool [a] says in his heart, "There is no God." They are corrupt, their deeds are vile; there is no one who does good.

2 The LORD looks down from heaven on the sons of men to see if there are any who understand, any who seek God.

Hans sida på YT finns här:

http://www.youtube.com/profile?user=Susbob00

Postade nyss en comment (BlacksVideos) om att Gud inte existerar...:>:(

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor