Jacker Skrivet 28 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2007 G3 och AK4 har olika handskydd, för att nämna den synliga skillnaden. Så den e ganska definitivt svensk. Om du tittar noga på bilden ser du att handskyddet och kolven är gröna. Det är nog en soft-air-gun, förresten. Men nog om vapensnack här och nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2007 Om du tittar noga på bilden ser du att handskyddet och kolven är gröna. Det är nog en soft-air-gun, förresten. Men nog om vapensnack här och nu... Kommendår Kröka anropar: HÅLL KLAFFEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2007 Kommendår Kröka anropar: HÅLL KLAFFEN Rätt ska vara rätt... - - - Mr.Bean - Merry Christmas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 28 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2007 (redigerad) Kvinna i Sudan åtalad för att ha låtit skolbarn döpa en teddybjörn till Muhammed! Tummen upp för muslimska extremister! Edit: sen finns det ju denna också: Våldtagen kvinna dömd till 200 piskrapp och sex månaders fängelse för att ha färdats i en bil tillsammans med en man hon ej var släkt med. Redigerad 28 november, 2007 av Stoffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2007 Rätt ska vara rätt... Jag håller absolut med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 28 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2007 Tjuvtittar är bara så bäst. Skrattade högt åt alla de tre bilderna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2007 "Pelare med telefon" fick mig seriöst att fnissa så högt att pappa kom in och kollade fundersamt på mig Så attans klockren, tror ni det är på riktigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 28 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2007 "Pelare med telefon" fick mig seriöst att fnissa så högt att pappa kom in och kollade fundersamt på mig Så attans klockren, tror ni det är på riktigt? Den ser riktigt ut. Tejpen syns på sidorna och det borde väl vara svårt att göra i PS. Så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 28 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2007 Den ser riktigt ut. Tejpen syns på sidorna och det borde väl vara svårt att göra i PS. Så... 1. Roliga bilder .. 2. Man kan skriva en lapp i Håller med till 100%! och printa ut, tejpa upp och fota Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 28 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2007 Varför skulle man fejka en sådan bild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 28 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2007 Varför skulle man fejka en sådan bild? För den är rolig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 28 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2007 Nån grapp som fått för lite mus lär mig hur man använder kalle anka tidningar på ett annat sätt Kanske värt att testa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2007 För den är rolig? För att det är så urbota dumt, snarare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2007 Tjuvtittar är bara så bäst. Skrattade högt åt alla de tre bilderna Hade uppskattat om du gett f*n i att lägga ut mina kontaktanonser här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 28 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2007 För att det är så urbota dumt, snarare. Och att det är så urbota dumt gör det till vad...? Jo, roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 28 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2007 Obey the law Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 28 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2007 http://image.com.com/gamespot/images/bigbo...68186_front.jpg lägg märke till de små stjärnorna på översta texten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 28 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2007 http://image.com.com/gamespot/images/bigbo...68186_front.jpg lägg märke till de små stjärnorna på översta texten I don't get it? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2007 I don't get it? U R GAY Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 28 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2007 Kvinna i Sudan åtalad för att ha låtit skolbarn döpa en teddybjörn till Muhammed! Tummen upp för muslimska extremister! Edit: sen finns det ju denna också: Våldtagen kvinna dömd till 200 piskrapp och sex månaders fängelse för att ha färdats i en bil tillsammans med en man hon ej var släkt med. Kul? Nja, jag blir bara förbannad hur dumma folk kan vara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts