Vice. Skrivet 18 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2007 detta är inget kul, men underbara minnen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 18 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2007 (redigerad) detta är inget kul, men underbara minnen... Åååh!! Bolibompa-minnen! Hej hej. Hemskt mycket hej! Redigerad 18 december, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 18 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2007 Tyckte det var lite smått roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2007 Hur kan ni ha låtit bli att posta dagens oioioi? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 18 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2007 Hur kan ni ha låtit bli att posta dagens oioioi? Jag funderade på det, men jag tycker inte att dagens oioioi.se inte höll måttet riktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 18 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2007 Hur kan ni ha låtit bli att posta dagens oioioi? Hahaha! Klockren som vanligt. Börjar bli ett stort fan av oioioi's kalender. Kommer det en ny varje år? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 18 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2007 Kommer det en ny varje år? Ja. Så är det tänkt iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 18 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2007 Hoppas det. "Den här måste vi lägga vantarna på" :lol:Hoppas det. "Den här måste vi lägga vantarna på" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 18 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2007 Tyckte det var lite smått roligt Det där inlägget fick mig att inse hur jävla dum jag kan vara. Jag har alltid tänkt mig -smileyn som en upp-och-ner-vänd smiley som tuggar med stängd mun. Ja, även hur korkat det faktiskt låter. Trodde alltså att tänderna var ögonen och ögonbrynen en mun (kollade aldrig noga på den). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2007 Det där inlägget fick mig att inse hur jävla dum jag kan vara. Jag har alltid tänkt mig -smileyn som en upp-och-ner-vänd smiley som tuggar med stängd mun. Ja, även hur korkat det faktiskt låter. Trodde alltså att tänderna var ögonen och ögonbrynen en mun (kollade aldrig noga på den). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 18 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2007 Det där inlägget fick mig att inse hur jävla dum jag kan vara. Jag har alltid tänkt mig -smileyn som en upp-och-ner-vänd smiley som tuggar med stängd mun. Ja, även hur korkat det faktiskt låter. Trodde alltså att tänderna var ögonen och ögonbrynen en mun (kollade aldrig noga på den). Det var samma sak för mig, fast med någons avatar. Tittade aldrig speciellt noga, därför trodde jag det var nåt helt annat i några månader. Minns inte vem hur vad. Men det var en trevlig "Jahaaa!-upplevelse". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 18 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2007 Tjuvtittat äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 18 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2007 I double that Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2007 1. Varför knullar de på en häst i galopp? 2. Varför är detta motiv på ett FICKUR?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2007 Vem har sagt att bara killar ägnar sig åt detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 Vem har sagt att bara killar ägnar sig åt detta? Trist som fan, fem minuter lång också. *Gäääsp* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 LOL på alla som skickat PM till mig angående min post; *Headshot* Vice. får en varning för han leker admin. IngvarH får en varning för han gör en tråd som redan finns. Mr.UnicoRn^ och Marky får varningar för offtopic. N00dles, Eudoros, Kebab och Lajnux får en varning för dom postar i en tråd som ska låsas. kalle.b får en varning för han smutsmålar mig. Detta är såklart inte fallet. Lugn i galoshen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 LOL på alla som skickat PM till mig angående min post; Detta är såklart inte fallet. Lugn i galoshen. Förlåt för OT, men jag tycker faktiskt att man borde bli varnad för meningslösa, trollmatande poster i spamtrådar (ungefär alla svar i en sådan tråd m.a.o.). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 LOL på alla som skickat PM till mig angående min post; Detta är såklart inte fallet. Lugn i galoshen. Hahaha så ful du är. daim, min första varning, tänkte jag och börja nästan grina... >< Men som jag sa så hade jag förstått det, för jag jag var kanske inte så tydlig. Menade att den skulle rapporteras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts