Renard Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 (redigerad) Jag kan faktiskt inte läsa texten. Jag är så snäll (nja i det här fallet beror det på för mycket fritid) så jag kan översätta åt dig: Ruta 1) Nää om man skulle testa det däringa IRC 2) Titta en länk som man ska klicka på. *Klick* så nu kom det upp en ruta *VIRUS* ska nog vara så 3) Kolla alla n00bs som skriver dom fått virus... HAHHAHA Norton is da shit Massa röda pilar med texten VIRUS pekar ut från Daddycools dator. 4) VAAAFAAN klickade jag på Daddycools länk för GRRRRR ARRRGGGHHH!!!! Ja det var ju.... roligt Redigerad 1 december, 2007 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Jag är så snäll (nja i det här fallet beror det på för mycket fritid) så jag kan översätta åt dig: Ruta 1) Nää om man skulle testa det däringa IRC 2) Titta en länk som man ska klicka på. *Klick* så nu kom det upp en ruta *VIRUS* ska nog vara så 3) Kolla alla n00bs som skriver dom fått virus... HAHHAHA Norton is da shit Massa röda pilar med texten VIRUS pekar ut från Daddycools dator. 4) VAAAFAAN klickade jag på Daddycools länk för GRRRRR ARRRGGGHHH!!!! Ja det var ju.... roligt Som fan, visst. Du förstår inte innebörden bara Vice tell him. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Vice tell him. Du förstår alltså inte innebörden själv ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Hahhaha! detta ska postas på GK! XD Det finns en Admin på GK, Daddycool heter han, han fick ett virus, ett sådant där "klicka på denna länken så får du se vem som blockat dig på msn", han klickade på länken, som sedan spred sig till alla i hans kontaktlista. detta resulterade i en mobbnings trend (en skämtsam sådan) på GK, sm nu tydligen har spritts sig hit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 (redigerad) Hahhaha! detta ska postas på GK! XD Det finns en Admin på GK, Daddycool heter han, han fick ett virus, ett sådant där "klicka på denna länken så får du se vem som blockat dig på msn", han klickade på länken, som sedan spred sig till alla i hans kontaktlista. detta resulterade i en mobbnings trend (en skämtsam sådan) på GK, sm nu tydligen har spritts sig hit... Vad är GK? Edit: Vänta, jag tror jag vet... GubbKlubben? Redigerad 1 december, 2007 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Vad är GK? "Gubbklubben" - Cs Server/Cs Community. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 "Gubbklubben" - Cs Server/Cs Community. CS, CSS, CSZ, TF, DOD & GG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 "Gubbklubben" - Cs Server/Cs Community. lol, jag hade rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 WTF, den här dök upp på Aftonbladet för knappt två timmar sen, försvann efter nån minut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 WTF, den här dök upp på Aftonbladet för knappt två timmar sen, försvann efter nån minut. He. Det verkar som om nattredaktören har tråkigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 He. Det verkar som om nattredaktören har tråkigt.. Lär ju vara något tråkigt för Stengård att ha en sån artikel i bagaget sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 WTF, den här dök upp på Aftonbladet för knappt två timmar sen, försvann efter nån minut. Haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Ölreklam! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Johan Glans på Stockholm live Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 (:!!! Den gamla klassikern . Min kompis fick för sig att fota sin digital klocka varje gång den stog på 13:37. Första gången var det skoj, men man tröttnade efter tre gånger. Hade dock inte hjärta att be honom sluta . Han håller nog på än idag skulle jag tro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Aftonbladet verkar ha infört lite... alternativa nyheter på sistone. aa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 (redigerad) Aftonbladet verkar ha infört lite... alternativa nyheter på sistone. aa Snart får Johan D Lunden sparken Redigerad 2 december, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 (redigerad) Dödstraff på utlänningar(och svenskar också för den delen) som inte går i skolan? Humoristiskt tycker i alla fall jag. i_ali86: sha vill ni möta ås idag eller n00dles: Vilka vi? i_ali86: nej skit samma n00dles: Lol? i_ali86: käften bög n00dles: Nej, nu tog jag verkligen illa upp. i_ali86: aja mogna ehj då n00dles: "käften bög" i_ali86: jag kommer slå sönder dig sin hora n00dles: Jasså. i_ali86 is now playing Counter-Strike. Click here to join. i_ali86: du kommer få se n00dles: Ska du slå sönder mig bara för att jag inte vill spela CS mot dig. i_ali86: vi kan mötas sen man on man n00dles: Kanske ikväll vid 00:00 tiden. i_ali86: mM n00dles: Ska fixa lite grejer i_ali86: VAAA i_ali86: ¨ i_ali86: ?? n00dles: Jahadu i_ali86: mmm n00dles: Bara en liten fråga. Vem är du? i_ali86: hoger n00dles: Okey. i_ali86: ,,,mmmmm i_ali86: så du kommer få se när jag träffar dig "felstavatnamn n00dles: 1. Det stavas "Rättelsepånamnet. 2. Jag är "mittnamn. 3. Vad ska jag få se? 4. Varför ska jag få se något? i_ali86: jaaaa du va kaxig n00dles: Haha. n00dles: Du vet att du skämmer ut dig själv va? i_ali86: jaa skrata du i_ali86: aaa de gör jag va n00dles: Vad ska du göra efter du har "slått sönder mig"? i_ali86: aaa de kommer du få se n00dles: Nej, det blir ju ganska svårt att se det eftersom att jag kommer vara sönderslagen :S n00dles: Smart va? i_ali86: aaa de kommer de va i_ali86: ?? n00dles: Okej? n00dles: Har du något till hot som du vill framföra? i_ali86: käften palla inte tjaba med hej då Redigerad 2 december, 2007 av n00dles Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts