Jump to content

Humortråden!

StellHell
 Share

Recommended Posts

Tillbaka till verkligheten:

When Raphael Kogun’s uncle died two years ago, his family blamed a middle-aged married couple, who they were convinced had become possessed by evil spirits.

“We chopped their heads off with an axe and a bush knife,” said the 27-year-old Goroka farmer.

“I felt sorry for them but they were witches, they deserved to die.

“If they were still alive, they could hurt people with their magic.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, fyfan va underbart. Fick mig ett riktigt gott skratt! Några lösenord var ju f.ö klockrena. T.ex Olof som använder sig av sitt svårpåkomna lösenord olof. Oscar som använder sig av anakin samt Pontus som även han använder sig av ett svårpåkommet lösenord, pontus.

-----------------

Förresten, 155 sidor på 24 timmar. Nog fan blir man förvånad.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, fyfan va underbart. Fick mig ett riktigt gott skratt! Några lösenord var ju f.ö klockrena. T.ex Olof som använder sig av sitt svårpåkomna lösenord olof. Oscar som använder sig av anakin samt Pontus som även han använder sig av ett svårpåkommet lösenord, pontus.

-----------------

Förresten, 155 sidor på 24 timmar. Nog fan blir man förvånad.

Av lösenorden så var ju lovesexy lätt bäst :(

http://www.sr.se/webbradio/webbradio.asp?t...IsB%20%20lock=0

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På tal om Dax Flame.

http://www.youtube.com/watch?v=t9eXD74_QS4&feature=user

41-> över en minut något får mig att vilja - seriöst - ta reda på vart han bor, sätta igång hans webcam och döda honom inför människorna. Jag blir så arg över hur jävla.. fiasfmasdfmaisdamsid.

Jag hade röstat på adoption om jag var föräldern.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och ännu en gång har jag fått bekräftat för mig att Flashback inte är nåt trevligt ställe.

Btw, Det var ju ett relativt säkert lösenord. Jag trodde mitt var säkert (numera) efter silentwhisper, men knäcker de ett randomord med siffror och versaler om vartannat är jag inte lika säker_

Chefredaktör, Anders Gerdin, Lösenord: Zibhop11

Så hur SKA då ett säkert lösenord se ut? Existerar de inte?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor