Jump to content

Humortråden!

StellHell
 Share

Recommended Posts

Bah, ni har ingen humor... :mf_doof:

Tänk er Otto från the Simpsons som tysken och en svart Mcbaen som den aktiva. :unsure:

I det stora hela tror jag egentligen att - i alla fall Kebab - syftade på att vi hade sån koll på filmtitlar och hur dessa filmer utspelar sig. Haha.

Till mitt försvar:

Jag kunde ju gissa. Päronpung som å andra sidan presenterade ett helt namn inkl. releasegrupp skrämmer mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I det stora hela tror jag egentligen att - i alla fall Kebab - syftade på att vi hade sån koll på filmtitlar och hur dessa filmer utspelar sig. Haha.

Till mitt försvar:

Jag kunde ju gissa. Päronpung som å andra sidan presenterade ett helt namn inkl. releasegrupp skrämmer mig.

Haha!

Men det förvånar mig inte jättemycket, mer än hälften av det som laddas upp på PWB är porr. För att kunna få bra ratio på PWB så är det bitar av en porrfilm man ska tanka, för det laddar alla hem.

Om man ska in och kolla på de tio senaste uppladdade sakerna så finns det alltid minst en porrfilm med. :mf_doof:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon som funderar på att dricka cola nästa prov?

http://www.biertijd.com/mediaplayer/?itemid=4743

Men fan vad mycket jobb.

Ta bort etiketten, skriv på den vita sidan, sätt tillbaka och drick ur.

Eller, ja. Då måste man förmodligen skriva ganska stort om det ska synas ordentligt och då får man inte plats med så mycket. Nåja.

Annars fungerar ju miniräknaren bra, eller hur Ante?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor