Vice. Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 Finner inte det roliga, tyvärr. Komigen, lite humor har du väl? Är det bara jag och min kompis som har så dålig humor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 Komigen, lite humor har du väl? Är det bara jag och min kompis som har så dålig humor? Ptjaa, well jag finner inget roligt i att någon försöker sälja ditt nick (Med största sannolikhet du, hur stor är chansen att du skulle surfa in på Tradera bara så där och söka på Vice.?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 (redigerad) Det är jag. Det är ett skämt, (inget i annonsen är allvar) för att skämta med alla wow:are som säljer sina konton. Den ligger som "guldkorn" så den syns Redigerad 6 november, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 Muahahahhahahah!!!! :naughty: :lol: :lol: http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=51525708 Haha, hur fan kom du på tanken att sälja ditt account? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 Muahahahhahahah!!!! :lol: :lol: http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=51525708 Hahaha, nu har Teoman chansen att köpa sig en vettig identitet Någon person kommer kanske lägga ett bud eller 2... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 Muahahahhahahah!!!! :lol: :lol: http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=51525708 "Fördelen med UEBA är tidskillnaden, dagtid har man i princip hela forumet för sig själv då det är sen natt i Brasilien. " Ptjaa, well jag finner inget roligt i att någon försöker sälja ditt nick (Med största sannolikhet du, hur stor är chansen att du skulle surfa in på Tradera bara så där och söka på Vice.?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 Och ditt problem är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 Och ditt problem är? Det här är Humortråden för fan. Kolla inte här om du inte har nån humor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 Och ditt problem är? Dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 (redigerad) Dig. Hade du inget bättre att komma med? Förövrigt om det var mitt påpekande om att det var just Vice. som hade gjort det så har det hänt förut att folk har hamnat på Blocket / Tradera Jag minns att Stellhell hade lagts ut på Blocket under en fylla, där han stog i skjorts och knuten tröja och såg väldigt gay ut. @ Yo.yo Du har inget att komma med, jag har en förjävla bra humor kan jag säga, bara att jag just inte såg något roligt i det där. Redigerad 6 november, 2007 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 Hade du inget bättre att komma med? Bättre? Skulle jag behövt precisera mig bättre för att du skulle förstå att det var dig och din post han reagerade på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 (redigerad) Bättre? Skulle jag behövt precisera mig bättre för att du skulle förstå att det var dig och din post han reagerade på? Du, jag vet gott och väl vad han menade. Du behöver väll inte ta och lägga dig i för det? Totalt onödigt och nu gjorde du så att halva den här sidan gick åt helvete *Applåder* Redigerad 6 november, 2007 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 @ Yo.yo Du har inget att komma med, jag har en förjävla bra humor kan jag säga, bara att jag just inte såg något roligt i det där. Klart att du tycker att du har bra humor men alla andra behöver väl inte tycka det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 Klart att du tycker att du har bra humor men alla andra behöver väl inte tycka det? Oj? Hur kommer det då sig att jag garvar till det mesta i den här tråden? Jag tror nog fan det här var den första kommentar jag sagt om någon i den här tråden. Gå och lägg dig. Jävlar i havet vad OT det blev nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 Oj? Hur kommer det då sig att jag garvar till det mesta i den här tråden? Jag tror nog fan det här var den första kommentar jag sagt om någon i den här tråden. Gå och lägg dig. Jävlar i havet vad OT det blev nu. Ja, men det kan inte jag veta och du kan inte bevisa. Slut på Offtopic nu då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 Du, jag vet gott och väl vad han menade. Du behöver väll inte ta och lägga dig i för det? Totalt onödigt och nu gjorde du så att halva den här sidan gick åt helvete *Applåder* Snitsigt att fråga vad hans problem är då om det var rätt uppenbart t.o.m för dig själv, kanske låg lite onödigt i det med, hihi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 Lägg bara ner, innan det går överstyr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 (redigerad) Ja, men det kan inte jag veta och du kan inte bevisa. Slut på Offtopic nu då? Svårt att söka efter mina posts i den här tråden. @Euduros Ja, jag väntade på ett vettigt svar men fick istället det motsatta. Case closed, inget mer snack nu. Redigerad 6 november, 2007 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 Svårt att söka efter mina posts i den här tråden. Case closed, inget mer snack nu. Förlåt jag måste bara svara. Du kan skriva typ, haha, men det är ju inte säkert att du skrattar på riktigt bara för det eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 @Euduros Ja, jag väntade på ett vettigt svar men fick istället det motsatta. Case closed, inget mer snack nu. Vettigt svar på något du redan visste, aaaah förväntadigsammaskitillbaka. Och om du nu är så in på att sluta snacka om det i denna tråd så gör det. Jag finns på PM också om du beslutar dig för att inte svara här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts