GiZmo Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 (redigerad) Aftonbladet.. usch XD Redigerad 9 december, 2007 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 Det är är en av de roligaste sakerna jag sett på internet: http://www.partanen.net/gallery/displayima...=180&pos=61 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 Den här äger ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 Dagens Oi Oi-lucka äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 (redigerad) CTRL + Z FTW! Redigerad 9 december, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 CTRL + Z FTW! Så grym! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 (redigerad) Originally Posted by musicfreak003 ur full of fail. why the hell would he want a 5150? does pink floyd and nirvana sound like" chugga chugga chugga rawr rawr *pinch harmonic* chugga *divebomb*" ? Redigerad 9 december, 2007 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 Dagens Oi Oi-lucka äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 Dagens Oi Oi-lucka äger Hade varit roligare om han stått utanför en bio med datorn och slangen. De var bättre förr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 Hade varit roligare om han stått utanför en bio med datorn och slangen. De var bättre förr. Ja, sen tankar han ju inte en film. Han tankar ju datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 Ja, sen tankar han ju inte en film. Han tankar ju datorn. "tankar hem en film"...vad jag vet gör man det till datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 "tankar hem en film"...vad jag vet gör man det till datorn. Ja, men då kunde han haft en film i andra änden. Film(i biosalong)------------Dator(hemma) --------------------^slang^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 Ja, men då kunde han haft en film i andra änden. Film(i biosalong)------------Dator(hemma) --------------------^slang^ Mjo, de där slangarna är ju lätt att få tag på, så det är precis vad han skulle ha gjort. Meningen med de där bilderna är att man leker med ett ord som kan användas i två helt olika betydelser. Jag tycker de gjorde det på rätt sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 Meningen med de där bilderna är att man leker med ett ord som kan användas i två helt olika betydelser. Jag tycker de gjorde det på rätt sätt. Håller med. Herregud, det är en lite lättsam julkalender. Inget stort seriöst projekt precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 (redigerad) Meningen med de där bilderna är att man leker med ett ord som kan användas i två helt olika betydelser. Jag tycker de gjorde det på rätt sätt. Jag vet. http://www.veryfunnyads.com/ Redigerad 9 december, 2007 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 Någon som vill göra mig en tjänst, att rippa ut låten i den här filmen/klippet/flashen ? Vill helst ha ca 1 minut. http://www.partanen.net/gallery/displayima...=180&pos=61 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 OMG PWNAGE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 (redigerad) Vi har en tvivlare ibland oss! Från kommentarerna i min profil: svamp i skogen säkert att du är slewme... Redigerad 9 december, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 Det är är en av de roligaste sakerna jag sett på internet: http://www.partanen.net/gallery/displayima...=180&pos=61 Hahahahahahahahah! Kanske inte lika rolig... men ändå http://www.partanen.net/gallery/displayima...=180&pos=58 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 Ganska härlig [Länk] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts