Zack Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 Haha! "Det här kommer upp på Youtube!" Påtänd turk.Har postats förut, men jävlar. Han är ju inte påtänd, han skämtar bara. Han pratar helt normalt vanligtvis. Det vet säkert alla redan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 Jag tyckte det var lite roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 Jag tyckte det var lite roligt. HAHAHA! Ungefär som denna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 Jag tyckte det var lite roligt. Haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 http://ww2.beffo.se/upload/pic~/img787/idontgiveafuck.jpg Jag tyckte det var lite roligt. Haha, snyggt. @Boomer: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 Haha! H-H-H-H-H-H-HEEEEEEARTBREAKER! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 H-H-H-H-H-H-HEEEEEEARTBREAKER! Förlåt Johan. Förlåter du mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 Förlåt Johan. Förlåter du mig? Sug min salta halvmeter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 (redigerad) HAHAHA! Ungefär som denna. Hehe, påminner om när jag hade tre kontakter i rad som hette "Martina" Edit: Och nu kom jag att tänka på den här godbiten. Redigerad 24 november, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 Kebab goes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 Hehe, påminner om när jag hade tre kontakter i rad som hette "Martina" Edit: Och nu kom jag att tänka på den här godbiten. Du sparar gamla klassiker ser jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 Ganska gammal, så den kanske har blivit postad några gånger. Men jag chansar. Magnus Betnér är skön. Betnér på Stureplan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 (redigerad) 01:36 in i Videon = HAHAHAHA! Redigerad 24 november, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 (redigerad) Jag skickar sms till mamma: "När kommer ni hem?" Hon svarar: "När du har diskat." Redigerad 24 november, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 Jag skickar sms till mamma: "När kommer ni hem?" Hon svarar: "När du har diskat." Du igen: "Bra, ses om någon månad" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 Jag skickar sms till mamma: "När kommer ni hem?" Hon svarar: "När du har diskat." Har du diskat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 Du igen: "Bra, ses om någon månad" Har du diskat? Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 Nej. Tycker synd om din morsa. Tvingas sova i ruttna bananskal utanför er port bara för att du vägrar diska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 Tycker synd om din morsa. Tvingas sova i ruttna bananskal utanför er port bara för att du vägrar diska For your information, jag har diskat nu. Rävar är duktiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 For your information, jag har diskat nu. Rävar är duktiga. Vi är stolta över dig, borde stoppa upp dig och hänga uppe dig på väggen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts