Vice. Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
päronpung Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 IT'S FUN TO STAY AT THE.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Ninjas homepage xD Riktigt roligt att läsa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 http://home.roadrunner.com/~mgol1/jesus-YMCA.jpeg Lol wut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Lol wut? Y-M-C-A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Y-M-C-A Jag fattade inte förräns (förrens? Rätta mig tack!) jag såg länken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Jag fattade inte förräns (förrens? Rätta mig tack!) jag såg länken Såg det precis efter jag skickat frågan. Still not funny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Jag fattade inte förräns (förrens? Rätta mig tack!) jag såg länken Förrän. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 På en data lektion i 7:de klass, fick vi till uppgift att gå ut och ta lite fina vår bilder. På väg till Netto paserade vi Pingstkyrkan. Pingtskyrkan hade sedan några år tillbaka haft ett s k "Nattcafé" för ungdomar. På övervåningen så bodde det ett par missionärer som förövrigt nu bor i Rumänien. Jag och en till klättrade upp på taket och in genom den olåsta balkongdörren. Vi sprang ner och låste upp för de andra. Vi sprang runt i själva kyrksalen och tog lite bilder. Vi passade också på att tömma kylskåpet på godsaker. En rolig data lektion. När vi kom tillbaka var vi dock tvungna att visa upp alla våra bilder med Projektorn. Som tur var hade vi på den tiden Sigge, en skäggig, sjörövarliknande lärare(65+). värt att notera är att han bara har 7 fingrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 http://home.roadrunner.com/~mgol1/jesus-YMCA.jpeg I lol'd! Det tog ett tag att fatta, men det är också de skämten som är bäst. Sparad i Humormappen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2007 (redigerad) http://www.gifsgalore.com/uploader/gal/albums/general/1183511538804.gif Redigerad 5 december, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 5 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2007 I lol'd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2007 Translations First Picture: Here you see a Baby. Do you know how it came to this world? Second Picture: Here you see Mother and Father. They've got a Baby together. Third Picture: Here you see Mother and Father not wearing any cloths. You can see mothers slit. It is called "Scheide"(Vagina). You can see fathers taily (best translation I can do), it is called Penis(well, Phallus would be the more correct one). You can see the sacky. It is called scrotum. Fourth picture: Mother and father love each other very much. They kiss each other. Fathers penis got big. It looks stiff.(Oh god, I am laughing so hard). Mother and father want fathers penis to be inside mothers "Scheide". Because it is nice. 5th picture: Mother and father lay down at the bed. They put the penis into the clitoris. They can play with each other. They swing up and down. It is called "to cohabiate". It can be very nice. This way, mother and father can get a kid if they want. Sixth Picture: Mother and father love each other very much. They want to have a kid. In the sacky of father are many little semens. When mother and father cohabitate, the semens come out of fathers phallus. The semens swim into mothers clitoris(Scheide) and come into a cave in mothers belly. This cave is called uterus. In it there is an egg from time to time. 7th Picture: Days are passing. 9 months have passed since semens( I swera, there is no better translation) and and egg found each other. Now the kid is so big, it wants to come out. 8th picture: Mothers belly got so big, almost no cloths are fitting her anymore(best part if you ask me). "I can feel how the uterus contracts" says the mother to the father. "Now it is time for me to bring our child to life". 9th Picture: Father drives mother to the hospital. 10th Picture: Mother lays down in bed in the clinic. Then a doctor comes and speaks with mother and father. The doctor will help with the birth of the kid. (Notice the evil gins in their faces) 11th Picture: Now mother starts the birth. First the kids head comes out of mothers clitoris. 12th Picture: Then the arms come. 13th Picture: Now the kid came out of the mother. The doctor cut the umbilical cord. The amothercake came out too.(Yes, Mutterkuchen, translated Håller med till 100%! by Håller med till 100%!, means mothercake). Now the kid is born. 14th Picture: Mother and child are resting for a few days. Then they come home again. When the child is hungry, it drinks milk from mothers breasts. http://img266.imageshack.us/img266/1658/germansexedbookno7.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 5 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2007 (redigerad) . Redigerad 11 april, 2008 av Stammper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2007 - Vad menas med äventyrsbad? - Obevakad baby-sim. - Magnus Betnér Jag älskar den mannen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 5 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2007 - Vad menas med äventyrsbad? - Obevakad baby-sim. - Magnus Betnér Jag älskar den mannen. Ha......Ha.....Ha..... Me goes P-C. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 5 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2007 Ha......Ha.....Ha..... Me goes P-C. Han är roligast i Sverige, bra försök dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2007 Han är roligast i Sverige, bra försök dock. P-C eller Betnér? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 5 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2007 Han är roligast i Sverige, bra försök dock. Det håller jag med dig om, men just det där var banne mig inte roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 5 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2007 - Vad menas med äventyrsbad? - Obevakad baby-sim. - Magnus Betnér Jag älskar den mannen. Betnér är klockren. Påminner om mig själv, vill klaga på allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts