Jump to content

Humortråden!

StellHell
 Share

Recommended Posts

Du tog orden ur munnen på mig. Det visades en dokumentär om dom en gång i tiden. Jag kommer inte ihåg varför, men det var något med deras gener och att de alltid hade gått så.

-nja, det var väl mera tt det bara var en familj som hade den defkten så at de inte kunde gå uprätt. fast en familj kan ju vara en hel del personer

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om de inte kan gå upprät så tycker jag jävligt synd om dem. Däremot om det varit en frivillig plojgrej så hade jag kunnat skratta ännu mer åt dem.

Nej, de kan inte gå upprätt.

----

En smårolig sak hände på GTAnytt. Jag "låtsades" att jag inte kunde svenska så bra och skrev ett inlägg i skriklådan. Efteråt får jag ett GB där killen helt seriöst tror att jag inte kan bra svenska och säger att han verkligen vet när det släpps. :>

post-9879-1195151580_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

-nja, det var väl mera tt det bara var en familj som hade den defkten så at de inte kunde gå uprätt. fast en familj kan ju vara en hel del personer

Tänk såhär, en isolerad by lär upp sina barn att gå på alla fyra sen födseln. Då är det klart att de barnen lär SINA barn att gå på alla fyra osv. och till slut så är det bara så.

Kicken: Du dödar den här tråden! :>

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor