guardian Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 Synd men oftast om man köper en katt på t.ex. clas ohlsson så brukar dom ha sån jävla svåröppnad plast runt katten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 Grattis, du gorde en rolig post! Synd men oftast om man köper en katt på t.ex. clas ohlsson så brukar dom ha sån jävla svåröppnad plast runt katten. Hahahahahahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 The true black metal http://youtube.com/watch?v=0wcaYJrn8Wo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 hahahaha :lol "Jagade rånare med smörkniv" Jagade rånare med smörkniv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 Höll på att dö av skratt faktiskt. Men dom suger väl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 I dont get it Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 6/7 kicken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 Jörgen Åkesson tjuter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 Jag skrattar åt det iallafall When Nature Calls Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 (redigerad) Jörgen Åkesson tjuter... Jag såg hela programmet. Med tanke på vad som hänt och vad han säger när han gråter så blir det inte så roligt. Kicken: ! Klockrena allesammans! Sluta inte posta i Humortråden ffs! Det här läste jag i Bandidos gästbok på deras hemsida: så jag så ska riktiga män se ut. jag undra hur man blir medlem i er Stora fina gäng. det skulle vara ära att ta på sig en såndär bandidios väst. . Teoman vill bli riktig man! Redigerad 18 november, 2007 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 Jörgen Åkesson tjuter... Jörgen har vikarierat för min trombonlärare ibland. Jag spelar även i samma hemvärn som honom och där han aldrig är med och repeterar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 Jörgen har vikarierat för min trombonlärare ibland. Jag spelar även i samma hemvärn som honom och där han aldrig är med och repeterar. Han kanske är hemma och gråter? Eller slåss om en liten väg? Ja jag är konstig, tycker synd om en person en sekund och hånar honom den andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 Han kanske är hemma och gråter? Eller slåss om en liten väg? Ja jag är konstig, tycker synd om en person en sekund och hånar honom den andra He's one of a kind, yes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 Jag såg hela programmet. Med tanke på vad som hänt och vad han säger när han gråter så blir det inte så roligt. Exakt vad hade hänt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 (redigerad) hahahaha :lol "Jagade rånare med smörkniv" Jagade rånare med smörkniv That'll teach 'em! Höll på att dö av skratt faktiskt. Men dom suger väl. Det var den värsta smörja jag läst sen Aftonbladets margarinbilaga! Försvinn! Just kidding! Jörgen Åkesson tjuter... Hm. Intressant. Den där grannfejden som pågått i flera generationer får mig för övrigt osökt att tänka på det lysande Lucky Luke-albumet "Ärkefiender" där två familjer krigar mot varandra. Rekommenderad läsning! Redigerad 18 november, 2007 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 Exakt vad hade hänt? http://viastream.player.mtgnewmedia.se/inn...&TvFlag=tv3 Sök på Grannfejden i boxen och välja andra avsnittet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 "I am an evil giraph...!" Jag har gråtit av skratt förut men aldrig så att jag börjat blöda näsblod och legat på golvet i krämpor. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2007 (redigerad) Klassiker, P-C. --- Tycker den är jävligt skön. Edit: Jag hittade en rätt rolig sida, men jag vet inte om den är postad redan: http://lolinator.com/ Man fyller i en sida och får en lol-verision av den. Obs! Fungerar bättre med engelska sidor! Redigerad 19 november, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2007 (redigerad) tänk alla gånger som man märker det att alla tjännster man gör för andra inte hjälper alls, tänk alla gånger som vänner sakt att du bara du bara du är det bästa dom haft, dom vill ditt bästa med allt o dom vill hjälpa dig fram men när du värkligen behöver får du ingen hjälp alls, nej du får ingen hjälp alls .. tänk alla gånger jag suttit med gråten i min halls gått ner i dreppristionen då mår man kass, den gången jag inte har stått för det jag har låvat men kampan efter vinden i hopp på att allt ska årna sig, tänk alla gånger jag suttit hemma istället för att hänga med kallade vänner på festen, ennsamma hemma kvällar med mig själv och ingen annan, fast i sällskap med mina tankar lät jag till och med vandra, tänk alla gånger jag ångrat saker jag sakt ord som kommer ut i gall hast när jag talat för snabbt, "gommi jag sårat annadra utan att mena det jag ber om ursäkt nu, förlåt men jag menar det, har minndre vänner nu men någon tänker ofta på den gången gänget softa längtar torka trårar efter alla dom dädära dumma gånger jag har fått mitt hjärta krossat, tänk alla dom dära som bara varit vän på lossas .. , tänk alla gånger som kärlek mig satt mig rakt i skyn, tänk alla gånger som jag ärligt tänk att ta mitt liv, tänk dig en värld som rasar, tänk dig människor jag älskat lärt mig hata, tänk alla gånger som jag varit ennsam, tänk alla gånger som jag stannat kvar och väntat, tänk dig enn liv i tårar när man blivit sårar .. , tänk alla gånger som dom sakt att dom ska hjälpa mig, sakt att dom ska älska mig vad hade jag förväntat mig, när saker blev som dom blev, mina problem, blev saker som förändrade det som fått mit att le, tänk alla gånger som jag skrikit på mamma för att ett liv som dom andra alltid har strövat efter, men det är så jävla lätt där ute med ensammhet och ångest, har kännt det flera gånger, tänk alla gånger jag saknat någon att hålla om, men sommnat ensam, trasig presis som vanligt, jag har gråtit tänk på stöllder då jag varit kär, o alla gånger jag drömmt om att du var här, tänk alla gånger som jag hatat min far för att jag sakt jag älskar dig, men inte fått nått tillbaks, men dina nycktra stunder är faktiskt allt jag behöver, o pappa jag ör faktiskt stolt för jag vet att du försöker, tänk alla gånger som kärlek mig satt mig rakt i skyn, tänk alla gånger som jag ärligt tänk att ta mitt liv, tänk dig en värld som rasar, tänk dig människor jag älskat lärt mig hata, tänk alla gånger som jag varit ennsam, tänk alla gånger som jag stannat kvar och väntat, tänk dig enn liv i tårar när man blivit sårad .. , tänk alla gånger som jag jett upp mig själv i låta gånger jag mår dåligt men inte orkat gråta, dagen jag tänkt på de hatet som jätt som har dragit ner mig själv på det mest magiska sätt, tänk alla gånger jag har sätt min mamma gråta, tänk alla gånger jag har sätt min pappa åka, ifrån oss! , efter dom har bråkat om nått fjantigt, det här är ingen saga det här är min sanning, tänk alla gånger som jag suttit där själv och gråtit tårar för ett helt liv far stunder en kväll , alla stunder jag själv bett om under och hjälp, jag ser tillbaks på allt idag innse vad som kunde hännt, tänk alla gånger jag har sätt min mamma gråta för att jag brutit dig jag lovar, tänk alla gånger jag inte sätt en framtid, det här är ingen saga det här är min sanning.. , tänk alla gånger som kärlek mig satt mig rakt i skyn, tänk alla gånger som jag ärligt tänk att ta mitt liv, tänk dig en värld som rasar, tänk dig människor jag älskat lärt mig hata, tänk alla gånger som jag varit ennsam, tänk alla gånger som jag stannat kvar och väntat, tänk dig enn liv i tårar när man blivit sårad .. Redigerad 19 november, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 19 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2007 (redigerad) ... Tänk om jag hade en liten liten apa, umpa-umpa... Redigerad 19 november, 2007 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts