Valle-Ball Skrivet 2 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2008 http://www.youtube.com/watch?v=B7eX1Ubga_M...feature=related :w000t: Fult låtval, slutet är värt att vänta på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 2 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2008 Christmas Lights Gone Wild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 2 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2008 Christmas Lights Gone Wild Gammal, men dock så härlig. Bra låt är det också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2008 The Mean Kitty Song Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 2 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2008 http://www.youtube.com/watch?v=B7eX1Ubga_M...feature=related :w000t: Fult låtval, slutet är värt att vänta på Bara jag som inte fattar det roliga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 2 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2008 Darth Vader ringer M$ "I am your father!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 2 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2008 The Gran Theft Auto San Andreas in movie Bara en smula roligt, dock. Sick of it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 2 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2008 The Gran Theft Auto San Andreas in movie Bara en smula roligt, dock. Sick of it. Meningslös film i min åsikt inte ens rättstavat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2008 Jag råkade spruta mjölk ur näsan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 2 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2008 Alla ni som vet vem Anders Fridén är kan trycka på länken. http://www.youtube.com/watch?v=40m815ciXRY&NR=1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 2 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2008 Japanese tetris. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2008 Japanese tetris. Jättegammal och postad jättemånga gånger. Det finns tre delar förresten. Fast den är ganska rolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 2 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2008 Jag hade inte sett den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 2 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 2 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2008 Och att cancermedicin kan leda till cancer. Det är väl inte så konstigt egentligen? Jamenar när man till exempel vaccinerar sig så får man ju en dos av sjukdomen injecerad. Om man är känslig är det väl inte helt otroligt att det istället går fel? Vet inte vilken typ av medicin Aftonhoran syftar på men strål-behandling är ju en metod, och alla vet ju att strålning kan ge cancer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2008 Det är väl inte så konstigt egentligen? Jamenar när man till exempel vaccinerar sig så får man ju en dos av sjukdomen injecerad. Om man är känslig är det väl inte helt otroligt att det istället går fel? Vet inte vilken typ av medicin Aftonhoran syftar på men strål-behandling är ju en metod, och alla vet ju att strålning kan ge cancer. Åhå, alltid lär man sig något. Men när man vaccinerar sig, är inte det 'döda' sjukdomsceller, eller vad det är, som sprutas in då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2008 Boondocks!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2008 Åhå, alltid lär man sig något. Men när man vaccinerar sig, är inte det 'döda' sjukdomsceller, eller vad det är, som sprutas in då? Man sprutar ju i nåt som aktiverar kroppens immunförsvar mot vissa infektioner. Jag vet dock inte vad man sprutar in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2008 Man sprutar ju i nåt som aktiverar kroppens immunförsvar mot vissa infektioner. Jag vet dock inte vad man sprutar in. Vaccin kan vara en attenuerad patogen, dvs en levande sjukdomsalstrande men med reducerad virulens. Problem med denna typ av vaccin är att människor med nedsatt immunförsvar ändå kan få den fullt utvecklade sjukdomen, och att den mer harmlösa varianten av patogen "ute i det fria" kan mutera och åter bli fullt sjukdomsframkallande. Tidiga missöden skedde också med attenuerade vaccin i USA, då den försvagade organismen inte alls var försvagad. Den andra varianten baseras på avdödade organismer eller delar därav som immunförsvaret normalt skulle komma i kontakt med och kan bilda antikroppar mot. Svårigheten här är att få fram de delar av den patogena organismen som exponeras för immunförsvaret. Ofta ges dessa delar tillsammans med adjuvans för att framkalla fullt immunsvar. -------- Det övre är nog det Dude snackade om. Och det undre mitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2008 (redigerad) Fråga mig inte varför, men jag fann den här produkten lite väl överhypad. http://se.wesellcd.dk/index.php?page=produ...product_id=1340 MediaRange Dispenser The Disc-Dispenser offers space for up to 100 CD/DVDs and is the perfect completion system to cake boxes. Press the button to release a single CD/DVD! Features * Offers space for up to 100 CD/DVD blanks without jewel case * Perfect completion system to cake boxes * Press the button to release a single CD/DVD blank * Offers fast and precise access to the blank without touching the data carrier side * Simplifies and facilitates the burning process * Enables the combination with the most common cake box plastic tops for protection and stability of the integrated blanks (is recommended!) Principal uses * Ideal for archiving of blank discs Redigerad 3 januari, 2008 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts