Eudoros Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 (redigerad) Edit: Skitsamma... Redigerad 3 januari, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 (redigerad) Http://www.youtube.com/watch?v=qKn2yk_mlRo Redigerad 3 januari, 2007 av SiXxe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Jak er en snel hest Natthumor for teh win... >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Jak er en snel hest Natthumor for teh win... >.< Och den är väldigt gammal och seg,tråkig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Effects Of Drugs And Alcohol On Spider Webs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Frittfall ifrån rymden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 (redigerad) Effects Of Drugs And Alcohol On Spider Webs Haha! Koffein var bäst! eliizar: Tuff. Redigerad 3 januari, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 (redigerad) Jag är egentligen väldigt fundersam på om jag inte postat det här tidigare, eller om jag bara tänkt göra det. Sökte på "grader", "yboy" och "varv" skrivet av mig, men jag hittade inget. Således tror jag inte att jag postat det. Hursomhelst: Har ni gjort era geometriläxor så vet ni att 360 grader = 2 pi. Xbox 360 låter lite tråkigt, så jag piffade upp det lite: Stor bild, men det funkar väl. Tror ni jag får licens? Jag tänkte mig en prestanda liknande det dubbla av PS3ans Sen lite sjuk humor: Jag har klippt och klistrat ett antal ljudklipp från Unreal Tournament. Resultatet blev lite kul, hoppas ni hör vad det är. EDIT: Hej jag hundrar hur man modar om en bil som är rar och inte dff, txd? svara plzzzzz :'( wanksterkill_2.wav c_shot__.wav Redigerad 3 januari, 2007 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Family Guy LOLMAOFFS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Family Guy LOLMAOFFS Haha, så fult ljud då Peter startar. aehheaee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Jag är egentligen väldigt fundersam på om jag inte postat det här tidigare, eller om jag bara tänkt göra det. Sökte på "grader", "yboy" och "varv" skrivet av mig, men jag hittade inget. Således tror jag inte att jag postat det. Hursomhelst: Har ni gjort era geometriläxor så vet ni att 360 grader = 2 pi. Xbox 360 låter lite tråkigt, så jag piffade upp det lite: Stor bild, men det funkar väl. Tror ni jag får licens? Jag tänkte mig en prestanda liknande det dubbla av PS3ans Sen lite sjuk humor: Jag har klippt och klistrat ett antal ljudklipp från Unreal Tournament. Resultatet blev lite kul, hoppas ni hör vad det är. Sköna ljud Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 (redigerad) Det var en man som plötsligt blivit impotent. Efter flera veckors frustration bröt han till slut ihop och gick till läkaren. Efter en grundlig undersökning säger doktorn: - Jag har dåliga och goda nyheter. De dåliga är att musklerna runt din penis har förtvinat, och det är tyvärr obotligt. - Och de goda nyheterna? frågar mannen, med paniken i halsgropen: - Det finns en experimentell behandling, men det kan slå fel. Den går ut på att man implanterar musklerna från en elefantunges snabel i penis. Mannen tänker över saken och säger så: - Tja, jag kan inte tänka mig ett liv utan sex, och jag skulle ångra mig för evigt om jag inte försökte någonting, så vi prövar!! Så läkaren utför ingreppet och allt går som planerat. Några veckor senare går mannen ut med sin flickvän till en restaurang för att fira sin nya utrustning. När de sitter till bords, känner han hur det rör sig i skrevet, mer och mer, tills det gör riktigt ont. För att dämpa smärtan bestämmer han sig för att dra ner gylfen. Plötsligt snor sig mandomen ut ur gylfen, glider över bordet och greppar en Painrich från brödkorgen, innan den försvinner ner i byxorna igen. - Wow! säger den chockade flickvännen. Det var häftigt! Kan du göra det igen? Med tårar i ögonen och högrött ansikte svarar mannen: - Kanske, men jag vet inte om jag får plats med en Painrich till i röven! ----------------------------------------------------------------------------------------------- En liten pojke frågar sin far: "Pappa, jag ska skriva en uppsats i skolan. Kan du hjälpa mig med en fråga?" "Självklart", svarar pappan. "Vad är politik, pappa?" Pappan tänker efter en stund och svarar sedan: "Inom politiken finns det fem grupper; 1.Befolkningen 2.Regeringen 3.Den Ekonomiska Makten 4.Arbetarklassen 5.Landets Framtid." "Pappa, jag förstår inte riktigt...", säger pojken. Den kloke fadern tänker efter igen och svarar: "Jag använder vårt hem som exempel. Jag tjänar pengarna till vårt hushåll. Alltså är jag den Ekonomiska Makten. Din mor administrerar och använder pengarna, vilket gör henne till Regeringen. Vi båda ser efter dina behov. Alltså är du Befolkningen. Din bror är Framtiden och hans barnflicka är Arbetarklassen. Förstår du nu, pojken min?" "Jag tror det", svarar sonen. Följande natt vaknar pojken av att hans lillebror gråter. Han går upp för att se vad som är fel och upptäcker att lillebror har bajs i blöjan. Han går vidare till föräldrarnas sovrum och finner där att mamman sover tungt. Pojken fortsätter då till barnflickans rum, men dörren är låst. Genom nyckelhålet ser han dock sin far i full gång med barnflickan. Dessa två reagerar inte på hans knackningar, så han går och lägger sig igen. Han grubblar länge innan han somnar. Nästa morgon säger pojken till sin far: "Nu tror jag att jag förstår vad politik är." "Jättebra! Berätta hur du tänker", svarar pappan. Den numera väldigt klarsynte unge mannen svarar: "Medan den Ekonomiska Makten rövknullar Arbetarklassen snarkar och sover Regeringen. Befokningen blir fullkomligt ignorerad och landets Framtid står i skit upp till halsen..." Redigerad 3 januari, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 family guy Heheheh hahahah hehehahahahah h Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Plötsligt snor sig mandomen ut ur gylfen, glider över bordet och greppar en Painrich från brödkorgen, innan den försvinner ner i byxorna igen. - Wow! säger den chockade flickvännen. Det var häftigt! Kan du göra det igen? Med tårar i ögonen och högrött ansikte svarar mannen: - Kanske, men jag vet inte om jag får plats med en Painrich till i röven! Auugghhh!!!!!!!! Jag skrattade så jag trillade av stolen och kippade efter andan! Föreställ er "mandomen" inte bara ordligen utan försök få bilder i huvvet hur situationen egentligen ser ut!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 (redigerad) "Medan den Ekonomiska Makten rövknullar Arbetarklassen snarkar och sover Regeringen. Befokningen blir fullkomligt ignorerad och landets Framtid står i skit upp till halsen..." Hahaha, good one! Redigerad 3 januari, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Vice. Personlighetsklyvning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Vice. Hehe, jag skulle göra en poll men det misslyckades. Så brukar ju folk klaga lite, så då tänkte jag också passa på att göra det, nu när det fanns ett tillfälle att kritisera utan att någon tar illa upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Haha, vad fan sysslar du med? Rabarben, tror du att det är OK att starta ett nytt account och komma hit din jävel? Ta för fan istället att du är bannad! Jävla fittigt är det. Acceptera istället. IP-nummer stämmer överens. Ja klockan är 19.00 1 Januari 2007 grattis gott nytt år eller vad fan man säger. men nu räcker det här. Det räcker för fan med en tråd innehållandes nyårslöften. Gemagexxxx eller vad fan du heter, börjar tröttna på dig nu. En chans till, ta den eller välj själv att inte komma tillbaka. Du hade ju för fan den andra tråden mitt framför ögonen på dig. Skärpning för fan. /…/Lär er söka nån gång för fan. Allstå va fan, ni kan inte hålla på och spamma fram nya trådar fast det finns äldre, vissa är fan inte rysligt dammiga.. Slänger ni ett bra inlägg med vettigt innehåll så är det OK att dra upp en gammal tråd. /…/ Kom igen nu för fan. Kom igen nu för fan. Lite bättre och intressantare kvalité på trådarna, är det för mycket begärt? Nej för fan, det var ju greven med prinsessan i rymdrakten, sprak, nissarna. ja hela fadderullan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 @ A.A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts