Spam Snuten Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 (redigerad) ? Tyckte bara att du verkade... Vara bekant med artikeln.. Och filmerna. Ser du på dem, ibland? För en minnesblick? Redigerad 7 december, 2007 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 Ska man skratta eller gråta? http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=113&a=385589 http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=113&a=385590 Det där med närminnet är sant. Jag röga på en hel del för ett par år sedan, och dagen efter på jobbet kunde de säga: 2 förrätter, till bord 5, och varmrätterna till bord 8 fram. Och jag svarade med att bara stå stilla och se dum ut. Efter nån minut fixade jag förräterna och frågade sedan vad det var bord 8:a skulle ha... XD' Var alltid lide seg i skallen dagen efter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 (redigerad) Det där med närminnet är sant. Jag röga på en hel del för ett par år sedan, och dagen efter på jobbet kunde de säga: 2 förrätter, till bord 5, och varmrätterna till bord 8 fram. Och jag svarade med att bara stå stilla och se dum ut. Efter nån minut fixade jag förräterna och frågade sedan vad det var bord 8:a skulle ha... XD' Var alltid lide seg i skallen dagen efter Vice? DU? En cannabinolbrukare? Hah, den var oväntad! Hursomhelst så försämras närminnet upp till 5 dagar efter senaste röktillfälle. Det är ingen kronisk grej som de gärna vill framställa det som. Redigerad 7 december, 2007 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joki Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 era jävla morötter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 era jävla morötter *slickar Joki över kinden* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 era jävla morötter hmmm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joki Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 *slickar Joki över kinden* bög? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 *slickar Joki över kinden* bög? Andra bloggar Det finns inga objekt i den här listan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 (redigerad) Tyckte bara att du verkade... Vara bekant med artikeln.. Och filmerna. Ser du på dem, ibland? För en minnesblick? [ Redigerad 7 december, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 http://img502.imageshack.us/img502/9599/jesusvsjeezusze9.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 (redigerad) Vice? DU? En cannabinolbrukare? Hah, den var oväntad! Hursomhelst så försämras närminnet upp till 5 dagar efter senaste röktillfälle. Det är ingen kronisk grej som de gärna vill framställa det som. Hahah, det var den va...!? Jodå, har provat lite av varje. Redigerad 7 december, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 http://img502.imageshack.us/img502/9599/jesusvsjeezusze9.th.jpg Skulle någon kunna skriva rent högra kolumnen.. Jag är sämst på att tyda konstiga teckensnitt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 Tyckte bara att du verkade... Vara bekant med artikeln.. Och filmerna. Ser du på dem, ibland? För en minnesblick? Intressant tolkning, jag citerade reklamen [ Tack Precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
päronpung Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 era jävla morötter AHAHAHHAAHAHHAH första gången jag garvar irl på typ 20 sidor i humortråden xDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 AHAHAHHAAHAHHAH första gången jag garvar irl på typ 20 sidor i humortråden xDD Då har du sämst humor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 xDDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 xDDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 Intressant tolkning, jag citerade reklamen Jag minns. Åh, jag minns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 Politiskt inkorrekt reklam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 Dagens lucka på oioioi.se är så jädrans härlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts