kicken Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 (redigerad) i_ali86: käften palla inte tjaba med hej då Ägd.se? --- Hahah! Svamp i skogen är så himla härlig. Kolla hans skriklåda! svamp är äckligt, bara champinjoner är gott. gillar mest spider pig aids Liksom wtf ---- Lite roliga bilder också, som Kebab brukar gilla. Ingen riktigt klockren denna gång dock. Gillar dock "Swedish 5 crone". Redigerad 2 december, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Dödstraff på utlänningar(och svenskar också för den delen) som inte går i skolan? Humoristiskt tycker i alla fall jag. i Låter skrämmande likt en god vän till mig, hah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Ni minns denna right? Skickade mail till han som skrev den Hej Gizmo. Tack för ditt mejl. Jag hänger inte med. Mvh Mikael Stengård Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Hahahahahahahahaha! Hahaha! "Jag hänger inte med". Vilken bortförklaring Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 (redigerad) Ni minns denna right? http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/28dfjbtbcy7g.jpg Skickade mail till han som skrev den Hej Gizmo. Tack för ditt mejl. Jag hänger inte med. Mvh Mikael Stengård Hahaha. Det är jag som gjort den. Redigerad 3 december, 2007 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Hahaha. Det är jag som gjort den. Bitches Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Hahaha. Det är jag som gjort den. Nä?! F*n vad coolt! Hur gör du dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Nä?! F*n vad coolt! Hur gör du dem? Ett par screenshot på artiklar på Aftonbladet, suddar ut texten, lägger två artiklar bredvid varandra för justera så den fejkade ser rätt ut. Photoshop. Sen en jävla massa pillande med rubriker osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 (redigerad) Domare i fotboll Redigerad 3 december, 2007 av Master_812 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Jag gick runt i Gamla Stan och så såg jag en affär med MASSA svenska flaggor hängandes utanför och över affären stog det en stor skylt med 'VARNING! RASRISK!' I lol'd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Jag gick runt i Gamla Stan och så såg jag en affär med MASSA svenska flaggor hängandes utanför och över affären stog det en stor skylt med 'VARNING! RASRISK!' I lol'd. OlDE1!!!!! Jag pratar ofta i rubriker ( ), och den är ständigt återkommande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
päronpung Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 HAHAHAHAHHHAHAH VAFAN xDDDDD http://www.youtube.com/watch?v=LeJUdGbtX8Q...feature=related Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 HAHAHAHAHHHAHAH VAFAN xDDDDD http://www.youtube.com/watch?v=LeJUdGbtX8Q...feature=related Vad fan pratar han om? Samma humor som: http://www.youtube.com/watch?v=JWI-aDD5ots Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Arnold Schw..Sch..shw.. Arnold delar med sig av sina känslor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Arnold Schw..Sch..shw.. Arnold delar med sig av sina känslor. Haha Jag är trött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Hahaha. Det är jag som gjort den. Muhahah Anade det men de var lika kul ändå XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Fitta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Fitta? Haha. Han säger ju SITTA x) good 1! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Fitta? Charmören Sören får minsann sina fiskar varma av Lomhörda Eva. Åh, vad dum hon är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts