Vice. Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 I lol'ed! Mi 2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...961&st=3020 Läs P-C quote till Eazy e längst upp och läs sen två sidor frammåt. Det var längesen jag skrattade så mycket! "Tror ni det funkar om jag slår henne i hissen?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 I lol'ed! Sitter här och är trött som en gris - och skrattade så att jag grät åt den där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2007 Hahahahah, har inte skrattat så hör mycket på länge. Ni som aldrig kört Football Manager eller något annat liknande spel kommer nog inte förstå. Ärligt talat så känns det som att det kvittar om man byter till en offensivare taktik de 20 sista minutrarna om man ligger under. Känns mer som att det funkar såhär: 80 minuten, datorn ligger under med ett mål. -En stor jävlar knapp blinkar mitt på skärmen där det står "win this fucking match", och datorn aktiverar det. då får alla datorns spelare fullt i alla attributes, och de skjuter så hårt att bollen går rakt genom muren och lämnar istället ett stort hål i magen på spelarn som stod där. - Deras målvakt får fyra extra armar som är tre meter långa vardera och kan på så vis täcka hela målet utan att knappt behöva röra på sig. - Ett stort magnetfält omringrar datorns mål som automatisk gör att bollen inte kan komma för nära mållinjen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2007 OlDzZ... :< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 11 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2007 Hahahahah, har inte skrattat så hör mycket på länge. Ni som aldrig kört Football Manager eller något annat liknande spel kommer nog inte förstå. Så jävla rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2007 Vice. la upp den först Så jävla rätt Hahahaha! Jag skrattar åt den fortfarande och har småskrattat nu under morgonen. Finner den så otroligt rolig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2007 Top 10 strangest Lego creations Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 11 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2007 Top 10 strangest Lego creations Han Solo Frozen in Carbonite! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2007 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...961&st=3020 Läs P-C quote till Eazy e längst upp och läs sen två sidor frammåt. Det var längesen jag skrattade så mycket! "Tror ni det funkar om jag slår henne i hissen?" Undra vem på Flashback som är easy e. Vore kul att veta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 11 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2007 Bertil Falukorv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2007 http://www.aye.se/img/gallery/2_1194545498.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 11 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2007 ...is to think things thorugh. lolz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2007 (redigerad) http://www.aye.se/img/gallery/2_1194545498.jpg Fejk? Tja, för er som är osäkra alltså... Redigerad 11 november, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2007 OlDzZ... :< Ah. Jag har aldrig sett den förut. Den lades upp på Tjuvtittat Någon gång i oktober tror jag. Särskilt gammal är den ju inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 11 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2007 http://www.aye.se/img/gallery/2_1194545498.jpg Ptja, det är inte såå ovanligt att mindre bemedlade amerikanska studenter söker sig till porrindustrin för att finansiera sina studier. Med hennes utseende hade kanske en direct-to-dvd-skräckfilm dock varit ett lönsammare extraknäck. ---- U-lands-underhållning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 11 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2007 (redigerad) Ptja, det är inte såå ovanligt att mindre bemedlade amerikanska studenter söker sig till porrindustrin för att finansiera sina studier. Med hennes utseende hade kanske en direct-to-dvd-skräckfilm dock varit ett lönsammare extraknäck. ---- U-lands-underhållning Bortopererade huggtänder Slutet Redigerad 11 november, 2007 av SAvenom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 11 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2007 Bortopererade huggtänder Skulle snarare tippa på fastsydd mun. But still! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 11 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2007 (redigerad) Skulle snarare tippa på fastsydd mun. But still! Du har rätt Nån som ska med och testa vad som händer när man klämmer på en orm? Redigerad 11 november, 2007 av SAvenom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts