SlewME Skrivet 10 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2007 Bah, ni har ingen humor... Tänk er Otto från the Simpsons som tysken och en svart Mcbaen som den aktiva. I det stora hela tror jag egentligen att - i alla fall Kebab - syftade på att vi hade sån koll på filmtitlar och hur dessa filmer utspelar sig. Haha. Till mitt försvar: Jag kunde ju gissa. Päronpung som å andra sidan presenterade ett helt namn inkl. releasegrupp skrämmer mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2007 I det stora hela tror jag egentligen att - i alla fall Kebab - syftade på att vi hade sån koll på filmtitlar och hur dessa filmer utspelar sig. Haha. Till mitt försvar: Jag kunde ju gissa. Päronpung som å andra sidan presenterade ett helt namn inkl. releasegrupp skrämmer mig. Haha! Men det förvånar mig inte jättemycket, mer än hälften av det som laddas upp på PWB är porr. För att kunna få bra ratio på PWB så är det bitar av en porrfilm man ska tanka, för det laddar alla hem. Om man ska in och kolla på de tio senaste uppladdade sakerna så finns det alltid minst en porrfilm med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2007 (redigerad) Förra årets julkalender var så fan mycket bättre: http://www.opium.se/viewtopic.php?id=37973&p=1 Redigerad 10 december, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 10 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2007 WoW Räddade pojke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 10 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2007 WoW Räddade pojke Bästa på väldigt länge, varför behöva blanda in WoW i en erkännt bra överlevnadsteknik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 10 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2007 Någon som funderar på att dricka cola nästa prov? http://www.biertijd.com/mediaplayer/?itemid=4743 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2007 Någon som funderar på att dricka cola nästa prov? http://www.biertijd.com/mediaplayer/?itemid=4743 Haha, smart kille! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2007 Någon som funderar på att dricka cola nästa prov? http://www.biertijd.com/mediaplayer/?itemid=4743 Men fan vad mycket jobb. Ta bort etiketten, skriv på den vita sidan, sätt tillbaka och drick ur. Eller, ja. Då måste man förmodligen skriva ganska stort om det ska synas ordentligt och då får man inte plats med så mycket. Nåja. Annars fungerar ju miniräknaren bra, eller hur Ante? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2007 Hur smart som helst ju! Hade jag inte varit så korkad (vad gäller datorer) hade jag lätt gjort det på mitt slutprov i Matte B 15/12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2007 Hur smart som helst ju! Hade jag inte varit så korkad (vad gäller datorer) hade jag lätt gjort det på mitt slutprov i Matte B 15/12 Matte B? Då måste ni nästan ha grafritande räknare va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2007 Matte B? Då måste ni nästan ha grafritande räknare va? Matte B är typ grundskolematte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2007 (redigerad) Matte B är typ grundskolematte. Men det är ju ändå grafer och latjolajban, vi hade grafritande räknare både i Matte A och B. Redigerad 10 december, 2007 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2007 Men det är ju ändå grafer och latjolajban, vi hade grafritande räknare både i Matte A och B. Inte jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 10 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2007 Någon som funderar på att dricka cola nästa prov? http://www.biertijd.com/mediaplayer/?itemid=4743 Nej, det måste jag prova . Qouad, hjälp meh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2007 Matte B? Då måste ni nästan ha grafritande räknare va? Nej, min fröken tycker grafräknare är löjliga, så vi har bara "vanliga" miniräknare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2007 Nej, min fröken tycker grafräknare är löjliga, så vi har bara "vanliga" miniräknare. Det var ju för synd, utmärkta att skriva in lite saker i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 10 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2007 Postad någon/några sidor bak! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2007 Postad någon/några sidor bak! Men den är faktiskt värd en repost, den är sjukt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 10 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2007 Den där bilden fick mig att tjuta rakt ut utav skratt när Kebab postade den lite tidigare, så sjukt jävla bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts