Jump to content

Humortråden!

StellHell
 Share

Recommended Posts

"Fördelen med UEBA är tidskillnaden, dagtid har man i princip hela forumet för sig själv då det är sen natt i Brasilien. " :D

Ptjaa, well jag finner inget roligt i att någon försöker sälja ditt nick (Med största sannolikhet du, hur stor är chansen att du skulle surfa in på Tradera bara så där och söka på Vice.?)

:naughty:

InternetSeriousBusiness_944755_0.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dig.

Hade du inget bättre att komma med?

Förövrigt om det var mitt påpekande om att det var just Vice. som hade gjort det så har det hänt förut att folk har hamnat på Blocket / Tradera

Jag minns att Stellhell hade lagts ut på Blocket under en fylla, där han stog i skjorts och knuten tröja och såg väldigt gay ut.

@ Yo.yo

Du har inget att komma med, jag har en förjävla bra humor kan jag säga, bara att jag just inte såg något roligt i det där.

Redigerad av MyStiC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bättre? Skulle jag behövt precisera mig bättre för att du skulle förstå att det var dig och din post han reagerade på?

Du, jag vet gott och väl vad han menade. Du behöver väll inte ta och lägga dig i för det?

Totalt onödigt och nu gjorde du så att halva den här sidan gick åt helvete *Applåder*

Redigerad av MyStiC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Klart att du tycker att du har bra humor men alla andra behöver väl inte tycka det?

Oj?

Hur kommer det då sig att jag garvar till det mesta i den här tråden? Jag tror nog fan det här var den första kommentar jag sagt om någon i den här tråden.

Gå och lägg dig.

Jävlar i havet vad OT det blev nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oj?

Hur kommer det då sig att jag garvar till det mesta i den här tråden? Jag tror nog fan det här var den första kommentar jag sagt om någon i den här tråden.

Gå och lägg dig.

Jävlar i havet vad OT det blev nu.

Ja, men det kan inte jag veta och du kan inte bevisa.

Slut på Offtopic nu då?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du, jag vet gott och väl vad han menade. Du behöver väll inte ta och lägga dig i för det?

Totalt onödigt och nu gjorde du så att halva den här sidan gick åt helvete *Applåder*

Snitsigt att fråga vad hans problem är då om det var rätt uppenbart t.o.m för dig själv, kanske låg lite onödigt i det med, hihi.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@Euduros

Ja, jag väntade på ett vettigt svar men fick istället det motsatta.

Case closed, inget mer snack nu.

Vettigt svar på något du redan visste, aaaah förväntadigsammaskitillbaka.

Och om du nu är så in på att sluta snacka om det i denna tråd så gör det. Jag finns på PM också om du beslutar dig för att inte svara här.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor